15🤍

118 1 0
                                    

Y/n:
Heräsin ennen Joonasta ja puhelimeni oli täynnä viestejä. Tuntemattomasta numerosta oli tullut kuva jossa Joonas kantaa nuorta naista jollain rannalla, kuva on otettu 23.10.21 eli seurustelimme silloin Joonaksen kanssa. Kyyneleet valui silmistäni, halusin unohtaa asian joten en mainitsisi Joonakselle mitään. Kuvassa näkyi neidin ig ja päätin käydä stalkkeroimassa. Yhdessä kuvassa Joonas yritti letittää tuon kauniin naisen hiuksia, yhdessä oli kuva kun Joonas kokkasi, yhdessä kuvassa tuo neiti ja Joonas istuivat pyjamissa sohvalla ja kaikissa tekstinä oli pelkkä sydän, toisaalta kaikissa tuon naisen päivityksissä.

Joonas heräsi vihdoin, lähdimme yhdessä laivalta, Joonas heitti mut kotiin ja yritti antaa suukkoa mutta väistin sen, hän yritti huutaa jotain...

Joonas:
Parkkeerasin autoni rakkaani oven eteen, olin yhdistämässä huulemme, mutta tuo vetäytyi pois ja lähti autostani. Huusin tuon perään "Y/n rakas oota". Hän vaan katosi sisälle, mitä oon tehnyt missä mä nyt oon epäonnistunut. Lähdin ajamaan kotia, kävin suihkussa, vaihdoin vaatteet, söin ja etsi y/n vara-avaimet. Puin ulkovaatteet ja lähdin kävelemään rakkaani luo, matkalla pysähdyi kaupassa ja ostin meille ruokaa, herkkuja ja juotavaa.

Kävelin tuttuja rappusia, avasin y/n oven ja Kuulin nyyhkytystä. Vein jääkaappi kamat jääkaappiin ja lähdin katsomaan mikä on meininki. Yritin halata rakastani, mutta hän vetäytyi vaan pois, kysyin
"Y/n mikä on, oonko mä tehny jotain". Tuo huusi mulle raivoissaan ja itkien "Kyllä sä kai tiiät mitä sä oot tehny ja mistä mä oon vihanen". Sanoin vähän ärsyyntyneenä ja pettyneenä "y/n mitä mä oon tehny". Tuo huusi "Häivy mä en halua nähdä sua". Nappasin tuon väkisin kainalooni ja halasin. Tuo yritti repiä itsensä irti, tarpeeksi kun tuo oli repinyt, niin käänsin tuon selälleen ja menin hänen päälleen halaten häntä. Kysyin "y/n rakas mitä mä oon tehnyt".
Tuo kaivoi puhelimensa ja näytti kuvan ja sanoi "sähän sen paremmin tiiät". Aloi nauramaan.

Y/n:
Vitun pelle eka pettää ja sit nauraa sille "Mitä sä siinä naurat, ei tää musta mukavalle tunnu". Tuo sanoi "Rakas y/n toi on mun serkku". Oho voi vittu, sanoin "anteeks, mut luulin et petit mua kun fanit laitto tän mulle". Syöksyin halaamaan tuota ja yhdistin huulemme. Tuo komistus sanoi "Kysy jooko ens kerralla suoraan multa äläkä suutu, jooko". Sanoin naurahtaen '
"Kysyn".

Teimme Joonaksen kanssa meille riisiä ja kanaa, tein naan-leipää ja Joonas sano "sussa on aikas paljon vaimo ainesta". Nauroin ja tunsin kuinka punastuin. Tuo nappasi poskistani kiinni ja yhdisti meidän huulet jotka villiintyivät ja seikkailivat ympäri kaulojamme. Saimme vihdoin syötyä.

Katselimme elokuvaa ja siihen me molemmat sitten nukahdimme vierekkäin.

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now