Joonas:
Juoksin autolle ja hyppäsin autooni. Mitä sille on käynyt, toivottavasti vauva on kunnossa, toivottavasti molemmat on kunnossa, mitä siellä on tapahtunut eikös sen pitänyt mennä vain ravintolaan. Oon shokissa, mua pelottaa, kyyneleet valuu silmistäni yritän silti ajaa sairaalalle.Juoksin aulaan ja ensimmäisen lääkärin luo ja kysyin itkien huutamalla "Missä Y/n Matela". Tuo sanoi "Herra rauhoitu, mennään vastaanottoon ja selvitetään pari asiaa". Nyökkäsin. Kävelimme aulan päässä olevalle tiskille ja samainen lääkäri sanoi "Saanko paperit". Annoin ajokorttini ja tuo jatkoi "miten tunnette". Sanoin puol huutaen, stressaantuneena "Se on mun kihlattu ja hän odottaa meidän lasta". Lääkäri katsoi mua hieman vinoon ja sanoi "haluatko rauhoittavia. Et pääse vielä näkemään Matelaa sillä hän on tutkimus huoneessa". Sanoin "anna vaikka niitä rauhottavia, soitan hänen veljellensä". Sain tuolta lääkäriltä rauhottavia.
Pääsin istumaan aulaan ja avasin puhelimeni. Soitin numeroon Olli.
Olli
"Tuu meilahteen sun
Systeris on täällä"
"Miks mitä on
Tapahtunut"
"Sehän ois kiva
Tietää, ei itelläkään
Mitään tietoo kun
Ei oo kerrottu".
"No mitäs vittua?
Tulossa"Hetken päästä Tuo miesten mies ja minun exäni saapui aulaan. Tuo istui viereeni ja sanoi "Mites matela mies, ainiin toisesta matelasta tuli porko". Hän myös naurahti niinkuin minäkin. Istuimme siinä sitten hiljaa. Näimme lääkärin tulevan meitä kohti ja tuo sanoi "olitteko neiti matelan läheisiä". Sanoimme molemmat "Kyllä". Tuo lääkäri sanoi "Voitte mennä katsomaan häntä, hän ei ole tajuissaan, eikä olla vielä löydetty mitää syytä, mutta huumeseulat ja labrat on otettu. Osastohuone 32". Lähdimme Ollin kanssa kävelemään huoneeseen 32.
Avasimme huoneen oven ja siellä makasi Tuo kaunis tyttö. Juoksin halaamaan tajutonta kihlattuani. Istuin hänen viereen silitellen tuon kättä. Olli istui toisellapuolella pitäen tuon kädestä kiinni.
Lääkäri käveli huoneeseen sanoen "Y/n verestä löytyi flunitratsepaamia, gammahydroksivoihappia ja tetrytsoliinia. Näitä kyseisiä huumausaineita käytetään tyrmäystipoissa. Epäilemme, että y/n on huumattu tyrmäystipoilla ravintolassa jossa hän oli. Tämä ei ole vakavaa, koska tiedämme vastaaineet jotka auttavat tähän tilanteeseen ja tyrmäystippoja on ollut reilusti juomassa, koska neiti on menettänyt tajuntansa". Huokaisin helpotuksesta ja kysyin "Eli y/n ja vauvva selviää". Lääkäri sanoi "Kyllä". Lääkäri lähti huoneestani ja Olli sanoi järkyttyneenä "VAUVVA". sanoin "tota ömm". Vittu ei sen näin pitänyt mennä no sai sitte neiti Porkon isovelikin tietää vauvvasta.
TIMESKIP
klo oli 3yöllä ja tunsin kun y/n silitti hennosti kättäni. Nousin äkkiä pystyyn ja halasin tuota neitiä tietämättä oliko hän edes hereillä. Tuo sanoi käheällä äänenllään joka kuulosti täydelliselle "Missä mä oon".Y/N:
availin silmiäni ja huomasin etten ollut kotona tunsin Joonaksen käden pitämään mun kädestä kiinni, silitin tuon kättä ja tuo säpsähti halaamaan mua. kysyin "Missä mä oon". Tuo sanoi "Sairaalassa". Kysyin "Miks,mitä on tapahtunut, onko vauvva kunnossa". Olin shokissa peläten, että vauvalle olisi käynyt jotain. Tuo sanoi "Rakas, sun juomaan oltiin laitettu tyrmäystippoja ja olit menettänyt tajus, vauvvalla kaikki on hyvin ja sullakin pitäis olla". Helpotuin ja Suutelin tuota. Tein tuolle tilaa sairaalasängylle. Siihen me sitten nukahdimme pienelle sairaalasängylle kahdestaan.
KAMU SEDANG MEMBACA
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fiksi Penggemar"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...