7🤍

122 2 8
                                    


Joel:
En tiiä miks vitussa mun pitäis hakee peräkärry ja tulla klo 7.15 aamulla Tommin parkkikselle. Vittu 7.15 AAMULLA!! Päätin soittaa pojille.
"Voiko joku selittää miks y/n pyys mua peräkärryn Kaa Tommin pihalle Klo 7.15" Kysyin. Olli sanoi "kuulemma Munkin pitää hakee peräkärry ja tulla Tommin Pihaan klo 7.15". Aleksi sanoi "Montako peräkärryy se tarvii kun sama täällä". Tommi vastas "nyt en tiiä mut mun piti tulla mun parkkikselle klo 7.15". Niko liittyi keskusteluun "Munkin pitää hakee peräkärry ja tulla Tommin Pihaan klo 7.15".  Porko sano "Mun pitää myös hakee peräkärry ja myös se neito sen kotoota". Vastasin "Mihin VITTUUN se tarvii viittä peräkärryy???". Porkon suusta kuului "Joel pieni kun muutkaan ei tiiä". Lopetimme puhelun. Kuka tarvii Kuudelta AAMULLA, VIITTÄ peräkärryä...

Joonas:
Okei eli se on muutamassa ja tarvii viittä peräkärryä... voi vittu me mennään IKEAAN ei ei eiiii mä en haluuuu. Sen takii se ei kertonut mihin mennään. Määä haluun delata. Okei Joonas rouhotu se on vaan Ikea... mun pahin painajainen on mennä Naisen kanssa VITTU IKEAAAN. Okei mä en voi kertoo pojille tai lähen sinne vielä yksin. Onneks y/n oli kiltti ja pakotti koko bändin mukaan etten joudu yksin. Kuusi tylsistynyttä miestä ikeassa naisen kanssa... Nyt Joonas nukkumaan sun pitää herätä huomenna Kuudelta.

Y/n:
Kello oli vähän yli kuusi ja tulin just suihkusta. Puin kivat vaatteet ja luin talonmestarilta tulleen viestin. "Hei y/n voit hakea avaimet tänään Abloy. Oy:ltä". Vastasin kiitos viestin ja päätin, että haemme Joonaksen kanssa avaimet kun tulemme ikeasta. Budjetti ikeaan on 10 000. Tein loput aamuhommat laitoin muuttolaatikkoni siististi.

Kävelin ulos ja Joonas odotti minua jo. Istuin pelkääjän paikalle Suutelin tuota Hattiwattia vieressäni. Joonas kysyi "Y/n mihin me mennään". Sanoin Kuulet sitten kun muutkin". Joonas kysyi myös "Mihin vittuun tarviit viis peräkärryy?". "Muuten vaan" vastasin. Tuo laski kätensä reidelleni.

Saavuimme Tommin parkkipaikalle.keskeytun muiden keskustelun ja huusin "Pojat,mä muutan joten, nyt me lähetään..". Aleksi keskeytti lauseeni ja huus "joku vaimentaa ton ja sit juostaan ja nopee". Jatkoin lausettani "Ei käy. Nyt kaikki autot kohti Vantaan ikeaa". Kaikkien ilmeet oli masentuneet, vihaiset ja onnettomat.

Lähdimme Joonaksen kanssa ajamaan näin tuon ärsyyntyneenä/ masentuneen ilmeen. Laskin käteni tuon reidelle ja sanoin "Mä hyvitän tän ja saat sun synttäreinä erikois yllätyksen". Katsoin tuota virnuilevasti ja vinkkasin silmää. Tuo sanoi "Y/n sun ei tarvii hyvittää mitään etkä oikeesti tee mitään mitä et haluu, haluun edetä siinä tahdissa missä sä meet haluun vaan rakastaa sua. En mä tarvii lakanaleikkeje jos saan halata sua. Mä en myöskään haluu et sä ajattelet et mun tarvis päästä panee". Näin tuon huolestuneen ilmeen. Sanoin "Mut jos mä haluun, mä tiiän ettei mun sun seurassa tarvii tehä mitään mitä mä en haluu". Tuo sanoi "Hyvä, koska mä haluun et sul on turvallinen olo mun kaa ja et sun ei tarvii miettii et milloin oot valmis tai onko se Joonakselle okei". Näin tuon kasvoilta tippuvan pari kyyneltä. Pyyhkäisin ne pois. Sanoin "Joonas mulla on turvallinen olla sun kanssa just sen takia et mun ei tarvii miettii onko valmis vai en kun tiiän et rakastat mua missä ja milloin vaan, et vaan lakanoiden välissä". Tuo pussasi kättäni ja silitteli sitä.

Pääsimme vihdoin IKEAAN. Oon innoissani. Kävelimme yläkerran ja täytimme ostoslistaa samalla kun otimme vähän kaikkea kärryihimme. Ekan kerroksen päätyttyä ostin jokaiselle jätkälle ruuat kiitokseksi.

Tulimme toiseen kerrokseen ja otin jokaisen ihanan asian mukaani. Loppupuolella kun saimme kasvit ängettyä kärryyn, niin kärry tulvi. Laitoin Aleksin työntämään niitä kärryjä ja muut saivat työntää kärryjä joihin tulee huonekalut. Pääsimme vihdoin kassalle. Oon onnellinen päästiin vaan 8500tonnilla ei menny yli budjetin.

Lähdettiin ajamaan kotiin. Pysähdyimme Ablolla hakemassa avaimet. Tyhjensimme ensinmäisenä Tommin ja Ollin peräkärryn että he pääsevät hakemaan Ollin luota mun loput kamat.

Aleksi, Joel ja Niko kantoivat tavaroita asuntooni. Minä ja Joonas purimme peräkärryjä. Kaikki peräkärryt oli melkein purettu ja sitten vielä takapenkit joissa on kaikki muut paitsi huonekalut... purimme yhdessä kaikki loppuun. Pojat lähti Joonas jäi vielä auttamaan minua.

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora