24🤍

78 0 0
                                    

Y/n:
Tänään on ystävänpäivä, mennään Joonaksen kaa syömään ja mun pitäis ettii itelleni mekko... ainiin mulla on varastossa yks sininen mekko haen sen.

Tulin varastosta sinisen mekkoni kanssa(mekko tossa yläkuvassa). Mun pitäis ottaa autoon vaihtovaatteet sillä mennään studiolle. Otan nää vaaleat farkut, tän korun, beigen gollagepaidan ja pakkaan ne tähän pikku reppuun.

Puin mekon päälleni testaakseni sitä. Näytän läskille. Y/n vittu sä oot raskaana et sä laihallekkaan näytä.... Laitoin sukkahousut, pari hopea korua ja meikkasin. Etsin kaapistani hopeat korkokengät. Tajusin ettei mulla oo takkia joten etsin valkoisen pörrötakkini Naurahdin asulleni ja mietin, että haenko mä mun wanhojentanssi tiaran. Soitin Ollille.

Olli🦋
"Moi laitanko mä
Mun wanhojentanssi
Tilaan mun ja
Joonaksen treffeille".
"No esitä prinsessaa niin
Voit olla sen oma pikku
Prinsessa"
"Kiitti".

Lopetin puhelun. Etsin hopean titaani jossa oli kauniita timantteja. Laitoin sen päähäni ja näytin ihan satuhahmolle.

Kävelin Joonaksen autolle istuin etu penkille ja tuo sanoi "Kaunotar". Suutelin tuota ja sanoin "Hyvää ystävänpäivää". Matka meni mukavasti.

saavuimme autolla kauniin kappelin eteen. Tuo juoksi avaamaan oveni ja sanoin "Kiitos, mutta kyllä mä voin ovet itsekin avata". Oltiin saavuttu paratiisiin. Kaikki oli kaunista lumi hohti allamme ja kävelimme valkoisia marmoroituja portaita ylös käsikkäin.

Joku työntekijä avasi meille oven sanoimme molemmat "Kiitos". Ravintola oli sisältä vaaleansininen, hopea ja marmorin värinen. Näytti kalliille aika tosi kalliille. Joonas saattoi minut täydellisesti katettuun pöytään ja sanoin "Kiitos Rakas". Tuo sanoi "Mitä vaan teille kahelle". Tuo jatkoi "Mä en voi uskoo et oon rakastunut noin ihanaan ihmiseen ja nyt se istuu mua vastapäätä ja näyttää paremmalle kun prinsessat, ihana tiara". Sanoin "Kiitos, en mäkään usko tätä todeksi et oon täydellisessä ravintolassa täydellisen Joonas Porkon kaa ja et mäkin oon nyt Porko. En myöskään voi uskoo et mun kihlattu on pikkutyttöjen rakastama kitaristi kuuluisassa bändissä, oot täydellinen". Tuo sanoi "Kannattais uskoo, mut jos me molemmat ollaan täydellisiä niin kuinka täydellinen pikku Porko tulee oleen". Naurahdin ja sanoin "Toi pikkunen tuleen olee paras ihminen tällä planeetalla".

Saimme syötyä enkä voi sanoin kuvailla kuinka vitun kallis ravintola Tuo oli. Joonaksen auto ei ollut pihassa kun tulimme ulos tai olen sokeutunut Joonaksen täydellisyydestä enkä nähnyt autoa täältä rappusten ylhäältä.

Taivas oli tummansininen melkein musta. Joonas käönsi meidät vastakkain ja sanoi "Rakas, vaikka mitä tapahtuisi niin mä rakastan sua ja haluun elää sun kanssa. Yksinkertaisesti sä oot täydellinen, ootan et toi pikkunen syntyy lupaan myös huolehtia siitä aina ja olla sille loistava isä. Oåetan sen pukemaan sukat ja pesemään pyykit haluun olla sun ja sen elämässä ikuisesti". Tunsin kun silmistäni valui pari kyyneltä. Sanoin "Rakas, mä Rakastan sua enenmän kun ketään tällä planeetalla oot mulle ykkönen". Halasin tuota.

Kävelimme portaita alas pitäen käsistämme kiinni. Ihmettelin miksi Joonaksen auto ei ollut siinä mihin me se jätettiin kysyin paniikissa "Missä vitussa sun autos on". Tuo nauroi, olin huolissani....

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Räwr

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now