Joonas:
Tänään oli pakko lähteä studiolle, sillä eilen skipattiin biisinteko jätkien kanssa ja käytiin vähän shoppailemassa. Tarkoitus olisi yllättää Y/n jouluaattona.Y/n:
Pakkasin mun ja Joonaksen tavaroita. Pakkasin raskaustestini ja laitoin sen Joonaksen lahjojen sekaan.TIMESKIP
Y/n:
ajelimme mökille. Tuo laski kätensä reidelleni ja kysyi "Mitä aattelet vai painaako joku mieltä". Vastasin "Vanhat joulut vaan mielessä". Mielessäni pyöri myös ajatus, että olen raskaana Joonas porkolle ja alan kantamaan vauvvaa. Toivon et Joonas on mun tukena vaikka mikä meijän päätös ois. Mä en haluu vauvvaa, mut toisaalta uskon, että tää pikkuihminen saa hyvän kodin, perheen ja se ois täydellinen lapsi.Saavuimme mökille ja veimme tavarat sisälle. Huomenna on aatto joten päätin tehdä meidän molempien lemppari jouluruokaa perunalaatikkoa. Olin tässä kokkaillut illan ja laittanut Joonaksen tekemään lumityöt.
Puin ulkovaatteet päälleni, juoksin ulos ja hyppäsin lumihankeen. Makasin lumessa selälläni ja sanoin "Joonas, joskus musta tulee lumihiutale ja sadan valkeana omanlaisena alas taivaalta". Tuo sanoi "Y/n mikä on, toi lause ei oo mun korville kovin kivan kuuloinen kun rakastan sua". "Rakas, en mä oo lähtemässä, mutta fakta on et kaikki on syntynyt vaan, että voi kuolla".
TIMESKIP
Y/n:
Nyt oli jouluaaton aamu. Lähdin keittiöön tekemään aamupuuroa eli riisipuuroa. Joonas käveli alas pyjamassa, juoksin tuon luo ja suutelin häntä.Aloimme avata lahjoja. Sain joonakselta söpön yöpuvun ja rannekorun. Sanoin "Kiitos rakas, nyt on sun vuoro". "Okei mun vuoro". Hän avasi pakettini jossa oli meistä kuvia. "Kiitos y/n tää on söpö". Seuraavaksi Tuo avasi paketin jossa oli tuolle uusi nahkatakki. "KIITOS rakas". Sanoin hänelle "Siinä on vielä toi kirje lue se ääneen". "Okei. Rakas oot mulle tärkeä, joten Tuu 5min pääsyä parvekkeelle ja Pue kunnolla". Kysyin "Onko selvä viiden minuutin päästä parvekkeella". Tuo nyökkäsi.
Itse saavuin parvekkeelle. Sytytin pari kynttilää ja laitoin meille tuolit. Revontulet näkyivät nätisti. Joonas käveli luokseni ja yhdisti huulemme. Suudelman jälkeen sanoin "Sä oot mulle rakas ja mulla on sulle vielä vähän isompi lahja tai itseasiassa se on meille". "Okei, mullakin on sulle vielä lahja" Tuo sanoi. Sanoin "Älä suutu ja pysy siinä. Sä tiiät et ihmisiä tulee ja myös lähtee..".
Joonas:
Kun y/n sanoi tuon aloin pelätä pahinta, entä jos y/n hylkää mut. Entä jos se on kuolemassa apua mua pelottaa sydän lyö tuhatta ja sataa.Y/n:
"Usein ne lähtevät ihmiset on ollut tärkeitä ja rakkaita. Lähteneet ihmiset on myös joskus tullut tähän maailmaan. Ja ne jotka syntyy tulee joskus lähtemään. Joonas Henrik porko...".Joonas:
Okei nyt mä oon shokissa kuka kuolee ja miks ei tää kovin mukava lahja oo....Y/n:
"Rakas....mä oon Raskaana, me saadaan vauvva".~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~••~~•~
HAHAA, jätän tän osan tähän.
VOUS LISEZ
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...