46

67 0 0
                                    

"Rakas. Isä ja äiti näkee sut ja toivottaa sulle hyvää huomenta". Tuo vilkutti taivaalle ja näytti sydäntä. Tämä sattuu liikaa menettää oma tytär.

Meidän pitäisi suunnitella hautajaisia, haluan ne mahdollisimman nopeasti. Haluan, Että Aurelia tuhkataan ja laitetaan samaan hautaan kun minun äiti ja se sopi Joonakselle.

TIMESKIP
Olimme kauniissa valkoisessa kirkossa valmistelemassa kauniin enkelimme hautajaisia, arkkukin on hyvi pieni. Ihmisiä käveli kirkkoon ja otimme heidät ovella vastaan. Kaikki me ikävöidään sitä. Järkytyin kun näin isän, en ollut kutsunut tuota. "Iskä mitä sä teet täällä, mistä ees tiesit tulla" Kysyin järkyttyen, mutta periaatteessa onnellisena sillä emme olleet nähneet varmaan 10vuoteen. "Olli kertoi, en edes rakas tiennyt, että mulla oli lapsenlapsi tai mun tytär on naimisissa. Oon ollu särkee iskä, mutta haluun olla sun tukena tiiän ettet anna mulle anteeks enkä mä pyydäkkään en oo ollu sun elämässä läsnä positiivisella tavalla" Tuo sanoi. Halasin tuota sillä onhan se kuitenkin mun isä.

Kävelimme sisään ja istuimme Joonaksen kanssa eturiviin. Aloimme molemmat itkemään kun Pappi lausui sanat "Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälkeen tulla". Pappi jatkoi, tämä oli suurimmalle osalle kirkossa olevista mailmanloppu, sillä aurelia toi elämään paljon iloa.

Laskimme aurelian arkun äitini arkun viereen ja haemme tuhkat myöhemmin. Lähdimme ajamaan meille, Aurelian ja meidän kotiimme. Aurelia ei lähde meidän keskuudesta vaikka Tuo kaunotar on kuollut.

Kotona Saimme paljon osaanottoja ja meininki oli aika alhaalla, kellekkään ei maistunut mikään. Makasimme jätkien kanssa meidän sängyllämme miettien meidän ja Aurelian yhteisiä tekemisiämme.

Vieraat lähtivät, emmekä olleet Joonaksen kanssa juttutuulella sillä Olimme rikki, miksi vitussa tuon tytön piti lähteä, mutta onneksi pääsi kivuistaan. Näin ulkona olevan täydellinen auringonlasku huusin Joonakselle "Joonas kato aurelia". Tuo juoksi luokseni ja tajusi, että tarkoitin auringonlaskua. "On se kaunis". Juttelimme ikuisuuden ennen kuin me molemmat nukahdimme toivoin aurelian oleva sylissäni.

Aamulla meille soitettiin, että Aurelian tuhkat oli tuhkattu. Olimme matkalla hautausmaalle ja mietimme mihin vietäisiin ne tuhkat ja päätimme viedä ne yhdelle lammelle, joka on metsässä se oli aurelian lempi paikka siellä tyttö olisi, vaikka voinut asua ja nyt hän sinne pääsee.

Saimme tuhkataan haettua ja Olimme matkalla sinne metsään, se oli lähellä merta. Pysäköimme automme ja kävelimme lammelle pidimme Joonaksen kanssa käsistämme kiinni ja sanoimme "Hyvästi Rakas aurelia". Ripoittelimme Tuo tuhkat maahan ja lähdimme itkien kotiin.

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now