"Siis y/n sä et oo muuttunut yhtään, oot vieläkin tommonen paksu pallero. Sano sille Joonakselle wt voi jättää sut ja et tulee mun luo, itekkin katsoisin mielummin mun naamaa kun sun". Aloin äänittämään ääniviestiä "Joonas tää Nanna sano et voit jättää mut ja lähtee sen luo'. 'Y/n rakas sano sille Nannalle et voi jättää sut rauhaan tai mä tuun peliin, enkä hyvällä tavallA". Lähetin tuon nannalle ja tuolta tuli viesti "Mistä ees tunnet sen, oot itekkin ollu kiljuva fanityttö ja oot pakottanut sen suhteeseen". Laitoin viestin "Ai mä muistin et mun entinen sukunimi oli Matela... eikös toi Olli Matela ollu mu veli... harmi mut sullekkin tiedoksi et oon nykyjään Porko". Tuo ei enään vastannut ja päätin estää tuon.
Pääsimme kotiin ja Joonas tilasi meille woltilla ruokaa. Minä aloin siivoamaan kotiamme. Hetken päästä Joonas alkoi auttamaan minua siivous projektissamme. Joonas aloitti tyhjentämällä laukkumme ja minä taas siivosin sen verran mitä tarvitsi...
TIMESKIP
y/n:
Tänään on juhlat. Olemme Joonaksen kanssa koristelleet koko talon. Olli tuli hetki sitten ja toi mukanaan ison ilmapallon ja kakun.Aikaa on kulunut ja juhlat saa alkaa. Jokainen vieras onnitteli meitä meidän pikkuisestamme masuasukista.
Juhlimme hetken ja ihmiset arvelivat meidän pikku vaavin sukupuolta. Pidin kyselyä, että mitä ihmiset arvelisivat. "Niko mitä sä veikkaat" Kysyin Tuo veikkasi vauvvan olevan poika. Olli taas veikkasi vauvvan olevan tyttö. Mielipiteet jakautuivat aika tasaisesti.
Olli tuli olohuoneeseen ja huusi "Kaikki tänne". Kaikki muut siirtyivät olohuoneeseen. Olli jatkoi "Nyt me kaikki saamme tietää Joonaksen ja y/n lapsen sukupuolen. Y/n ja Joonas tulkaa eteen". Kävelimme käsikädessä television eteen.
Olli ojensi Joonakselle ison mustan ilmapallon jossa luki 'boy or girl'. Olli ojensi minulle neulan jolla poksauttaisin pallon. Jokainen vieras kuvasi meitä. Ollin suusta kuului "Änn...yyy..tee..NYT".
poksautin pallon ja aloin hyppimään ja itkemään kun näin pallosta tippuvan pinkkejä paperinpaloja. Joonas oli myös innoissaan ja nappasi mut syliin ja siitä muodostui suudelma.
Kuulimme paljon onnitteluja. Olli tuli halaamaan meitä ja sanoi "Teille tulee pikku Prinsessa, Joonas saa tyttären jota kutsua prinsessaksi. Y/n saa oman näköisensä pikku tytön ja te tuutte olemaan täydelliset vanhemmat". Halasin veljeäni ja siirryimme kahvipöytään.
TIMESKIP
Y/n:
Muut vieraat paitsi Pojat olivat lähteneet. Joonas ei ollut juonut yhtään ja muut olivat ihan humalassa, Tommi oli tällä hetkellä ainoa järjissään oleva. Menimme Joonaksen kanssa iltapesulle ja nukkumaan.Tommi:
"TOMMI...oota mul on täydellinen idea...löydän 100€ vetoo" sanoi humaltunut Joel. Katsoin taakseni ja sanoin "Mitä nyt". "Koska me ollaan molemmat pitkiä niin....
ESTÁS LEYENDO
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfic"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...