Joonas:
Kuulin, että y/n exä oli ollut kaupassa ja alkanut ahdistella mun rakasta.en ollut koskaan kuullut siitä jätkästä mitään hyvää. Lähdin heti juoksemaan ihan täysiä lähikauppaamme.Saavuin kauppaan ja huusin "Missä mun rakkaat on". Löysin mun pienen kaunottaren romuna lattialta juoksin halaamaan häntä. Sanoin "Huh mun rakkaat on kunnossa, mä rakastan teitä". Olli sanoi "Teitä, okei mitäs vittua, mut nähään kohta teillä". Nyökkäsin ja nostin rakkaani. Tuo sanoi "Kiitos Joonas mä rakastan sua tosi paljon, tajusin taas kuinka turvallista sun kaa on olla, en tunne mun oloo epämielyttäväks, pelokkaaks, ahdistuneeksi tai uhkatuks". Tul tippa linssiin ja sanoin "Mä rakastan teitä kahta ikuisesti".
Y/n:
Pääsimme kotiin tuon tapahtuman jälkeen. Hetken päästä Olli ja Aleksi pamahti ovelle suklaiden, mäkki pussien ja kauppakassien kaa. Sanoin "Kiitos". Halasin veljeäni ja Aleksia. Olli jätti puhelimensa keittiöön ja itse laittelin siellä poppareita meille, hänelle tuli joku ilmoitus ja tällein uteliaana pikkusiskona kurkkasin sen. Taustakuvassa oli paidaton Olli jonka rintakehällä makasi brunette nainen. Aleksille tuli ilmoitus samasta numerosta ja jäin tuijottamaan tuon taustakuvaa järkyttyneesti, siinä oli kuva kun Joel ja Ale suutelevat erittäin romanttisen näköisessä paikassa.Pääsin sohvalle Joonaksen syliin ja toin samalla poppareita. Istuskelin siinä katsoen elokuvaa, kunnes päätin kysyä "Mites noi teijän kahden suhteet, keitä te oottelette joka ilta kotiin?". Joonas naurahti ja sanoi "avautukaa vaan". Ollilta tuli kun apteekin hyllyltä "Ei kukaan, vaikee tunnistaa ihmiset faneiks ja oikeesti niikseen joita kiinnostuneet mun luonne". Sanoin "Ymmärrän, mut Ootko varma et sul ei sattuis olee jotain brunee naista vahingossa...". Kuulin syyttävän ja rauhallisen äänen joka sanoi "vittu Y/N.... sä oot nähny mun taustakuvan, se on Isabella jos et satu muistamaan niin Isbe on mun kummityttö". Sanoin nauraen "Hups, sori". Aleksi sano "Ei mulla ketään taida olla". Katoin Aleksia 'tosissas' ilmeellä ja tuo sanoi "Y/n katoitko sä mun taustakuvaa, mä nirhaan sut". Tuo nousi sohvalta ylös ja mä lähin juoksee ympäri taloo. Tultiin takas ollkkariin hyppäsin Joonaksen syliin niin että piilotin pääni hänen jalkojensa väliin. Ale istui alas ja Olli sanoi "Näytä meille se taustakuva, kyl mritkin kiinostaa". Nostin pääni Joonaksen jalkojen välistä. Aleksi näytti kuvan jossa hän suutelee Joelia.
Olli kävel surullisen näköisenä mun huoneen parvekkeelle. Sanoin Joonakselle ja Alelle "Mä tuun kohta". Kävelin murtuneen näköisen veljeni luokse. Halasin tuota ja sanoin "Mä on, miks toi kuva murs sut noin". Tuo irrotti itsensä halista ja sanoi "Sä tiedät, että oon aina tykänny Jätkistä enenmän kun tytöistä". "Mhh" sanoin. Tuo jatkoi "Tiiän et rakkaus on sokeaa, mut kaikella rakkaudella ja toivolla toivoin et Ale tykkäis musta. Oon myös mustasukkanen Joelille, mutta oon aina tienny sen ettei sitä jätkää oo tarkoitettu suhteisiin ja mua pelottaa et sen käytös murskaa pikku Alen sydämmen. Käytännössä sanoisin et mä olisin parempi poikaystävä, mutta oon myös hyvä kaveri ja annan Aleksin tehä mitä se haluu". Halasin tuota ja sanoin "Hei. Ale varmasti rakastaa sua, mutta se on voinu myös luulla et sä et sitä, et sä tiedä myöskään taustaa. Sinuna kertoisin Aleksille se voi ainakin ottaa sut huomioon ei se aattele sitä mitenkään loukkauksena tai huonoa asiana vaan varmasti siitä tuntuu hyvältä et joku rakastaa sitä. Kyl säkin oisit onnellinen jos joku kertois et rakastaa sua, sä et varmaan alkais erkaantuu siitä ihmisestä vaan oisit sille lähempänä sydäntä. Muista voit puhuu mulle aina oon sun pikkusisko. Aniin haluutko sitte meijän häissä saattaa mut alttarille kun en haluu iskä sinne". Tul sanoi "Tietty saatan sut alttarille. Oot oikeassa ek Aleksi siitä suutu".
Kävelin olohuoneeseen ja sanoin "Ale mee parvekkeelle Ollilla on jotain asiaa".
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Mul soi ☆MATERIAL GIRL☆ täs kun kirjottelin surullisinta kohtaa tästä luvusta. Ei ollu kovin surullinen biisi et hyvä valinta siihen väliin Spotify. Spotify oikeest. Kirjotin tota Olli ja Y/n parvekkeella kohtaa ja sitte ♤CPR♤ päätti lähtee soimaan.
KAMU SEDANG MEMBACA
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fiksi Penggemar"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...