- Gotowi? - odparł Dumbledore po przelaniu eliksiru do fiolek
- Tak... tak ja jestem gotowy - odparł Draco z lekkim zawahaniem w głosie. Przecież robił to dla Harry'ego. Kochał go i nie mogł pozwolić żeby to świństwo dalej trwało. - Więc? Zaczynamy? - spytał blondyn i spojrzał na pozostałych. Oni jedynie kiwnęli głowami i po chwili Dumbledore dawał ślizgonowi instrukcje co do tego co miało zaraz nastąpić.
- Ehm.. więc Draco, zanim wypijesz zawartość tego - mówiąc to uniósł szklaną fiolkę i delikatnie nią potrząsnął - to musisz zupełnie oczyścić umysł z wszystkich myśli, zwłaszcza negatywnych i spróbować poczuć więź z Harrym. Najlepiej złap go za rękę i wyobraź sobie że z nim rozmawiasz, ze jest tu przy tobie. Następnie kiwnij do mnie głową a ja podam ci eliksir. Wtedy zapadniesz w trans i będziesz w stanie porozumieć się z Harrym po przez wejście do jego umysłu. - wytłumaczył dyrektor, a Draco jedynie zdobył się na skinienie głową. Powoli zaczynał bać się tego, że coś zawali, jednak musiał być dobrej myśli. Po długiej chwili dał znać dyrektorowi, że zaczyna. Teraz musiał się skupić na Harrym, na tym żeby zdobyć się na to o czym mówił mu Dumbledore. Wziął bruneta delikatnie za rękę i w myślach zaczął do niego mówić, rozmawiać z nim jakkolwiek to brzmi. Zaczął wmawiać sobie, że on go słucha i z nim rozmawia. Po kilku minutach był już gotowy więc skinął na dyrektora, a ten podał mu eliksir.
________
Po pierwsze - baaaardzo was kochani moi przepraszam za długą przerwę w rozdziałach ale nauki mam ostatnio dość sporo i brakowało mi czasu, teraz weekend to nadgonię<3
Po drugie - jeszcze 40 wyświetleń i mamy 1k !! Dziękuje z całego serca kochani, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy 🥺
I po trzecie - sorka za Polsat :< i zbliżamy się powolutku do końca :((
Miłej nocki,
Rose<3
00:05
CZYTASZ
To be honest, I love you ~ drarry
Fanfiction(od razu zaznaczam, że akcja dzieje się na 5-tym roku, w ff mają po 15/16 lat) > Draco od zawsze lubił dokuczać Harry'emu, a on nie pozostawał mu dłużny. Znacie to powiedzenie - kto się czubi, ten się lubi? - miłego czytania! _______________________...