Y/n:
Tänään olisi meidän rakkaimmasta rakkaimman kastajaiset, päätimme pitää ne kotonamme. Olli lupautui sylikummiksi. Järjestelemme kaiken täydelliseksi. Olli kävi hakemassa isämmeluolta meidän suvun kastemekon ja toi sen minulle.Vieraat alkoivat saapua. Olli tuli ja sanoi "Pikkunen sä saat lahjan myöhemmin tänään". Naurahdin ja juttelimme. Pappi tuli ja sanoi "terve, voisivatko kummit tulla tänne, kummeja ovat... sylikummi eli Olli Matela ja muut kolme kummia ovat Fiona Kalevala, Aleksi Kaunisvesi ja Tommi Lalli. Tulkaa siunaamaan vauvvaa". Nostin vauvvan Ollin syliin. Pappi kastoi vauvvan pään 3kertaa ja lausui sanat "Aurelia, Jael, Porko. Minä kastan sinut Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen." Kummit ja isovanhemmat menivät siunaamaan meidän pienen tyttären.
Aloimme juhlimaan ja siirryimme kahvipöytään. "Oisko mun aika hakee Aurelialle lahja" Katsoin Ollia sillä ilmeellä 'Mitä sä vittu oot hommannut sille' Aurelia taputti käsiään. Olli lähti jonnekkin... kahvipöytä tyhjeni pikkuhiljaa ja kaikki varastelivat Aureliaa toisiltaan "Antakaas nyt tyttö sedän syliin, en oo koskaan pitänyt vauvvaa sylissä" Aleksi sanoi. Katoin tuota ilmeellä 'miten et'.
Kuulin koputuksen ja nappasin Aurelian syliini, avasimme oven ja Ollilla oli sylissä pieni mäyräkoiran pentu. Aurelia taputti käsiään ja alkoi nauramaan.laskin Aurelian istumaan ja Olli päästi koiran moikkaamaan Auria. "Olli mikä ton nimi on ja miks" Kysyin. "Saa Aurelia, kaverin jonka tuntee koko ikänsä, ton koiran nimi on Nadi, joo tiiän en ollu luova mut se on söpö". "Ihana nimi" sanoin. Aurelia ja Nadi näytti tulevan toimeen. "Joonas Tuu kattoo mitä Olli anto Aurille" huusin. Tuo käveli ja sanoi "Mäyräkoira... Rillalle rotukaveri". Naurahdin. Aleksi ryntäsi eteiseen kun hän kuuli sanan 'Mäyräkoira' "Oi onko Aurelia tullu setään, tykkäätkö säkin mäyräkoirista". Naurahdin.
Veimme Aurelian päiväunille ja Olli vei Nadin lenkille. Kun Olli päästi Nadin vapaaksi, niin se etti Aurin ja meni pinnasängyn viereen nukkumaan.
TIMESKIP
Olimme elelleet parikuukautta Nadin ja Aurelian kanssa. Nadi oli rakastunut meidän perheeseen ja vahti Auria kokoajan.Joonas:
Huomasin ettei y/n voi hyvin, hetken ollut jo jotain ongelmaa, mutta nyt en voi olla huomaamatta kuinka rakkaani kärsii. Tuo on jättänyt ruokia välistä ja alkanut treenaamaan enenmän. "Y/n" sanoin vakavalla äänellä, hän oli juuri nukuttanut Aurin. "Mitä, onko kaikki hyvin" tuo sanoi. "Y/n sitä mä haluun kysyy sulta, kerro mikä on huonosti". Näin tuon laittavan kätensä selän taakse, jolloin Tuo nipistää itseään, että pysyy pokkana. "On kaikki on hyvin, kuin niin" Kuulin tuon valehtelevan äänen ja ahdistuksen. "Tuu tänne, jutellaan" sanoin ja avasin käteni. Tuo tuli syliini ja haliini "Mikä on rakas, mä voin huonosti kun sä voit huonosti" sanoin. "Joonas, ei mulla oo mitää mikä ois huonosti" näin tuon pidättelevän kyyneleitään. "Y/n onpas, mä nään sen ja tiedän sen" sanoin. "Se on ihan tyhmä juttu, mä meen tekee iltapalaa". Tuo yritti rimpuilla irti halistani ja sanoin "Eli kaikki ei oo ok, mikä on mulle voit kertoo kaiken jopa turhat murheet". "Joonas anna olla, se on niin turhanpäivästä ja vaan mun oma ongelma". Aloin hermostua ja sanoin "Liittyykö tää siihen kun et oo syöny ja oot alkanu treenaa enenmän". Tuon kyyneleet alkoi valumaan ja y/n nyökkäsi. "Rakas sä oot kaunis, sun pitäis nähä sut samalla tavalla miten mä". Tuo itki sylissäni ja musta tuntuu pahalta jättää y/n yksin kotiin kun mentäis Aurin ja Nadin kaa mun vanhemmille. Sanoin "Vounko mä jättää sut yksin, mua pelottaa ettet syö". Tuo silitti Hiuksiani ja sanoi "voit, mä lupaan syödä, menkää te pitää hauskaa. Olli pyys mut studiolle". Sanoin "okei mä sanon Ollille et huolehtii et syöt, mee ihmeessä jätkien kaa".
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...