Y/n:
Heräsin tuon miekkosen kainalosta, nousin ja jätin tuon nukkumaan. Heitin jotkut vaatteet päälleni ja lähdin kauppaan.Saavuin kotiini. Olin ostanut meille jotain aamupalaa jonka valmistaminen ei olisi mitenkään hankalaa. Ostin croisantteja, pestoa, mozzarellaa ja tomaattia. Tein meille täytettyjä croisantteja. Menin herättämään tuon komistuksen suukottaen tuon otsaa ja sanoen "Ylös, mä tein sulle aamupalaa". Tuo nousi tikkuna pystyyn.
Kävelimme olohuoneeseen ja tuo juuri herännyt mies sanoi aamuäänellään "Kiitos rakas". Tuo yhdisti huulemme ja aloimme syömään.
Tommi:
Heräsin taas jonkun naisen kodista, on pakko päästä pois ennen kuin hän huomaa kuka olen. Okei Tommi sun pitää lopettaa nää yhen-yön panot. Lataa tinder ja eti itelles naisystävä, paitsi et sit nää mun yhen-yön panot tietää kuka oon. Okei oon valmis ja nyt vittuun täältä.Y/n:
"Mä en tiiä miten tää pitäis sanoo....mut". Kuulin tuon sanovan "Nyt taitaa olla vakavaa". Nyökkäsin ja sanoin "Mä oon rakastunu suhun". Tuo iski halaamaan mua ja yhdistin huulemme. Rakastin tuota ja paljon.Kasasimme loppu päivän huonekalujani useammalla hermoromahduksella. Vihdoin kotini oli valmis. Joonas lähti kotiin ja minä jatkoin vielä siivousta.
Mietin, että miten hyvitän Ikea reissun ja sain täydellisen idean. Joonaksen synttärit ovat parin päivän päästä.
Puin paremmat vaatteet ja lähdin ostoksille. Pääsin vihdoin ratikkaan.
Saavuin Helsingin keskustaan. Kävin ostamassa itselleni seksikkäät punaiset alusvaatteet. Ostin punaisia kynttilöitä. Löysin punaisen kulpypommin. Tietenkin yöpöydän yläkaatikkoon tarvittavia asioita. Etsin punaisia ja valkoisia terärehtiä. Eksyin Tigeriin ja löysin 'I L♡ve Y♡u' taulun ja terälehtiä. Ostin vielä tuikkuja ja lyhtyjä.
Pääsin kotiini ja piilotin tavarat sängyn alle reppuuni. Olisin tänään yksin. Tarkoitus oli katsoa loppuilta Netflixiä. Olli soitti mulle ja kysy "Haittaisko jos tultaisiin jätkien kanssa sun luo kun tuli studiolla tylsää". Vastasin "Käy mut jos haluatte et kokkaan niin käykää kaupassa". Hän vastasi "Käydään kaupassa, Porkokin halus kokata niin kokata yhes". Vastasin "Juu käy".
Olen siivousaddikti joten pesin lattiat ja laitoin kaiken tiptop. Oveeni koputettiin, avasin sen ja heti ensinmäinen asia mitä nään on kun Joel tunkee kauppakassin käteeni. Menen keittöön sillä olen talon emännät Noelin mukaan 'Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä' ja niin se oli vanhassa suhteessani.
Porkoliini tuli keittiöön ja muut katselivat elokuvia. Joonas kipaisi nurkalta katsomaan ettei kukaan ole lähellä. Hän työnsi mut kiinni seinään ja hänen huultensa vauhti yltyi ja samoin minun huulten. Olli ilmestyi vessasta joka oli vastapäätä keittiötä ja Joonas huomasi sen ja lopetti suudelmamme. Olli kysyi "Mitä vittua, Porko mitä sä vittu teet". Mun oli pakko mennä väliin sillä veljeni oli VIHAINEN ja näytti, että hän luuli porkon ahdistelevan mua. Kuiskasin "Olli...Joonas on mun poikaystävä... ANTEEKS".
Olli:
"Olli...Joonas on mun poikaystävä...ANTEEKS". Kuulin nuo sanat siskoni suusta. Sanoin "Ei hätää luulin et se ahdisteli sua". Hän sanoi "Joonas ei ikinä tekis niin...mitä sä luulet sun bestiksestä". Tuo on totta Joonas ei koskaan ahdistelisi ketään. Sanoin "Totta se on niin täydellinen ettei se ahdistelis ketään". Siskoni itki Joonaksen sylissä sanoin "Ei sun tarvii pyytää anteeks sitä et seurustelet Joonaksen kanssa". Vittu mua ärsyttää toi Mateloiden mies. Jätti mut kun kuulemma ei haluu satuttaa mua ja helpompi pysyy kavereina kun ollaan samassa bändissä. Mutta mun sisko kelpaa. Okei Olli sä et voi olla sun systerille vihanen, se ei tienny koska et oo ite kertonut.Y/n:
Tehtiin Joonaksen kaa ruoka loppuun. Sanoin pörröpäälle kuiskaten "kilistetäänkö malja ja kerrotaan meijän jutusta". Tuo suuteli mua ja sanoi "Tykkään tästä ideast". Halasin tuota. Katoimme pöydän ja toimme ruuan, laitoimme jokaiselle myös lasit viiniä. Kaikki istui pöydässä Joonas kiltisti viinilasiaan, vinkkasi mulle silmää, nousimme seisomaan ja Joonas sanoi "Nyt kerrotaan tää teille... mä ja Y/n seurustellaan" suutelimme toisiamme sillä istuimme vierekkäin. Aleksi huutaa "Hyi helvetti jättäkää toi myöhemäälle, ruokahalu menee". Nauroimme muilta saimme onnitteluja. Niko sano nauraen "Veit sit mun pusukaverin". Joel sano "Ens keikalle kun Niko huutaa 'Kiss Me blondie' nii y/n hyppää jostain Nikon eteen jaa suutelee porkoo... tai y/n hyppää yleisöstä juoksee lavalle ja suutelee porkoo". Porko sano "Tehään toi lavalle hyökkäys eka ja kiertueen vialla keikalla se et Y/n tulee Nikon eteen". Kaikki huus "jooo". Ite nauroin ja sanoin "kaikki kuulkaa käy".Oltiin vihdoin syöty. Tänään oli neljäs lokakuuta. Muut lähtivät Joonas jäi hetkeksi. Katsoimme yhden jakson meidän sarjaammee. Hän oli lähdössä sanoin "Ota vara-avaimet ja tuu Kuudelta tänne". Hän katsoi mua epäilyttävästi mutta uskoi. Annoin suudelman tuon huulille ja hän lähti.
Tein ilta hommat jaa siivoilin. Pääsin vihdoin nukkumaan.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
ANTEEKS JO VALMIIKS ENS JAKSOSTA. KELLO ON 3.46 JOTEN SIITÄ EI TUU MITÄÄN HYVÄÄ KUN ON YÖ JA OON VÄSYNY... TW JO VALMIIKS🥄🥄🥄
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...