Y/n:
Mietin elämääni istuen ikkunalaudalla päähäni vain juoksee se kaikki paska mun elämästä. En tiiä mitä mun pitäis tehdä. Katsoin itseäni peilistä ja mietin miksen ole kaunis, miksen ole pitkä, miksen ole laiha asiat olisi paremmin jos edes olisin kaunis. Paskin asia elämästäni tuli mieleeni. Äiti kuoli ja iskä piti hoitaa mua siihen asti et oon aikuinen. Iskä paras kaveri tietenkin oli alkoholi hyvä et Välillä ees mut muisti. Se yritti saada mut olemaan ok asian kaa jos se antaa mulle rahaa ja kalliita asioita. Haluun vaan isän joka välittäis. Mun ainut turva on ollu Olli.Joku koputti oveeni ja kysyi "Saako tulla". Vastasin "Juu" olettaen sen olevan Olli. Näin Joonaksen kävelevän huoneeseeni ja hän kysyi "kaikki Okei näytät kärsivälle". Mua ärsytti Joonakaen ylihuolehtivuus ei hän ole edes mulle kovin tuttu mutta Joonakselle on helppo puhua. Vastasin kuitenkin "en mä oo varma". Hän levitti kätensä halin merkiksi ja annoin sille söpölle hattarapäälle halin.
Joonas:
Sain siltä kauniilta tytöltä halin vaikka olin tulossa pyytämään häntä ulos. Tykkäsin enenmän halista. En oo koskaan ennen tuntenut rakkautta, en tiiä mikä tää tunne on kun nään tuon kauniin tytön. Tuntuu kun aika pysähtyisi ja perhoset ja kyyhkyset lentelisivät ympäri huonetta.Y/n:
Se poika irrottautui halista ja sanoi "Älä jooko murehdi" ja lähti. Halusin lähteä nyt mökiltä. En halua yhtään enempää sekavuutta mun elämään, sais jo riittää. Miksi miksi mä aina rakastun vääriin ihmisiin...välillä tuntuu ettei mua oo tarkoitettu elämään ilossa vaan päin vastoin. Haluan kotiin, mutta missä mun koti on...Olli:
Tiesin ettei mun y/n oo okei. Menin sen huoneeseen kysymään "muuttaisitko mun luokse stadiin kun et varmaan iskällekkään mee". Sain vastaukseksi halin ja huutoitkua jonka alta Sain "kyllä kyllä kiitos" huudon. Halasin siskoani ja sanoin "haetaan huomenna sun tavarat". Vastaus oli selkeä eli hali.Y/n:
Jes jostain paskasta päästy eroon ja muutan stadiin. Putsaan pöytäni ja aloitan kaiken puhtaalta pöydältä. Paitsi että Joonas asuu hesassa, voi vittu. Ehkä pärjään asian kanssa. Olli huus mut alakertaan.Kävelin portaat alas ja pyys mut istumaan poikien viereen. Olli sanoi "Nonii jätkät arvatkaa mitä". Aleksi
Huus "Kertois jo". Olin ihmeissäni... Olli sanoi "Y/n muuttaa hesaan". Kaikki onnitteli en tiedä miksi mutta olin otettu. Tiesin, että mun oli kerrottava iskälle ja se tapahtuisi huomenna kun haen tavarani...Pääsin vihdoin sänkyyn. Mietin hetken, että miten asiat on muuttunut hetkessä edes vähän parempaan suuntaan. Myönsin myös itselleni tunteet Porkosta. Ainut asia on varma en tee samaa mikä satutti mua Noelin kanssa. Miks ees suostuin siihen kuka vitun ääliö suostuu seurustelemaan suhteessa jossa on lupa etsiä toinen.
Olin seurustellut Noelin kanssa 3kk kunnes hän sanoi "Meillä on kaksi vaihtoehtoa. 1: erotaan. Tai 2: Mennään naimisiin kun ollaan 25 jos kumpikaan ei löydä toista, saa myös seurustella muidenkin kanssa. Mutta jatketaan me kaksi koko ajan seurustelua". En halunnut kumpaakaan, joten päädyin valitsemaan vaihtoehto kakkosen. Se satutti ja liikaa, olin liian rakastunut tajuamaan kuinka paljon mua sattui se kun näin rakkaani pyörittävän Oulun suurinta nais määrää...nukahdin miettien elämääni....
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...