40🤍

79 0 0
                                    

Y/N:
...muistatko kun silloin ennen Aureliaa meidän elämä oli villiä. Me tyyliin nussittiin jossain puskassa, rannalla, poreammeessa ja missähän kaikkialla". "Ne oli hyviä aikoja, mutta niin on vieläkin. Mä oon onnellinen meijän perheestä ja siitä et sä oot onnellinen" Joonas sanoi. "Joonas mä rakasta sua".

Heräsimme siihen kun Aurelia kömpi väliimme. "Mulla on nälkä". Tuo sanoi
Nadi tuli aurelian perässä väliimme. Nadi ja Aurelia olivat addiktoitunut toisiinsa.

Lähdimme Aurelian kanssa viemään Nadia lenkille, Joonas jäi tekemään aamiaista.

Saavuimme kotiin ja Nadi sai aamupalan ja me menimme pöydän ääreen. Söimme aamupalan rauhassa, Aurelia menisi Ollille hoitoon ja me käytäisiin pienellä risteilyllä Joonaksen kanssa.

Joku koputti oveen ja Ollihan siellä "Nappaisisin mun kummityttöni" Olli sanoi. "Aurelia Tuu tänne Olli tuli" huusin. Kuulin pienet askeleet. Aurelia halasi Joonasta ja minua ja sanoi "Heihei, mä meen nyt Ollin kaa". Aurelia meni jo käytävään. "Tässä Aurelian laukku. Kiitti kun pystyit ottaa sen hoitoon" sanoin. "Kyllä mä Aurelian otan milloin vaan hoitoon. Ihanaa kun te pääsette viettää vähän laatuaikaa, muistakaa ehkäsy" Olli sanoi. "Nyt loppu" sanoin ja halasin tuota. "Heihei" Olli sanoi ja me vilkuttelimme tuolle.

Pääsimme laivaan VIHDOIN. "Y/n mulla on meille suunnitelmia. Mä oon varannut meille pöydän ravintolasta ja tänään ois tanssiaiset. Siks hommasin sulle yhen mekon" Hän sanoi. "Voi rakas,ei sun ois tarvinnu" sanoin. "Tässä sun mekko mee hyttiin 321 ja valmistaudu nähään tunnin päästä tässä" pörröpääni sanoi. "Okei" sanoin kyseenalaistavasti.

Otin mekon pois mekkokaavusta. Järkytyin, vittu tää on upee. Lyhyt vaaleanpunainen mekko jossa on nättejä timantteja. Puin mekon päälleni pussissa oli myös vaaleat korkokengät. Meikkasin ja kiharrin hiukseni. Tunti oli mennyt ja lähdin kävelemään kohtaamispaikkaamme.

Joonas tarttui käteeni ja sanoi "Mennään kaunotar". Sanoin "tietenkin jos sä tuut". Kävelimme käytävää pitkin ravintolaan. Söimme illallisen pitkästä aikaa vain kahdestaan.

Pääsimme tanssisaliin ja lähdimme tanssiin. Siinä se aika meni tanssien laivalla. Sanoin "Voidaanko käydä ulkona". Tuo nyökkäsi ja nappasi kädestäni. Lähdimme täydellisessä hiljaisuudessa kävelemään kannelle.

Seisoin aidan vieressä ja sanoin "Joonas, mä rakastan sua. Oon onnellinen, että ajoin mökille kun olin rikki muuten ei oltais tässä". "Ainakin löydettiin tie toistemme luo. Mäkin rakastan sua". Suutelimme pimeällä laivankannella. Pimeys ja tähdet olivat kaunis yhdistelmä, rakastan tätä hetkeä pimeys, tähdet ja meri pauhaa laivaa.

Taisin nukahtaa kannelle kun Heräsin siihen, että Joonas kantoi minua hyttiimme. Vaihdoin yöpuvun ja kävin tuon pörröpään viereen nukkumaan. Nukahdimme siihen kainalkkain laivan sängylle. Rakastan tuota miestä ja tätä oloa hänen vieressään. Rakkaus on kaunista.

Heräsin kello 3.44 yöllä siihen, että Joonaksen puhelin soi. Näin soittajan olevan Olli.
OLLI
"MOI miks soitat
Kello 4yöllä"
"Aurelialle...

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now