38🤍

75 0 0
                                    

Y/n:
Joonas, Nadi ja Aurelia lähti aamulla mummulaan. Kello oli 12 ja Olli on tulossa hakemaan mua studiolle. En tiiä mitä ne haluu mun tekevän, mutta miks en menis.

Kävelin portaat alas ja hyppäsin Ollin kyytiin. Ajoimme studiolle. Kävelimme sisään ja huusin "päivää". Jotain ne huuteli sieltä. Kävelin peremmälle ja minua moikkailtiin normaalisti. Aloin omasta tahdostani siivoilla kun ei annettu mitään mitä tehdä. Siis alan epäillä et toi yks ainut makkari on sitä varten et Niko ja Aleksi nukkuu siellä kun työt venähtää tai sitä varten et siel nussitaan... En ees välttämättä haluu tietää. Vaihdoin sen huoneen lakanat, avasin verhot ja muutenkin siivosin. Siivosin koko studion ja kuulen Tommin huutavan "syömään". Jätkät olivat tilanneet meille pitsaa niin, että jokainen saa ottaa jokaista pitsaa. Olli sanoi "y/n sä et pärjää yhdellä palalla, sun pitää ottaa toinen ja ei vasta väitteitä". "Olli mulla ei oo nälkä, tää riittää" sanoin. "Sä syöt tän toisen palan vikisemättä tai soitan Joonakselle Olli sanoi. "No okei" sanoin.

ilta on vallannut Helsingin. Kaikki oli lähössä paitsi Joel "Voitko jäädä Joelin kaa tekemään ton loppuun" Olli sanoi. Vastasin "tietenkin" Joel on mulle kui veli niin kyllä saan aijan kulumaan. Jätkät lähti ja Joel alkoi selittämään mulle mitä meijän pitäis tehä. Tuo laski kätensä reidelleni ja alkoi silittämään sitä. Siirsin reiteni ja sama tapahtui uudestaan. "Voitko lopettaa" sanoin. Tuo lopetti muttei reagoinut mitenkään.

"Mä meen vessaan" sanoin ja lähdin. Kävelin ulos vessasta ja suljin oven oven takana oli Joel joka työnsi minut seinään ja suuteli mua. "Lopeta" huusin. "Sä vittu kuuntelet mua jos haluut ettei sua satu" hän sanoi. Tuo nappasi rinnoistani kiinni ja puristelin niitä. "LOPETA" huusin. Tuo riisui paitani ja kantoi mut sängylle. Yritin rimpuilla, mutta tuo jatkoi mun riisumista, jonka jälkeen riisui itsensä. Ristin jalkani "Vittu avaat noi jos et haluu et sattuu". Tiesin, että Joelilla on enenmän voimaa kun mulla. Tuo alkoi leikkimään mun keholla jonka jälkeen Tuo alkoi nussimaan minua. "Oota mä käyn vessassa, sähän et liiku mihinkään, jätän vessan oven auki niin et pääse mihinkään". Tuo lähti, nappasin shortsit, T-paidan, avaimet ja puhelimeni. Kiipesin ikkunasta ulos ja lähdin juoksemaan kotiin.

Pääsin kotiovelle ja kiireellä avasin lukon. Tiesin, että Joelille on auto ja se pääsee rappukäytävään ilman avaimia. Juoksin rappuset ylös ja avasin asuntoni oven. Lukitsin sen, pidin valot sammuitettuina muualta kuin suihkusta. Väänsin suihkun kuumalle ja aloin itkemään vaatteet päällä suihkussa. Päätin peseytyä. Kävelin ulos suihkusta ja vaihdoin yökkärin. Katsoin tyhjää makuuhuonettani, ei Joonasta, Aureliaa eikä Nadia. Tuntui tyhjältä ja pelokkaalta. Joelilta tuli viesti "Jos kerrot kellekkään niin sit sattuu". Voi vittu päähäni tuli mieleen vain yhden laulun sanat "Now we got problems
And I don't think we can solve 'em
You made a really deep cut
And baby, now we got bad blood". Muuten hyvä mutten tykkä tosta 'baby' sanasta.

TIMESKIP:
Mun perhe tuli kotiin vihdoin. Kävin nukuttamassa Aurelian ja menin itkien Joonaksen luo. "Mikä on, mitä on tapahtunut" Tuo kysyi järkyttyneenä. "Jjoel... s...se" En saanu Sanoja suustani vaan kyyneleet valuivat lujempaa silmistäni "Y/n teki mitä" Joonas sanoi. "Studiolla, jäätiin kahestaan ja se aloitti koskettelemaan mun reittä, menin vessaan, se kosketteli mun rintoja ja sit se raahas mut makkariin j...ja pakotti mut". Itkin jäätävästi "Vittu sen kanssa, tää on vakava asia" Joonas sanoi. "Älä kerro kellekkään, muuten mulle käy huonosti. "Y/n en jos et haluu, tuu tänne rakas".

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now