Merhaba canlar nasılsınız umarım iyisinizdir.
Bir süredir yazmaya vakit bulamıyorum bunun için kusuruma bakmayın lütfen.
Yorum bırakmayı ve yıldız vermeyi unutmayın lütfen.
İyi okumalar canlar
🤍
Hesna Soykanın anlatımıyla
Son hastada gider gitmez Deniz yanıma gelmiş ve birlikte Nedim amcanın Kafesine gelmiştik. Terasın yanında yer aldığımızda o da karşıma geçmişti onun kendini neden bu kadar dağıttığını merak ediyordum. Parmaklarımla masada ritim tutarken nasıl soracağımı düşünüyordum ama o anlamış gibi bana yardımcı olarak "Merak ettiğin anlaşılıyor Hesna rahat ol" demesiyle utanarak "Ne yapayım biraz meraklıyım belki de Meslek icabı öyle ama cidden neden o kadar dağılmıştın" derin nefes vererek ellerini masada birleştirdi mavi harelerini gözlerime dikmişti "Evet bekliyorum" dememle ciddi bir şekilde "Ben aslında bir Seri Katilim" dediği şeyle donup kalırken ciddi bakışları dağılmış ve yerini kahkaha almıştı bir elimi ona doğru sallayarak "Çok komiksin Deniz bende buna kancam sanki baksana senden hiç katil olur mu" dediğim sözlerle gülüşü yavaşça solarken başını göle çevirmiti "Hesna ben Hapisten çıkalı 1 sene oldu-" araya girerek "Buda mı şaka ya dalga geçme hadi ciddi ol biraz" diyerek kaşlarımı çattım çünkü bu sefer hiç şaka yapar gibi bir hali yoktu.
Bakışları bana döndüğünde "Bu sefer şaka yok ciddiyim 1 sene oldu ve girme sebebim birini ölesiye dövdüğüm ve komaya soktuğum içindi ama isteyerek değildi. Kız kardeşime tecavüz etmeye kalkmıştı belki o sokakta görmesem yapacaktı da yani pişman değilim hiç olmadım" anlattıkları kanımın çekilmesini sağlamıştı böyle bir olay yaşamak zordu "Ne tecavüz mü etmeye kalktı peki kız kardeşin nerde ve o pislik dışarıda mı yoksa" sinirli bir gülüş sergileyerek "Sence dışarıda tabi göt Komadan çıkmış ve hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor. Kardeşim de İstanbul'da okuyor arada ziyarete giderim o da gelir buraya tatillerde" hafif burukça tebessüm ederek elini tuttuğumda "Sen çok güçlüsün inan o Alkoller seni kurtarmaz önüne bakmalısın Deniz" elime bir bakış atmış ve sanki utanır gibi bakışlarını kaçırmıştı "Anlatınca benden korkarsın falan sanıyordum gerçi sen öyle biri değilsin bence. Benden daha gizemlisin biranda burada belirip verdin" elimi çekerek çoktan gelmiş olan Kahvemden bir yudum aldım.
Ona doğruları anlatıp anlatmamakta kararsız kalıyordum ama tek istediğim tehlikeye girmemesiydi "Hesna daldın gittin bana kendinden bahsetmek istemezsen anlarım sıkıntı değil" ağrımaya balayan başımı ovarak "Anlatırsam tehlikeye gire bilirsin Deniz korkuyorum" dememle hızla öne doğru eğilerek masada bana yaklaştı keskin bakışları güven bana der gibi bakıyordu "Bak korkmana gerek yok kimse bir şey yapamaz korurum seni anlat bana neden buradasın neden korkuyorsun ve kimlerden"
"Daha sonra anlatırım konuyu kapatsak" sırtını geriye yaslayarak "Eyvallah tamam kapatalım" demesiyle bende gölü izlemeye koyuldum Abimle bir an önce konuşmam gerekiyordu buraya gelse daha iyi olurdu bunun için ona Ofiste mesaj atmıştım yârin aksam yanımda olacağını söylemişti umarım gelirdi bu düşünceler beynimi yiyordu. Telefonumun çalmasıyla Denize döndüm oysa Telefona bakıyordu Ela gözlüm yazısını okuduğumda telefonu alarak "Ben bir yanıt verip geleyim" dememle başıyla onayladı sadece yerimden kalkarak masadan uzaklaştım.
"Hesna iyi misin sen ne yapıyorsun" sesinde anlamadığım bir endişe vardı sanki
"Ben iyiyim Çağıl kafedeyim neden bir şey mi oldu sesin niye böyle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Ação♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...