20 | Dream

2.2K 128 30
                                    

"Dediğim gibi çocuklar, mezun olmadan yoldaşlığa katılamazsınız. Sizden tek istediğim Regulus'tan gelecek bilgileri bana iletmeniz." dedi Dumbledore oğlanlara. James lafı biter bitmez atıldı. "Hadi ama profesör, şunun şurasında 3 ay kaldı. Mezun sayılırız artık." Sirius ona katıldığını belli eden birkaç ses çıkardı. "Bu çok tehlikeli çocuklar, hiç girişmesek mi?" diye sordu Peter sessizce. Her zaman korkaktı. "Olmaz!" diye bağırdı üç oğlan tek bir ağızdan.

"Yardımcı olabilirsiniz ancak yoldaşlık üyesi olmak için mezuniyeti beklemeniz gerekecek." sonunda pes etmişti Dumbledore. Çapulcular mutlulukla odasından çıktı. "Hala 3 ay sonra mezun olacağımıza inanamıyorum." dedi Remus sesindeki şaşkınlığı gizlemeyerek. "Sanki dün ilk günümüzdü." diyerek ona katıldı Peter.

James onlarla sohbet ederken Sirius ise sessizdi. "Pati? Bir sorun mu var?" diye sordu Remus. Sirius elini saçlarından geçirdi ve gerginliğini ortaya koyarak onlara baktı. "Olivia'nın tarafını seçmesi gerekecek." James güldü. "Zaten bizim tarafımızda, değil mi?" Sirius derin bir nefes aldı. "Ailesi. Ailesi bilmiyor.Zaten sevgili olduğumuzu öğrendiklerinden beri Olivia'ya mektup yollamıyorlar. Regulus onların sadece dedikodu olduğunu, Olivia'nın bir planı olduğunu, beni kendi taraflarına çekmeye çalıştığını falan söylemiş. Ne kadarına inandılar ya da inandıkları bir kısım var mı bilmiyorum. Olivia gerçeği söylerse başını yakarlar. Tarafsız gözükmeli ki başına bir şey gelmesin."

Peter kaşlarını çattı. "Sirius, haftaya saldırılar başlıyor. Tarafsızlığını ne kadar koruyabilecek?" dedi. James ise Sirius'un pek beğenmeyeceği bir öneri de bulundu. "Bunu henüz boylu boyuna düşünmedim ama Sirius'un beğenmeyeceğine eminim. Olivia onların tarafındaymış gibi gözüküp bilgileri bize iletebilir." Sirius öfkeyle kızardı. "Bir daha asla böyle bir fikir ortaya atma James."

"Ne fikri?" diye sordu arkadan ince bir ses. Dörtlü kahve saçlı kıza döndü. "Ah, hoşgeldin canım." dedi Sirius ve kollarını açtı. Olivia gülümsedi ve Sirius'a sarıldı. "Bize yok mu?" dedi James ve dudaklarını büzdü. Olivia güldü ve James'e sarıldı. Ardından Remus'a. Peter ile yakın olmadıkları için ona gülümsemekle yetindi.

"Ee ne fikri?" diye sordu yine. "Söyleyebilir miyim Siri?" Sirius ofladı ve onay verdi. "Ajan olmanı önerdim. Onlardan bize bilgi sızdırmanı. Ama Sirius kız arkadaşını uçan sinekten bile korumak isteyen aptal Black kabul etmedi."

Olivia kaşlarını çattı. "James kırk yılın başı mantıklı bir şey önermiş. Karşı çıkma sebebiniz nedir Bay Black?" James alınmış gibi göğsünü tutunca Sirius gözlerini devirdi.

"Şu anki kız arkadaşım, ileride eşim, zamanı gelince çocuklarımın annesi olacak kadını korumak. Sizin için yeterli mi Bayan Black?" Olivia kızardığını hissetti. Sirius'un geleceği düşünmesi onu huzurlu hissettiriyordu.

Ellerini Sirius'un yanaklarına koydu. "Bebeğim, böyle şeyleri düşünmen ve beni korumaya çalışman çok hoş ama ben aptal değilim. Ayrıca iyi bir büyücüyüm de. İki tarafa da yakınım. Size yardımcı olabilirim."

Remus ilk defa konuştu. "Olivia doğru söylüyor. Zaten yalnız olmayacak. Her zaman yanında Regulus da olacak. Biz Olivia için ölmeye hazırız." James başını sallayarak ona katıldığını belli etti. "Ah, sizi çok seviyorum aptallar." dolu gözlerini sildi ve hızla onlara sarıldı Olivia. "Biz senden nefret ediyoruz." dedi James alayla. "Kalbimi kırıyorsun Potter."

Sirius'un boğazını temizlemesiyle ona döndüler. "Tek bir şartım var. Ortamdaki gerginlik hararetlendiğinde kahramanlık yapmaya çalışmayacaksın." Olivia gözlerini devirdi. "Ben bir Gryffindor değilim Sirius. Kahraman olmak için kendimi tehlikeye atamam." Eh, haklıydı. Olivia Macmiller birçok şeydi ama kahraman olmak için kendini tehlikeye atacak biri değildi.

...

"Yani görevi kabul ettin?" diye sordu Regulus tavuğunu dilimlerken.

"Hadi ama Reggie! Ölmeyeceğim ya?"

Regulus gözlerini devirdi. "Bunu bilemezsin." sesi fazlasıyla ciddiydi.

Black kardeşler yakınlarını kaybetme fikrinden nefret ediyordu.

"Sirius gibi başlama sende!" Regulus içeceğinden bir yudum aldı. "Sahi, Sirius buna nasıl izin verdi?" Olivia omuzlarını silkti. "İzin almadım, haber verdim. Ben onay verdikten sonra bir başkasının 'hayır' demesi işe yaramaz. Bunu biliyorsun zaten."

Regulus başını salladı. Haklıydı. Olivia'nın karşısındaki kim olursa olsun fikri değişmezdi.

"Biliyorum ama karşındaki Sirius olunca konuşma hakkı olur sanmıştım." Olivia ağzını sildi. "Zaten var. Senin de var. Sadece fikir hakkı. Ben doydum. Sirius ile buluşacağım." ayağa kalkıp üstünü silkeledi. "Tamamdır. Ortak salonda görüşürüz." Olivia gülümsedi ve oğlanı yanağından öpüp hızla kaçtı. "Şunu yapma dedim işte!" diye bağırdı Regulus yanağını silerken.

Olivia girişte onu bekleyen Sirius'u görünce otuz iki diş gülümsedi. Koşarak boynuna atladı. Sanki aylardır görüşmüyorlarmış gibi. Oysa sadece bir saat olmuştu. Eh, aşık olunca böyle oluyordu.

Sirius kucakladığı küçük bedeni aşağı indirdi ve dudaklarını birleştirdi. Olivia hemen karşılık verdi ve Sirius'u çekerek bedenlerini bastırdı. "Demek çocuklarının annesi ha?" Sirius utançla başını çevirecek gibi oldu ancak durdu. Neden utansındı ki? "Evet." dedi gülümseyerek. "Kaç tane çocuğumuz olacak acaba?" diye sordu Olivia cilveli cilveli. "Yanii en az iki tane. İkisinden de birer tane." Olivia gülümsedi, "Biri senin gibi yakışıklı, cesur, koruyucu olur kesin." dedi. Sirius huzurla sırıttı. "Biri de senin gibi dünya güzeli olur. Tripli tripli gezer evde." Olivia gözlerini devirdi. "Ben seni öveyim, sen beni göm! Rüyanda görürsün küçük Sirius'u." Sirius aptal gibi güldü. "Tuvalete gidince görüyorum zaten." Olivia dediğinin bu kadar yanlış anlaşılabilecek olduğunu fark etmemişti. "Iy! İğrençsin Sirius." Sirius onun alnını öptü.

"Düşünsene Livia. Sen akşam yemeğini hazırlamışsın. Ben işten dönüyorum. Kapıyı çalıyorum. Sen açıyorsun, seni öpüyorum. Sonra Sirius ve Olivia Jr. koşturarak geliyorlar." Olivia gözlerini kapattı ve Sirus'u devam ettirdi.

"Sana sarılıyorlar. İkisini de kucaklıyorsun. Ben de kıskanıyorum. Beni de aranıza alıyorsunuz." Sirius dolan gözlerini açtı. "Bunların hepsini istiyorum Livia." Kız kendini oğlanın göğsüne bastırdı. "Bunlar bittiği zaman, gerçek bir aile olacağız. Sen, ben ve diğerleri."
___________________________________
• Of biliyorum bu hayal çok klişeydi ama Sirius böyle şeyleri düşünecek bir kişi. Ve harika bir baba olacağı gerçek. Eğer olabilseydi tabi...

The Secret | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin