TIMESKIP
Y/n:
Viimeinen päivä menossa, oltiin aamupalalla. Mulla on nyt hetken ollut ongelmia oman kehoni kanssa, oon jättänyt syömisen vähälle ja se on huono juttu kun kannan tota vauvvaa. Musta tuntuu et Joonas on alkanut kyttään mun syömistä, se tuntuu pahalta vaikka se sen tarkoittaa hyvällä.Pääsimme keikkabusiin ja lähdimme ajamaan pensylvaniaan jossa oli myös poikien eka keikka Amerikassa. Bussissa ompelin Joonaksen paidasta yhen reijän. Nukahdin bussissa vasten Joonaksen olkapäätä ja siinä meni loppumatka.
TIMESKIP
Y/n:
Keikka oli ohi ja Olimme kävelemässä hotelli huoneeseemme. Huomenna palaisimme Suomeen ja sitä seuraavana päivänä olisi ensimmäinen ultra.Saavuimme huoneeseen, minä istuin sängylle selaamaan puhelintani. Joonas tuli vessasta ja sanoi vakavalla äänellä "y/n porko". Järkytyin, laskin puhelimeni alas ja sanoin "No...". Tuo kysyi "Milloin viimeksi oot syönyt, mä oon huolissani ja nii on myös Olli". "Aamulla.." Vastasin. Tuo katsoi minua vakavasti ja tosissaan "Milloin oot syönyt kunnolla". Sanoin ja valehtelin, koska en halunnut Joonaksen huolestuvan "Kun teillä oli keikka". Tuo sanoi vihaisesti "Y/n PORKO, sä et valehtele mulle. Milloin sä oot VITTU SYÖNYT!". Tunsin parin kyyneleen valuvan ja juoksin vessaan, tai ainakin yritin. Tuo nappasi musta kiinni ja huusi "Milloin sä oot syönyt kunnolla". En pystynyt lopettamaan itkemistä. Tuo laski mut sängylle ja nappasi mut halaukseen, hetken päästä Tuo sanoi "Rakas, mä oon huolissani susta ja masuasukista. Pelkään et jompaakumpaa sattuu, ei mun tarkoitus oo olla ilkee, mä oon vaan huolissani. Anteeks kun huusin". Tiesin tuon sanojen olevan totta, jompaakumpaa sattuu tällä menolla. "Joonas, mä söin viimeksi kunnolla....joku viikko sitte". Tuo halasi mua ja sanoi "Hoidetaan toi syöminen yhessä kuntoon, mä autan sua mun rakasta". Halasin tuota höpönassua.
TIMESKIP
Y/n:
Pääsimme eilen Suomeen, nyt Olimme Joonaksen ja Ollin kanssa matkalla käymään sairaalalla. Olli saisi tietää vauvvan sukupuolen ja pidettäisiin yli huomenna juhlat, jossa minä, Joonas ja muut saataisiin tietää vauvvan sukupuoli.Pääsimme lääkärin huoneeseen ja sanoin "Onko mahdollista, että kerrot vauvvan sukupuolen vain Ollille se jäisi minulle ja Joonakselle yllätykseksi". Lääkäri vastasi myöntävästi. Kuulemma vauvvalla on kaikki hyvin ja hänen pitäisi olla terve. Lääkäri pyysi Ollin käytävään.
Olimme matkalla viemään Ollia kotiin, hän hommaisisi Aleksin kanssa jotain gender reveal juttuja. Me Olimme Joonaksen kanssa matkalla conffettii ostamaan koristeita. Matkalla sain viestin vanhalta koulukiusaajaltani ja niin sanottuna välimme olivat ikäänkuin "Enemies whit Benefits". Olimme kirjaimellisesti viholliset rajoilla. Vihasimme toisiamme, mutta osasimme käyttäytyä ja kestimme toisiamme rajaan X, kunhan molemmat käyttäytyivät. Sanoin "Katos sain mun koulukiusaajalta viestin". Tuo sanoi "wow, mitäs se laitto. Kuka se on osaan varautuu mattopiiskan kaa". Sanoin "Tää on Nanna, laitto viestin 'Omg y/n haluuks tutustuu oisin nykyjään parempi kaveri ja anteeks siitä mitä tein koulussa. Onks Joonas Porko oikeesti sun kihlattus". Katoin tuon kuvia ja siellä oli linkattunan kyseisen ihmisen bc-fani kt. Naurahdin hieman ja vastasin viestiin "Voi kun mua ei kovasti kiinnosta tutustuu, se mitä oot tehnyt ei muutu ikinä, musta myös tuntuu et haluut olla mun kaa väleissä, koska oon Joonaksen kaa kihloissa. Pyydän yhtä asiaa, joka on ettet sä Tuu pilaa meijän perheen elämää".
Pääsimme myymälään ja ostelimme vähän kaikkea ja kaikkea. Lähdimme liikkeestä pussi täynnä tavaraa.
Istuin autoon ja näin viestin numerosta Nanna. Siinä luki
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...