Buraya okuduğunuz günün tarihini yazsanıza canlar
♣️
Aclan'nin anlatımıyla
Ona zarar vermemek için odayı terk etmiştim elinden telefonu aldığımda o bakışlarındaki hayal kırıklığı yüzünden kalbime bir şey saplanmıştı sanki ama onu kaybedemezdim o yüzden bunları yapmak zorundaydım onun kaldığı oda aslında benim odamdı ama bunu söylememiştim çünkü ne kadar inatçı olduğunu biliyordum onun yerine karşıdaki odada kalmayı tercih ediyordum oraya girip kapıyı sinirle örttüm öfkeyle kravatımı çekip çıkarıp bir kenara attım odada bir sağ bir sola gidiyordum o Çağıl denen herif sinirlerimi bozuyordu. Benim olana göz dikmişti resmen bu düşünce beni daha çok delirtirken ilaçlarımı almam gerektiğinin farkındaydım yatağa doğru ilerleyip yanındaki Komodinin çekmecesinden hap kutumu aldım üzerinde sakinleştirici yazan hapın kapağını açıp avucuma 1 tane aldım susuz ağzıma atıp yuttum sonra duş almak için odadaki banyoya girdim.
Banyo olmuş üzerime dolaptan siyah pantolon beyaz gömlek giymiştim gömleğin kollarını katlayıp yakasının iki düğmesini açtım özel saat koleksiyonumdan siyah bir saat aldım ve taktim telefonum çaldığında cebimden çıkartıp arayana baktım başımın belası Balamir'di açıp cevapladım
"Bro neredesin sen konuşmamız lazım"
"Ne var Balamir sana dediğim şeyleri yaptın mı?"
"İşte gelince konuşalım ya da sen gel amk ben senin kölen miyim"
sıkıntıyla nefes verdim"Kısa kes Balamir başım çatlıyor Holdinge geçiyorum ben sen de geç kalma"
Cevap vermesine izin vermeden kapattım başım çatlıyordu telefonumu alıp odadan çıktım bakışlarım karşıdaki kapıda gezinirken daha fazla beklemeden sessizce kapıyı anahtarla açıp içeri girdim güzelime döndüm uyuyordu o kadar masum gözüküyordu ki sanki cennetten dünyaya bir melek olarak gönderilmişti. Beyaza siyah bulaştırmaktan korkuyordum ama elimde değildi bir kere görüp sevmiştim.
Yanına ilerleyip ona doğru eğildim yüzünün her detayını ezberlemek istiyordum çok masum duruyordu bir elim kalktığında dokunmakta tereddüt de kalmıştım ama kalbime engel olamıyordum işte Elimi yanağında gezdirdim teni sıcaktı benim aksine bakışlarım dolgun kırmızı dudağına kaydığında hızla doğruldum ve son defa bakarak odadan çıktım kendimi tutamamaktan korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Acción♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...