Y/n:
Pojat pamahti meijän huoneeseen ja sano "Poliisit on soitettu, kyl me löydetään se". Kysyin "Löydetään mikä".Olli tuli istumaan sängylle mun etteen ja sano "Joonas on kadonnut". Ilmeeni muuttu järkyttyneeksi, paniikkikohtauseksi ja purkautui voimakkaana itkuna.
Jos oltais Suomessa se ois eri juttu mu tää on Amerikka, entä jos se on kidnapattu, ryöstetty, hakattu, tapettu tai tehty kaikki noista.
Pari tuntia oli kulunut, minä itkin vieläkin hysteerisesti vasten isoveljeni turvallista olkapäätä. Niko sanoi. "911 soitetaan oottakaa".
911
"Hi, are you
Niko Moilanen"
"Yes"
"We found your
Friend Joonas Porko"
"Thank you."can you bring him
to a doupletree hotel"
"Sure, there
In 5mins"Y/n:
"Mitä", huusin Nikolle paniikissa. Olli otti mut tiukkaan haliin. "Joonas on kai löydetty".Aloin itkemään onnesta ja pelosta. Pelkään aina pahinta. Niko lähti alakertaan ottamaan joonaksen vastaan.
Olli sanoi "Y/n otat rauhassa ja mä pidän susta kiinni ettet romaha maahan tai hyökkää Joonaksen kimppuun". En siihen sanonut mitään, enkä kyllä tuota kuuntele. Haluan tietää miten itkemisen voi lopettaa ihme ja kumma, että saa vielä happea.Joku avasi oven riuhdoin itseni irti Ollista ja juoksin ovelle halaamaan Joonasta. Joonas nappasi mut haliin ja siihen lattialle romahdimme. Oon Okei mut mun onnellisuus saa mut itkemään, nyt ei enään henki kulje.
Tunsin kun Joonas nosti mut ylös ja kantoi sängylle. Hän laski mut sängylle makaamaan ja tuli itse perässä, tuo käänsi minut makaamaanhänen päällensä haliinsa. Tuo höpönasdu silitteli selkääni samalla kuin yritin saada happea.
Joonas taisi tajuta etten mahallani maatessa saa happea, tuo istui sängylle ja käänsi mut makaamaan tuon syliin.
Tuo pörröpää alkoi haromaan
Hiuksiani ja silittelemään päätäni. Samalla Kuulin tuon sanovan"Rakas ei mitään hätää, mä oon tässä". Aloin vaan itkemään lujempaa.Sain itseni rauhoitettua hetken päästä. Kysyin Joonakselta "Onko sulla rakas kaikki hyvin". Tuo suuteli minua ja sanoi "On, eksyin vaan reitiltä". Halasinja Suutelin tuota höpönassua.
Joel avasi suunsa ja sanoi "Suosittelisin jatkamaan hommia teijän huoneeseen, älkää täällä alkako panee". Katsoin Joonasta ja hän nyökkäsi. "Joel pieni, ei me nyt ehkä. Ootko miettiny miks mä oon kerännyt kiloja? Nyt Pojat asia on niin, että mulle ja porkolle on tulossa lapsi". Osoitin mahaani joka oli huomattavasti kasvanut.
Joel huus "Vittu onkos porko laittanu pullat uuniin, vieläpä nuorelle naikkoselle". Joel nauroi, muut ottivat tän tosissaan. "Onnea pikkusesta" Aleksi sanoi. "En malta oottaa et nään pikku porkoliinin" Niko sanoi. "Upeeta, teistä tulee hyvät vanhemmat" Tommi sanoi. "Musta tulee cool setä" Olli naurahti. Jokainen tuli halaamaan meitä.
Pojat pitivät ig liveä sen huoneen toisella sängyllä. Joonas haki mut kameran takaa ja heitti mut toiselle sängylle ja tuli kanssani siihen. Kysyin "Eikös sun kannattais olla lives". Tuo sanoi "Mielummin su kaa, ei noi tee muutakun juo". Tuo nosti paitani mahani yläpuolelta. Söpöläinen laski päänsä mahani päälle ja yritti kuunnella, että mitä sinne kuuluu. Hetken päästä häädin tuon takaisin liveen.
Live oli ohi ja Olimme matkalla meidän huoneeseemme.Laitoin verhot kiinni ja riisuin vaatteeni lattialle, hyppäsin sängyllemme. Joonas tuli vessasta jo pukeutuneena yöpukuun. "Y/N rakas, missäs sun yöpuku pitääkö porko isän auttaa pukemaan". Naurahdin ja sanoin "Yöpuku pois, haluun olla erittäin lähellä sua koko yön".
Tuo riisui pyjamansa jahyppäsi viereeni. Hän nappasi masustani kiinni ja silitteli sitä hetken, sitten hän suukotteli massuani. Tuo sanoi "Onkohan tää pikku Joonas vai pikku y/n". Sanoin vitsillä "Entä jos sieltä tulee molemmat. Sieltä voi myös tulla kaks mini mua tai kolme pikku Joonasta, eihän sitä tiiä". Tuon ilme muuttui järkyttyneeksi ja tuo sanoi "Ei kolmos poikia ainakaanjos niitten iskä on Joonas porko".
Leikimme olevamme anatomian tunnilla, tutkimme toisemme läpikotaisin varpaista hiuksiin. Tuntuu, että osaisimme varmaan piirtää toistemme kehojen kartat täydellisesti paperille. Joonas sammutti viimeisetkin valot, hän kääntyi kiinni minuun ja halasi minua tuntui hyvälle olla paljaatkehot toisiaan vasten, lämpimässä, peiton alla, minä rakastan tuota miestä, joka on kiinni minussa alasti.
ESTÁS LEYENDO
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfic"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...