Bölüm 25

3.2K 550 208
                                    

Bölüm 25:

Kız tarafı tam kadro evde toplandı. Kadınlar kuaförden alınmış, en şık elbiselerini giymişlerdi. Volkan, Korhan, Doruk ve Tevfik bey siyah takım elbiseleri, bellerinde saten kuşakları ve beyaz gömlekleri ile yakışıklılık yarışı içindelerdi. Sinekkaydı tıraşları, itina ile yapılmış saçları ile her ayrıntıyı özenle işlemişlerdi. Hayal gece mavisi tek omuz elbisesi ile yürürken bir bacağının derin yırtmaçtan çıkması sürekli Volkan'ın gözünün oraya kaymasına neden oluyordu. Arya ise krem rengi düz elbise giymiş, elbisenin üzerine pembe çiçekler işlenmişti. Ayakkabıları da aynı pembe renkteydi. Annesi sarı saçlarını yarım toplatarak saçına çiçekler taktırmıştı. Korhan her birine bakıp iç geçirerek gülümsedi.

"Geçin karşıya da resminizi çekeyim. Çok güzel görünüyorsunuz"

Doruk ve Volkan Hayal'i aralarına aldı. Arya da annesinin önünde durarak poz verdi. Çerçevelik güzel bir aile fotoğrafları oldu.

"Baba şu kravatı takmasam olur mu?"

"Niye, aykırı mısın sen? Bak hepimiz takıyoruz"

"Nefes alamıyorum"

"Gevşet biraz"

"Of fark etmiyor"

Doruk, Hayal'e dönüp "Çıkarayım mı?" dedi. Hayal biraz gevşetip düzelttikten sonra "Azıcık idare et. Düğün salonunda çıkartırsın" dedi.

"O saate kadar nefessizlikten ölmezsem"

"Ama böyle çok karizmatik oldun"

"Vallahi mi? Kızlar beğenir mi?"

"Bayılacaklar"

Doruk sırıtarak memnun olmuş ifadesiyle ellerini cebine yerleştirdi. Bu gazla on beş gün kravat boynunda kalırdı. Volkan ise göz devirerek baktı.

"Verme şuna gaz. Baksana şebek maymununa döndü. Her gördüğü kıza asılacak bende kardeşimin düğününde bunun peşinden koşmak zorunda kalacağım"

"Hani anlaşmıştık, Doruk'u rahat bırakacaktın"

"Of tamam, bıraktım. Hayal ben çok gerginim. Nerede kaldı Akın?"

Hayal tam ağzını açacaktı ki Korhan yanlarına gelip iki elini ensesinde birleştirdi.

"Of ben çok gerginim. Şu kravatı çıkartsam mı?"

"İyi gelir mi dersin?"

"Bilmiyorum ki..."

İki kardeş bakışları ile anlaşıp hızla kravatlarını çıkarttılar. Onları gören Doruk durur mu? O da çıkarttı. Hayal üçüne göz gezdirdi. Fena olmamıştı. Tevfik Bey evin içinde birkaç defa volta attıktan sonra yanlarına geldi.

"Sizin kravatlarınız nerede?"

"Çok gerildik baba, çıkarttık"

"Ya... Bende gerginim hatta birazdan ortadan yarılacağım" diyerek karısına döndü ve "Nurten, bende kravatımı çıkartayım mı?" diye sordu.

"Sakın! Nerede görülmüş kayınpederin kravatsızı?"

"Bunlar çıkartmış ama ben babayım, onlardan daha stres yüklüyüm. Kız veriyorum yahu ben!"

"Sakın dedim Tevfik"

Nurten'in gözlerinden çıkan ateş Tevfik'i durdurdu. Kadın zaten Sahra'nın yanından geliyordu. Sakinleştiremediği kızının yanına Hayal'i yolladı.

"Hayal kızım git Sahra'nın yanına gözünü seveyim. Beni yedi bitirdi biraz da seni yesin. Vallahi mecal bırakmadı bende"

Hayal gülerek "Tamam" dedi. Onu Korhan ve Volkan takip etti. Sahra aynanın karşısına geçmiş muhtemelen bir milyonuncu defa eteklerini düzeltiyordu. Abileri arkasındaki yatağın ucuna oturup kardeşlerinin aynadaki yansımasına baktılar. Üçünün aynı anda gözleri doldu. Sahra dönüp masum bakışlı iki abisine gülümseyip önlerine geldi ve dizlerinin üzerine çöktü. O an artık gelinliğin kırışması falan umurunda değildi.

MAVİME PEMBE KATTIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin