Bölüm 11:
Akın hemen ardından da Volkan yüksek tonlu sesleri ile "Günaydın" diyerek kliniğe girdiler. Çizgi film olsa kalp şeklinde atan kalplerini, kafalarının üzerinde patlayan havai fişekler görülebilecekti. İki arkadaş nedenlerini bilmeden kocaman gülümsemeleri ile birbirlerine baktılar.
Doruk, saçı başı dağınık, üzerinde beyaz önlük ile ellerini belinde sevimlilik abidesi iki adama bakıyordu.
"Neredesiniz ya?"
"Oğlum sabahın köründe ne işin var burada? Şu an pirelerinle oynaşıyor olman lazımdı"
"Amcamın erken saatte görüşmesi varmış. Beni de kapı önünde bıraktı"
"Oy kıyamam, kim evlat edindi seni?"
En erken gelen veteriner kızlardan biri gülümseyerek el kaldırdı "Ben" dedi.
"Eğitimi tamamdır ablası. Giderken götürmeyi unutma"
Doruk yüzünü buruşturmuş, babasının gereksiz esprilerine maruz kalırken diğerleri haline gülüyordu.
"Benim karnım aç"
"İşte en kötü huyu bu. Hiç doymuyor"
"Of baba ya..."
Beklenen kalıp cümle geldikten sonra Volkan kolunu oğlunun boynuna dolayıp öptü.
"Gel yukarı, sana anlatacaklarım var"
"Güldüğüne göre güzel şeyler olmuş"
Volkan yukarıya çıkmayı beklemeden daha merdivenlerde Hayal'in geldiğini, aralarında sorun kalmadığını anlattı. Neşesi diline vurmuş, durmadan anlatıyordu. Akın'ın zaten içi coşmuştu, neşesine ortak oluyordu. İki arkadaş kol kola verip şarkı söylemeye başladığında Doruk daha fazla dayanamayıp odayı terk etti. Koltuğa yayılan Volkan pis sırıtışı ile "Son dört gün Akın" dedi. Akın aynı rahatlıkla "Saymaya devam et" dedi. Akın'ın rahat tavrı dikkatini çekti. Son konuşmalarında attığı tehdit karşısında oldukça tırsaktı.
"Dur bir dakika... Geldiğinden beri sırıtıyorsun. Bilmediğim ne oldu?"
"Benim ve sevgilimin özeli, anlatamam"
"Sıçarım lan özeline! Sevgilim dediğin benim kardeşim"
Akın sinsice sırıttıkça Volkan deli oldu.
"Ayıp ama ben her şeyimi anlatıyorum"
"Sen anlatabilirsin ama ben anlatmam"
"Neden?"
"Çünkü sevgilim senin kardeşin. Objektif olamazsın"
"Sende can dostumsun"
Bu defa tüm kozlarını ortaya döken Volkan'dı fakat Akın kararlı bir şekilde başını iki yana salladı.
"Bak herkese ilan ederim"
"İyi olur, beni de dertten kurtarırsın"
Bu da işe yaramadı.
"O zaman... Buldum, Serap'a söylerim"
"İyi ya peşimi bırakır"
"Sahra'ya saldırır"
"Sıkar o biraz"
Volkan yandan sırıttı.
"Aferin lan"
"Biz laf olsun diye sevmeyiz birader"
"Heyt! Erkeğim be... Azıcık anlatsaydın bari"
"İyi, azıcık. Akşam bana geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİME PEMBE KATTIM (Tamamlandı)
RomanceDüz bir çizgide giden hayat sıkıcı olurdu. Bu söze istinaden Volkan hayatı boyunca sıkılacak zaman bulamadı çünkü ne çıktığı ne de indiği yokuş bitti. Omzundaki tozları silkeleyip önüne bakmayı tercih etti. Aşkın her halini sevdi ama bir gün karşısı...