IV

7.6K 267 61
                                    


Bölüm şarkısı
"Infinity "

Bana destek olmak için takip edermisinizz <3

♣️

Instagram: @luvsa42


Konya.6.Mayıs


Bugün erkenden çalan alarm sayesinde kalkmıştım lavaboda elimi yüzümü yıkayarak oradan çıkıp odama gelmiş ve üstüme siyah pantolon üzerine crop ve siyah blazer giyinmiştim siyah saçımı da dağınık topuz tarzında yapmıştım Takı dolabımdan yuvarlak küpelerimi alıp taktim ve birkaç yüzükle tamamladım. Hafif makyaj yaparak dolgun dudaklarıma kırmızı ruj sürmüştüm.

Içeri giden koridordan ilerlerken abimin odasının önünden geçiyordum hâlâ işe gitmediğini fark ettim galiba bugün akşam gidecekti kapıyı aralayıp içeri girdim abim çok karanlıkta uyumayı seven biridir o yüzden perdeyi bile çekiyordu içeri ışık gelmesin diye. Yanına doğru sessizce ilerleyip ona baktım o kadar masum uyuyordu ki gözüme çok tatlı geliyordu üzerine yorganı çekip biraz pamuk gibi olan saçında gezdirdim elimi uyanmasın diye geri çekip odadan da çıktım kapıyı arkamdan tekrar sessizce kapattım.

Çoktan evden çıkmış ve Lava kafeye gelmiştim arabamı park edip indim etrafıma baktığımda herkes bir yere yetişmeye çalışıyordu kafeye doğru ilerleyip içeri girdim etrafıma bakındım ama sanırım Gülperi abla bugün de yoktu sipariş vermek için sıraya durmuş bekliyordum buraya kahve ve Sandviç almak için gelmiştim telefonu çıkartıp saate baktım şu an 7: 30 geçiyordu ve ben işe 9 da başlıyordum daha çok vaktim vardı.

Karşımdaki adam da sipariş verip çekildiğinde bendeydi sıra "Buyurun ne alırsınız"

"Ben bir tane Latte Macchiato ve peynirli sandviç aliyim bir de paket olsun lütfen " kasadaki şirin kız "Tabii hemen hazır olur siz bekleyin biz çağıracağız sizi" dediğinde
"Peki" diyerek parayı ödemiş ve beklemeye başlamıştım büyük cam duvardan dışarı izlerken gözüme bir araba takılmıştı tamamen siyah ve gayet güzel pahalı arabaydı camları siyah kaplamaydı neden takıldığımı anlamadım ama içimde bir his oluşmuştu. Bir anda çağrılmam ile odağımdan çıkmıştı araba kasaya gidip siparişlerimi alarak "İyi günler kolay gelsin" diyerek çıktım arabaya tekrar binip Spotify listemden şarkı açıp dinleyerek hastaneye doğru yola koyuldum.

Hastaneye gelmiş eşyalarımı bırakmak için giyinme odasına gelmiştim ceketimi ve çantamı bırakmıştım ama telefonumu yanıma alıyordum içeride Bügeyi göremediğim için çıktım ve beyaz koridorda çalışma odama doğru ilerlemeye başladım Hastanede sadece 2 Psikolog vardı biri ben diğeri de Volkan oluyordu. Onunla aramız iyiydi arada konuşuyorduk geldiğimde kapıyı aralayıp içeri girdim daha çok kahverengi tonlarında odam vardı büyük masa iki karşılıklı açık kahverengi tekli koltuk vardı ve bir tane 4 kişinin sığa bileceği bir koltuk vardı oda tam masamın karşısındaydı.

Koltuğuma gidip oturdum ve Asistanım olan Zeynep'i hastanenin telefonuyla aradım bugünkü misafirlerim kimmiş bakalım ben hasta demeyi sevmediğim için öyle diyordum arayıp beklemeye başladım açmıştı "Günaydın Zeynep bugün ki ilk Termin kimin" dediğimde o da "Günaydın Hesna hanım hemen bakiyim... Bugünkü ilk Terminde Öykü Karayel geliyormuş sonra da 6 kişi daha" dediğinde gülümsedim öyküyü çok severim burada olma sebebi ne kadar içimi acıtsa da "Tamam Sağol Zeynep gelince ararsın sen kolay gelsin"

"Sağ olun Hesna hanım size de" dediğinde kapattım kolumu masaya yaslayıp kafamı iki elimin arasına aldım gerçekten başım ağrıyordu hap alsam iyi olurdu ama belki açlıktandır diye karşımda duran Sandviçi açıp yemeye başladım aynı zamanda Kahvemi içiyordum hepsi bitmişti ve benim mesai başlamıştı.

Yosuna Bulanmış KaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin