4🤍

180 2 2
                                    

Joonas:
Mietin asiaa eilen ja olen päätynyt pyytämään Y/n ulos. Tää jännittää mua en tiiä minkä yhteydessä mut kysyn varmaan kohta puoli tässä aamulla viestillä et lähtiskö se vaikka syömään tänään....
                            Y/n♡
                                    Moi lähtisitkö tänään
                                           Syömään ulos.
Y/n♡
Joo miks ei

Y/n♡
Ai treffit vai☆
                                             Jotkut sellaseet.
                                           Käykö et haen sut
                                                 Kuudelta?
Y/n♡
Tietty käy♤
                                            Haen sut silloin.
                                                    Moikka
Y/n♡
Heippa♡

Joonas:
Jes se ei kieltäytynyt eli kaikki ei oo menny pieleen. Eli mulla on mahkut. Mä en oo menettänyt toivoa.  Mietin ravintolaa johon haluaisin viedä hänet. Päätin, että vien hänet Helsingin pasta ravintolaan.

Y/n:
En odottanut, että Joonas olisi laittanut mulle treffi pyynnön. No päätin lähteä suihkuun. Suihkun jälkeen minulle iski pukukriisi... päätin kuitenkin, että laitan hopean ihonmyöntäisen mekon, hopean kaulakorun, valkoiset korkokengät, vaaleat sukkahousut, tietenkin joogashortsit ettei pääsis käymään samalla tavalla kuin kerran ja tietenkin otan mun valkoisen toppatakin mukaan. Käsilaukkuun pakkasin laturin, kuulokkeet, rahaa, pienen meikkipussin ja puhelimeni.
Kello lähestyi kuutta ja juuri kun avasin lukon niin ylihuolehtivainen isoveljeni Olli Elias Matela saapuu paikalle ja sanoo "Minnes Matelojen nuorin on menossa". Sanoin "Kaikki ei isoveljelle kuulu". Hän sanoi "Y/n meetkö treffeille...Awww" ja halasi minua. Sanoin "On vähän kiire ja irrottauduin halista. Olli sanoi "soita mut hakee sut en haluu et meet puol tuntemattomalle yöks ilman et mä oon nähny sen". Sanoin isoveljelleni "Sä ja mä tunnetaan se. Heihei". "Heihei, oot mulle rakas" sanoi toi vähän haikea veljeni. "Niin säkin mulle" sanoin veljelleni.

Joonas:
Pistin mustan puvun päälleni, hajuvettäni, mustat Af1 ja mustan toppatakkini. Lähdin ajamaan Mateloiden luokse.

Odotin hetken oven edessä. Y/n hyppää etupenkille ja sanoo "Tere, Terve pirkko". "Mikä vitun pirkko" kysyn nauraen. "Jos oisit nainen niin sun nimi ois Pirkko" saan nauravan vastauksen. "Asiasta kukkaruukkuun mihin ollaan menossa" kysyy tuo kaunotar vieressäni. Vastaan vinkaten silmääni "sen tietää vaan Porko". Y/n tuhahtaa leikkimielisesti ärsyyntyneenä. Aletaan molemmat nauramaan.

Y/n:
Istuimme autossa matkalla Helsingin keskustaan. Näin kun parkkeerasimme pasta ravintolan eteen ja kysyin "mihin me mennään". Joonas nousi autosta ja olin itsekkin nousemassa, kunnes nään hänet juoksemassa apukuskin ovelle joten annoin hänen avata oveni kun hän niin paljon halusi. Hän tarjosi kätensä minulle ja otin siitä kiinni. Kävelimme ravintolaan käsikädessä sanoin "Mä rakastan pastaa". Joonas vaan nauroi ja silitti kättäni.

Saavuimme tilaus paikkaan. Saatiin itse päättää mitä halutaan pastoihimme. Saimme meidän pastat ja kävelimme ravintolan yläkertaan. Otin takkini pois ja näen tuon katsovan minua suu auki. Naurahdin ja hän sanoi "Oot niin pirun upea Y/n". Tunsin kuin melkein kyynel vierähti alas.

Istuimme alas ja juttelimme asioista maan ja taivaan välillä. Joonas kysyi "Haluutko tulla mun luokse yöks? En usko et sul on vaihtovaatteita mut saat multa". Sanoin "kyllä, todellakin, tahdon" huusin sen vähän kovempaa ja ihmiset katsoi mua just sillä ilmeellä et mua ois kosittu ja joku huusi "onnea". Naurahdin hieman ja lähdimme äkkiä pois.

Matkalla autolle Joonas veti mut hänen kainaloonsa ja kävelimme niin sen pienen hetken. Myöntämättä pidin siitä.

Pääsimme autoon ja heti kun Pääsimme liikkeeseen alkoi soimaan 'wildest dreams' unohdin, että Joonas oli vieressäni ja siitä lähti mun karaoke auto.

Saavuimme Joonaksen pihaan ja lähdimme kävelemään portaita ylös. Ärsytin Joonasta ja annoin hänelle kaikenlaisia haasteita. Itse suostui kävelemään kanssani. Hän sanoi "Y/n nyt loppu" ja nappasi mut syliin ja käveli seuraavaan kohtaan mistä pääsee hissiin. Olimme kerroksessa kaksi. Sanoin melkein itkien "Mä en sinne tuu, päästä mut alas". Samalla Joonas painoi tilaus nappia. Hissi tuli ja olin ihan paniikissa. Hän sanoi "Ei täällä mitään käy ja rutista mut vaikka eläviltä mut me ei kävellä kerrokseen kahdeksan". Saavuimme Joonaksen ovelle...

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now