Canlar YBK'nin bu kadar az beğeni almayı hak ettiğini düşünmüyorum açıkçası ve bu yüzden etkileşim çoğalmadığı sürece 31 Bölümden sonra devam bölüm atamaya bilirim bana destek olan okuyucularımdan özür dilerim.
Iyi okumalar diliyorum umarım hoşunuza gider bu Bölüm
<3
♣️
Konya, 18. Mayıs
7 saat önce
Aclan Karaman'dan
Holdingde işimin başındaydım ben hiçbir zaman kötü olmamıştım ama iyi de değildim konu masumlar olduğunda yeri geldiğinde kurtarıcı olur konu şerefsizler olursa işte o zaman eceli olurdum onların. Hesna ve Leyalin anlaşması hoşuma gitmişti en azından Hesna onu sevmiş gibi duruyordu onlar çıktığında bende Holdinge gelmiştim direkt. Bugün de bir toplantı vardı aklim onlarda kalmıştı iki de bir Ekrem'den bilgiler alıyordum tam o sırada telefonuma gelen bildirime baktım
" ***Kartınızdan 1300 TL çekildi"
Hesna'ya verdiğim sınırsız karttı bu kartı ilk defa kullanıyordu açıkçası bu hoşuma gitmişti bana alışmasını istiyordum benden çekinmeden yaşamayı öğrensin istiyorum telefonu masaya koyarak sıkıntıyla yüzümü ovaladım. Bu ara Komiser açığımı kolluyordu ve bu hiç iyi değildi takmıştı herif bana aynı Hesna gibi hırslıydı o da kafasına koyduğunu ne olursa olsun yapıyordu ya da yapmaya çalışıyordu.
Kapıyı tıklatan Özgeyi içeri gelmesini söylediğimde kapının oradan "Toplantı saati geldi Aclan bey" dedi "Herkes tam vaktinde geldi değil mi" diye sorarak ayağa kalktım masanın üzerinde duran telefonu ve puzzle parçasını alarak cebime sıkıştırdım Özge "Evet efendim Efsun Sayer ve abisi Aksel Sayer geldiler" dediğinde "Çıkalım o zaman" diyerek ilk çıkan ben oldum Özge de peşimden gelerek toplantı odasına doğru yürüdük şirket büyüktü çoğunlukla siyah ve beyaz döşenmişti.
Toplantı salonuna ilk giren ben oldum içeri girer girmez içeri bir sessizlik çökmüştü herkes ayağa kalktığında "Hoş geldiniz Sayer kardeşler ve sizler otura bilirsiniz" diyerek en baş siyah koltuğuma oturdum onlarda hoş bulduk diyerek yerlerine geçtiler. Efsun giydiği mini beyaz elbiseyle her zamanki gibi ilgi çekmenin peşindeydi Aksel desen tek derdi şirketin başına geçip daha fazla kumar oynamaktı neyse ki Efsun akiliydi da şirket batmıyordu düşüncelerimi Efsunun sesi böldü "Aclan toplantıya başlayalım mı artık" dediğinde başımla onayladım ve toplantı başlamıştı 1 saat geçmişti o sırada telefonum çalmaya başladığında arayana baktım Kıvançtı "Bana biraz müsaade edin" diyerek kalktım. Aksel'in "Yenge Hanım arıyor herhalde" dediğini duymuştum çıkarken bu çocuğu öldürmemek için kendimi zor tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Action♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...