Y/n:
Kello oli noin 03.30 kun Heräsin sohvalta pahoinvointiin, juoksin vessaan ja oksensin. Kuulin hetken päästä takaatani juoksu äänet, oksensin uudestaan. Joonas nappasi hiukseni ja sitoi ne sotkunutturalle. Tuo istui viereeni ja silitteli selkääni. Hän myös kysyi "Kaikki ok, tarviitko jotain". Sanoin "On niin hyvin kun tässä tilassa voi olla ja jos haluut auttaa niin tuotko vettä". Tuo kipaisi keittiössä ja toi mulle lasin vettä, sanoin "Kiitos, rakas"Oksentelu hellitti ja päästiin sänkyyn nukkumaan Joonaksen kanssa, kunnes Joonas haki muovipussin mun viereen.
Heräsin ja nousin ylös. Mulla oli vieläkin Joonaksen tekemä nuttura saa Tuo poika tehdä useammin mulle nutturan. Katsoin itseäni peilistä tuntui, että mun vatsa oli turvonnut. Mua alkoi ojsettamaan ja juoksin suoraan vessaan. Päähäni tuli erittäin inhottava ajatus
'Y/n Ootko sä vittu raskaana Joonakselle
Okei ehkä mulle tuli laivalta vaan oksennustauti... jos tää jatkuu kauemmin niin mä ostan testin, ilman et Joonas tietää ja sit se on sen ajan murhe...TIMESKIP:
Joonas lähti studiolle klo oli kuusi ja päätin lähtee kauppaan koska tää ei ollu perus vatsatauti Mulla kun mun teki mieli ruokaa...Pääsin kaupasta kotiin ja päätin tehä testin. Käänsin sen ja huusin "Voi vittu Y/n miten näin on nyt päässy käymään".
Okei mä vien Joonaksen mökille jouluksi ja tää pikkunen on näyttävästi osa joululahjaa sitte....Kerronko eka Joonakselle vai Ollille...Kävelin ikkunalaudalleni taivas oli pimeä ainut mikä valaisi oli katujen ja asuntojen valot, mutta ei ne huimasti valaissut seitsemännessä kerroksessa olevaa asuntoani. Avasin ikkunan ja istuin ikkunalaudalla sanoen "Rakas äiti Voitko auttaa mua nyt kun tarviin mun omaa äitiä, tiedän ettei isästä olisi tähän ikinä ei varmaan edes muista mua. Haluun kertoo sulle et saat lapsenlapsen ja se saa kuulla kuinka upee mummu sillä on vaikka sä oot siellä pilvien päällä ja autat meitä sieltä käsin. En oo myöskään kertonut sulle et mä seurustelen Ollin bändi kaveriin Joonaksen kaa. Tiesitkö et sä oot muuten vuosisadan kaunein ja kirkkain tähti taivaalla, toivoisin et oisit täällä maan päällä auttamassa mua ja halaamassa. Käytiin Joonaksen kaa meijän kämpällä espanjassa, siel oli kaunista ja musta tuntu et sä olisit ollu kokoajan mun vieressä. Mut mä tarviin sut tänne mulla on jäätävä IKÄVÄ sua äiti. Mä rakastan sua vaikka oot pilvien yläpuolella siellä paratiisissa. Rakastan sua aina ja ikuisesti Äippä". Päästin silmistäni pari sievää pientä kyyneltä sillä mulla oli tosi kova ikävä mun äitiä mun omaa ja rakasta äitiä, jota en enään koskaan saa takas. Haluun vaan varmistaa jouluna Joonakselta, että se haluu lapsen eikä hylkää sitä niinkun mun isä teki.
Juoksin vessaan oksentamaan ja mun olo oli kauhea. Kuulin kun Joonas avasi oven ja huusi "Moi rakas". Olin sanomassa "Moi", mutta lause keskeentyi kun oksensin. Kuulin Joonaksen juoksevan vessaan ja kysyvän "Mikä on, pitääks lähtee Meikkuun". "Ei meijän meilahteen tarvii lähtee, tää on vaan perus, mut mennäks Jouluks mun perheen mökille" vastasin. Tuo vastasi "Mikä ettei lähetäänkö vaikka 22pv eli ylihuomenna". Vastasin tuolle "käy".
Kävimme suihkussa ja löysimme reittimme nukkumaan.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~•~••~•~•
Siis pari tippaa valu silmistä tätä kirjoittaessa, sillä tajusin et joko mä joudun kokee mun äitin menettämisen tai mun äiti mun menettämisen.
ESTÁS LEYENDO
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfic"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...