Selam yeni bölümü gelmesi uzun sürdü farkındayım ama sonunda geldi lütfen satır aralarına yorum bırakırsanız çok sevinirim düşünceleriniz benim için önemli.Yukarıya Karakterleri biraz olsun kafanızda hayal ede bilmeniz için örnek olarak bıraktım ne kadar tam benim kafamda kurduğum gibi olmasa da. Diğer karakterler de gelecek öbür bölümde umarım severseniz.
🤍Okumaya başlamadan önce buraya okuduğunuz tarihi yazarsanız da sevinirim
♣️
Efken Soykan'ın anlatımıyla
Hani bazı anlar vardır ya arafta gibi hissederiz ve ne yapacağımızı bilemeyiz ve elimize sadece beklemek kalır işte bu son zamanlarda öyle hissediyordum. Hesna tek tanem biricik kardeşim biz onunla iki Elmanın yarısı gibiyiz ve ben kendimi onu koruyamadığım için suçlu hissediyordum. Onu bulmuş bile olsak Paris'te sanıyorken konuştuğumuz da sesinden anlamalıydım oysaki ben işlere o kadar odaklanmıştım ki onu arka planda bırakmıştım ve bu kendimi affetmemem için büyük bir sebepti.
Ekiple Operasyondaydık uyuşturucu şebekesinin deposunu bulmuştuk oranın uzaklarına park ettiğimde diğerleri de park etmişti yanımda Alev vardı silahını kontrol ediyordu kızıl saclarını yukarıdan at kuyruğu yapmıştı ve hafif çekik gözlerini ortaya çıkarmıştı elini yüzüme doğru sallayarak "Efken iyi misin sen daldın" daldığımı yeni fark ediyordum "Dağılımı nasıl yapalım onu düşünüyordum sence" hafif tebessüm ederek "Bunu düşünmediğini biliyorum seni kaç senedir tanıyorum Efken artık bir şey demeden seni bakışlarından anlarım ve ne düşündüğünü" bakışlarımı gözlerinden çekerek hafif güldüm "Bilmez miyim Alev seni ama cidden iyim ben hadi artık inelim" dememle "Öyle olsun" demişti ve tüm ekip ortada toplanmıştık.
Su yanında duran Murat'ın omzuna elini atmış öylece duruken Cem ortalığı süzüyordu ve Çağıl oysa düşünceli şekilde arabanın kaputuna yaslanmış silahını kontrol ediyordu boğazımı temizlememle "Sonunda abi ağaç olduk burada" demişti "Doğru konuş lan karşında Komiserin var" dememle Çağıl göz devirmişti. Su oradan alayla "Çağıl Komiserine göz devirme içeri atar seni" demişti herkes kıkırdarken ben ve Çağıl göz devirdik "Çok komiksin Su" bunu demesiyle Murat cüsseli vücuduyla sardığı Suyu sahiplenir gibi daha da sarmıştı başından öperek "Benim Sevgilim komiktir kıskanmayın" demişti hepimiz bu yılışık hallerine alşimisttik artık.
"Ciddiyet biraz ekip operasyon kolay geçmeyecek gruplaşma yapalım" dememle Cenk bizim Çaylak aramızdaki en genç polisti ve hepimiz ona çaylak diye sesleniyorduk "Komiserim bence ben ve Çağıl abi önden girerim siz arka kapıdan iki kişi daha bizimle ön kapıdan girsin" Çağıl omzuna vurarak "Lan beni niye öne atıyorsun çaylak" demesiyle hepimiz güldük "Abi sende beni hep yanlış anlıyorsun ya" sesi bozulmuş gibi çıkıyordu. Çağıl gülerek omzuna kolunu atarak "Sana takılıyorum lan mermiden korksaydık Polis olmazdık demi Komiserim" derin nefes bıraktım. Alev kollarını önünde bağlayarak "Hala çocuk gibisiniz" demişti ona katılarak "Ekip ciddiyet Operasyona son 1 saatimiz kaldı" dememle herkes alayı bırakmış ve bu Operasyona ciddi şekilde odaklanmıştı.
Operasyon bitmiş diğer ekip gelip suçluları Karakola götürmüştü bugün de olaysız atlatmak içimi biraz da olsa rahatlatmıştı. Ekiple arabanın çevresinde durmuş bir şeyler konuşurken Telefonumun çalmasıyla Alev yanımda "Kim arıyormu Hesna mı yoksa" diye sormasıyla başımı iki yana salladım "Arayan Büge konuşup geliyorum" diyerek biraz ileriye doğru gittim merakla Telefonu açmamla söyledikleriyle elimi öfkeyle sıkarak "Oraya geliyorum kapıyı kilitle ve beni bekle".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Action♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...