44🤍kaunein enkeli

83 1 0
                                    

Lääkärit ja hoitajat juoksivat huoneeseen. Yksi hoitajista huusi "poistukaa nyt". Kävelimme pois istuimme käytävässä. Olin peloissani. Aleksi otti kameran samalla tullessamme pois. Käytävällä se sama Lääkäri tuli meitä päin, hän ei ollut menny aurelian huoneeseen. "Löysin syyn Aurelian kohtaukseen. Hänellä oli aikoja sitten syöpä jonka piti parantua. Magneettikuvia ei oltu otettu päästä ja siellä on ollut uskottavasti etäpesäke. Nyt etäpesäke on kasvanut isommaksi ja on lähettänyt etäpesäkkeitä luihin, keuhkoihin, maksaan ja suolistoon. Valitettavasti seuraava kohtaus voi olla loppu eikä Aurelia voi selvitä millään tästä. Korvauksen saatte sillä viimeksi ei olla otettu kunnon kuvia" Tuo sanoi. Aloin itkemään niinkun muutkin ja sanoin "Eli mun tytär tekee tuolla huoneessa kuolemaa syövän takia". Lääkäri kysyi "saiko tuo kohtauksen". Nyökkäsin itkien ja Tuo lähti juoksemaan Aurelian huoneeseen. Onneksi nauhoitimme videolle mahdollisen viimeisen kerran kun puhuimme.

Ruskea tulkainen mies Lääkäri lähestyi meitä. Tuo kyykistyi eteemme ja sanoi "Valitettavasti lopetimme elvytyksen sillä teidän tytär ei tulisi selviämään ja mitä kauemmin hän eläisi sitä kipeämpää se tekisi tuolle ja teille. Voitte tulla sammuttamaan hengityskoneet ja toivottamaan hyvää matkaa Aurelialle". Aloin itkemään "Joo me tullaan". Aleksi laittoi kameran päälle.

Kävelimme tuon huoneeseen ja minulle kerrottiin miten sammutan hengitys koneen kun olen valmis. Aurelia sai vielä happea joten hän kuulee kaiken mitä sanomme. Sanoin "Äiti rakastaa sua. Toivon sulle mukavaa matkaa taivaaseen. Tulet olemaan kaunein enkeli ja kirkkain tähti koko mailmassa. Pääset pois kärsimyksestä, mutta muistot ei kuole vaan muistot säilyy. Sä saat tietää et oot aina äitin pikku tyttö. Äiti kattoo sua äiti tulee aina rakastamaan sua. Toivottavasti pidät kivaa siellä paratiisissa ja me tullaan vielä tapaamaan. Äiti oottaa et näkee pikkutyttönsä taas. Tuntuu pahalta hyvästellä oma tytär ja päästä se hengestään,mutta teen tän sun parhaaksi. Et ole ikiunessa, et ole poissa,
Olet tuhat tuulta puistikossa, olet valon välke aallokossa, olet timantti hankien loistossa. Et jättänyt meitä, et ole vaiti, olet lintujen laulu taivaalla, olet kuiskaus viljapellolla, olet henkäyksen rakkaasi poskella. Äiti rakastaa sua Aurelia Jael Porko. Olit ja Tulet olemaan kaunein ihminen tässä maassa. Äiti ei luopuis susta mistään hinnasta mutta nyt on pakko. Rakastan sua aina ja ikuisesti".

Joonas otti puheen vuoronsa "isä rakastaa sua, olisin toivonut sulle pidempää elämää ja enenmän kokemuksia, mutta elämä on epäreilua. Me lähdemme ja silti niin monin tavoin jäämme. Merkinnöiksi ovenpieleen, kirjoitukseksi muistilappuun. Siihen, jonka taittelin talteen. Jotta kuulisin sanasi vieläkin. Jäämme tarinoihin, ajatuksiin, eleisiin, ilmeisiin ja sydämmeen, sinne jäämme ikuisesti ja sinulla on mukana matkassa puolet sydämmestäni etkä sitä ole palauttamassa. Isä toivottaa sulle hyvää matkaa sinne paratiisiin johon kaikki me tulemme pääsemään, toivon, että suojelet meitä ja me rukoilemme sinulle ja sinun matkaasi".

Olli sanoi "olet rakas kummityttöni ja siskoni elämän halu toivon sinulle kauniin matkan, taivas on pinkki merkiksesi, nostamme tänään lyhdyt ilmaan sinun merkiksesi. Toit meille paljon ja viet ne mukanasi niin se elämä menee ja sinun tarinasi on kirjoitettu sivuillesi. Elämä, se ei ole ruusuilla tanssimista. Kun tulet isoksi puut ovat pienempiä, mummut nuorempia, mopot hitaampia, kirjat paksumpia, päivät lyhyempiä, mailma läheisempi, asiat monimutkaisempia, vanhemmat viisaampia, uimavesi kylmempää, Pojat kivempia, mutta hämähäkin pysyvät inhottavia ja tarina päättyy, niin käy jokaiselle, mutta sinun tarinasi päättyy aikaisemmin kaikkien rämmittyjen soitten jälkeen. me muistetaan sua ikuisesti. Mä rakastan sua aina, en koskaan unohda sua. Hyvää matkaa rakkain". Kaikki me rakastetaan sua. Loput kertoivat heidän sanansa. Sanoin "än yy tee nyt". Sanoimme samaa aikaa "Me rakastetaan sua Aurelia. Hyvää matkaa kaunotar" painoin tuota nappia pitäen aurelia kädestä. Otin tuon Joonaksen kanssa haliin "hyvää matkaa rakas me rakastetaan sua" sanoin ja aloin itkemään. Koneet alkoivat piipata ja nyt se on niin, että meidän tytär on taivaan portilla...

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now