39🤍

77 0 0
                                    

TIMESKIP 8V.
Y/n: (Elämämme oli kulunut nämä 8vuotta normaalisti. Elimme normaalia perhe-elämää, Joonas kiersi mailmaa ja kävi keikoilla. Aurelia oli kasvanut järkyttävästi ja on nyt ensimmäisellä luokalla).

Vein Aureliaa normaalisti kouluun. "Äiti, tuleeko isi hakemaan mut koulusta" aurelia kysyi. "Jompikumpi meistä hakee sut, mees nyt koulluun" sanoin tuolle blondille pikkutytölle ja annoin pusun tuon otsaan. Aurelia lähti innoissaan kouluun, tuo on ihana näky nähdä pikkutyttö innoissaan.

"Moi rakas, mulla ois idea mitä tehä kun on vapaata" sanoin kun menin kotiin. "Täältä tullaan" Joonas huusi ja juoksi eteiseen. Tuo nappasi minut syliin ja kantoi makkariin. Siitä se lähti aamupano. Tätä se elämä on lapsen kanssa. Leikimme toisillemme ja sitten alkoi nautinto taivaassa.

Olin pitkästäaikaa oikeasti onnellinen ja elämä meni hyvin, kaikki oli raiteillaan. Teimme aamiaista meille ja vaihdoimme vaatteet. Availin verhoja, kaunis kevätaurinko ja valo valtasi kodimme.
Lähdimme Joonaksen kanssa hakemaan Auria koulusta.

Saavuimme koulun parkkipaikalle. Joonas ja minä kävelimme Auria vastaan. Otin kameran esille kun näimme Aurin. "Isiii" Tuo huusi ja juoksi Joonasta kohti. Joonas nappasi Aurin syliin ja pyörähti. "Sitte mennään" Joonas sanoi ja nosti aurin hartioilleen.

Saavuimme autoon ja tuo pikkuinen aloitti "voidaanko pitää leffailta, mä haluun myös nähä setiä viikonloppuna,käydä yksisarvis mailmassa ja nukkuu teijän vieressä". "Katotaan mitä noista tehään, mutta uskon et pidetään ainakin leffailta" sanoin ja Katsoin takapenkille. "Jesss, mä haluun olla isin sylissä" Auri sanoi. "Äidillä ja tyttärellä sama harrastus" sanoin Joonakselle. "Auri, mahtuuko äitikin iskän kainaloon" Kysyin. "Joo jos mä saan herkkuja" Aurelia sanoi. "Eiköhän me järjestetä herkkuja ja tilaa mun sylissä, teille molemmille" Joonas sanoi.

Pääsimme Aurelian kanssa kotiin, Joonas lähti hakemaan ruokaa kaupasta. Aurille ei tullut läksyjä viikonlopuksi. "Äiti, miks kaikki kuvaa iskää aina kun ollaan jossain" Aurelia kysyi. Tippui pala kurkkuun "Iskä on kitaristi yhessä bändissä, siks se on jonkun verran pois. Iskä on kuuluisa, jonka takia sitä ja setiä kuvataan" sanoin. "Ai sen takia, saanko kuulla iskä lauluja" Aurelia kysyi ja tuli halaamaan minua. "Miks ei" sanoin. Laitoin ikuisen lempparini 'Lanters'. "Ihana" Auri sanoi.

Joonas tuli kotiin ja dark side soi. "Jaahas meijän biisejä kuuntelette" Joonas sanoi. "Isiiii sä oot hyvä" Auri sanoi. "Niin Munkin mielestä" sanoin flirttailevalla äänensävyllä. "Nyt rakas" Joonas sanoi. "Auri, iskä voi laulaa äitin kaa iltalaulun tänään". "JOOO" Auri innostui.

Kello oli 6. Joonas tuli herkkujen kanssa sohvalle. Valittiin elokuva ja mentiin yhteen rykelmään. Nojasin Joonaksen olkapäätä vasten, tuo silitteli päätäni. Aurelia istui välissämme.

"Iltapalalle ja yöpuvulle" sanoin elokuvan jälkeen. Aurelia juoksi keittiöön, en käsitä miten se on noin herttainen. Kävelimme Joonaksen kanssa keittiöön. "Mä haluun tätä" Auri sanoi ja osoitti jugurttia. "Auri rakas, otetaan sitä aamulla. Syödään nyt leipää, kun syötiin just herkkuja" sanoin. "Sä oot Äiti tyhmä, mä kysyn iskältä. Iskä Saanko jugurttia" Auri sanoi. "Auri et saa jugurttia, sä et myöskään sano äitiä tyhmäks, mitä sun pitää sanoa äitille" Joonas sanoi. "Anteeks Äiti, oot rakas" Auri sanoi ja tuli halaamaan minua. "Säkin oot, ei puhuta ilkeästi toisillemme".

Pesimme hampaita ja menimme Aurin huoneeseen. Lauloimme 'my heart is a hurricane' Aurille iltalauluksi ja siihen tuo nukahti.

Kömpeydyimme meidän sänkyyn ja juttelimme vähän kaikesta. Sanoin "Joonas....

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Où les histoires vivent. Découvrez maintenant