BAB Istimewa 3

11 1 0
                                    

Malam kujung tiba ,Aminah Rose memegang kotak yang berisi kejutan untuk suaminya .

Pintu biliknya berbunyi ,Aminah Rose mula bangun dari katil dan terus berjalan ke arah suami sambil membunyikan kotak berisi kejutan untuk suami tercinta.

"Assalamulaikum sayang,kenapa tak tidur lagi .Dah pukul 11.00 malam "

"Rose tunggu abang itu yang tak tidur lagi"

"Lain kali jangan tunggu abang.Kesian isteri abang mesti penat"

"Alah tak ada apa lah abang .Rose baik saja .Kalau jaga  itu tak ada masalah "

"Ni Rose ada hadiah untuk abang ."Aminah Rose memberi kotak hadiah kepada suaminya .

"Apa ni sayang ?hari lahir abang lambat lagi "

"Buka je dulu "

"Ini bukan ke sarung tangan baby "Azmi Asyraf membuka melihat akan sarung tangan .

"Cuba cari lagi ada sesuatu lagi abang belum jumpa"

Berdebar hati ini .Kali pertama buat kejutan untuk encik suami .

"Ni bukan pregnant test ke sayang ?"

Azmi Asyraf menunjukkan pregant test ke arah isterinya.

"Ya abang sayang mengandung"

Azmi Asyraf mendengar balasan si isteri terus memeluk isterinya.Gembira mendengar isterinya mengadung .Tidak sangka dia bakal menjadi bapa tidak lama lagi.

Bukan saja sebagai papa kepada Afiq .Sekarang dia bakal menjadi bapa kepadanya anak sulungnya.

BILA JATUH CINTAWhere stories live. Discover now