BAB 37: Geram

7 1 0
                                    

Aminah Rose mengemas baju suaminya .Laki aku ni memang suka menyemakkan biliklah .Kalau nak cepat ni lah jadinya.

Pintu bilik diketuk .Siapa pula yang ketuk pintu bilik ni aku tengah marah ni.Aminah Rose membuka pintu biliknya .Nampak sudah muka suaminya .

"Hai suamiku awal pula balik hari ini .Muka tu kenapa macam nak kena serang singa ja"Kata Aminah Rose sambil ketawa jahat .

Azmi Asyraf memang dah kecut perut .Bini aku ni ok tak ni lain macam .Dah macam suspek yang aku soal pula.

"Suamiku datang lah dekat sikit kenapa jauh sangat "Aminah Rose masih ketawa jahatnya.

"Sayang ok tak ni ?. Abang tengok lain macam je ni"Makin seram sejuk pula tengok bini aku ni.

Aminah Rose mendekati suaminya terus dia menarik telinga suaminya .

"Aduh!!!.Sakitlah sayang kenapa tarik telinga abang"

"Sakit ke ?.Hati saya lagi sakit dengan awak . Kenapa menyemakkan almari dengan baju semak dengan tak berlipat ."

"Kau nak tengok tak aku jadi singa tak?"

"Sayang kenapa ni.Sabar sayang "Azmi Asyraf memeluk isterinya cuba untuk menenangkan isterinya.

......

Maizatul pergi membeli belah di Amanjaya mall.Duduk sedap memandang suasana di pusat membeli belah itu .Adalah pula mamat langgar aku ni.

"Maafkan saya cik nak cepat ni"

Entah mana hilang mamat tadi.Kalau aku jumpa memang aku arwahkan dia tu hari ni juga.

BILA JATUH CINTAWhere stories live. Discover now