35 | Reg fell in love

1.5K 86 29
                                    

"Yani bu kupa da mı hortkuluk?" diye sordu Loretta. Peter başını salladı.

"Nasıl yok edeceğimizi bilmiyoruz. O yüzden sonraki toplantıya kadar bekleyeceğiz. Dumbledore bu sıralar fazla yoğun." dedi Sirius bardağını doldururken.

"James ve Lily'yi özlüyorum." diye öfledi Remus. Onları görmeyeli birkaç ay oluyordu. Patronus ile haberleşiyor, muggle icadı telefonlar ile konuşuyorlardı ama yedi sene beraber okuyan oğlanlar için bu hiç de yeterli değildi. Aynı şekilde Olivia ve Loretta da kızılı özlüyordu. Hele Harry'nin tombul yanakları ve tatlı sesleri... En azından işin sonuna yaklaşmışlardı. Böyle avutuyorlardı kendilerini.

"Onları özlemeyen yok." diye cevapladı Olivia. Kızılı en çok o özlüyordu. Kim en yakın dostunu özlemezdi ki?

"Çocuklar." dedi Regulus, gözler kendine dönerken gergince gülümsedi. "Sizi seviyorum."

Remus ve Peter bakışırken, Sirius kardeşini sarstı. "İyi misin Reg? Livia, bu ateşlendi galiba."

Olivia göz devirdi. "Biz de seni seviyoruz Reggie. Ama, bir şey mi oldu? Böyle şeyleri pat diye söylemezdin."

Regulus gülümsedi. "Ben aşık oldum." derken Sirius içtiği şarabı püskürttü.

"Ne?" diyebildi Olivia şaşkınlıkla. Küçük Regulus aşık olacak kadar büyümüş müydü?

"Oha!"

"Vay be!"

"Kim bu kız?"

Regulus ensesini kaşıdı. "İsmi Vivienne. Vivienne Price. Kendisi Muggle doğumlu bir cadı." Olivia yanındaki oğlana sarıldı ve kıvırcıklarını öptü. "Bu harika Reggie!"

Sirius sırıtarak onun sırtını sıvazladı. "Kardeşim büyümüş be." Regulus göz devirdi. "Sen de evlendin Sirius. Büyüyen tek ben değilim."

Sirius hala evlendiğine inanamıyordu. Altı aydır evliydi ve asla bu gerçeğe inanamıyordu. Özellikle de Olivia Macmiller ile evlendiğine inanamıyordu. James'in evlendiğine, çocuğu olduğuna ve Peter'ın ciddi bir ilişkisi olduğuna inanamıyordu. Zamanın bu kadar çok hızlı geçmesi muhtemel değildi.

"Kız ne düşünüyor? Flört mü ediyorsunuz?" diye sordu Loretta.

Regulus üzerinde kollardan kurtuldu. "Yani isim koymadık ama ailesi ile tanışmamı istiyor ve onu 'Kız arkadaşım' olarak tanıtmam hoşuna gidiyor."

"Sağdıç ben olacağım değil mi?" dedi Sirius hevesle. James'in sağdıcı olmak çok keyifliydi ve kardeşi evlenirken de sağdıç olmayı isterdi.

"Hep Sirius oluyor ama!" diyerek isyan etti Peter. "Bırak da o olsun Pete. Kardeşi ya hani?" dedi Remus göz devirerek.

"Pipim olsaydı kesinlikle ben olurdum." dedi Olivia, ne dediğini fark etmeden. "Bunu sesli mi söyledim?" kahkahalar koparken Sirius karısını öptü. "Aslında var değil mi? Alıştırmaya çalışıyorsun. Akşam sıra bende diyeceksin." dedi gülmeye devam ederek.

"Uh, sizden nefret ediyorum." dedi Olivia kalkarken. "Nereye?" diye sordu Regulus.

"Lily'yi aramak için telefon alacağım."

"Merhaba çocuklar!" diye bağırdı hepsi birden. "Selam çocuklar!" dedi James öbür uçtan. Harry'nin neşeli sesleri yüreklerini ısıtıyordu. "Sizi özledik." dedi Remus hüzünle. "Biz de sizi özledik Aylak. Çok hem de!" dedi James, sesinde aynı hüzün vardı. "Uh, birazdan geri döneceğim. Harry üzerime kustu." dedi Lily söylenerek. "Zavallı Lils." dedi Olivia gülerek.

"James, kocamla yasak ilişkinizi öğrendim. Benden çok seni soruyor."

James güldü. "Ya aşkım! Hani söylemeyecektik?"

The Secret | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin