XXXI

1.7K 71 47
                                    


Selam canlar biliyorum bölümleri biraz geç atıyorum ama nedeni
bende bölümler yedekte olmuyor genelde hep yeni yazıyorum ve öyle atıyorum
anlayışınız için teşekkürler

Kitabı yayarak bana destek olursaniz sevinirim <33

Şarkı

~Dip Madrigal ~
🌬️

Geçmiş Zaman

🕯️

Küçük kız yatağında uyuyordu daha doğrusu uyuma taklidi yapıyordu. Annesi ve babası onu kontrole geldiğinde inandırmıştı uyuya kaldığını oysaki o ilk Karın yağmasını bekliyordu son iki gündür olduğu gibi. Heyecanla yataktan üstündeki kalın örtüyü atarak kalktı camın önüne sessizce ilerleyip cam kenarında olan koltuğun üzerine çıktı ve camı açmadan ellerini dua edecek şekilde iki yana açıp şu sözleri mırıldandı "Allah'ım lütfen kar yağsın lütfen kar yağsın tek isteğim bu Amin" gözlerini açtığında karın yağmadığını görünce üzülmüştü yüzü düşerken geri yatağına dönecekti ki biranda beklenmedik bir şekilde kar atıştırmaya başlamıştı küçük kızın gözleri mutlulukla kocaman açılmıştı beklediği an gelmişti işte sonunda.

Hızla oradan inerek kapıya ilerledi gideceği yeri tatbikî de belliydi. O heyecanla hızla koridora sessizce çıkarak kapıyı arkasından kapatmıştı hemen karşısındaki odada kalan abisinin kapısını açarak içeriye girdi. Abisini hemen tavuk gibi uyumuş görünce başını iki yana salladı güya anlaşma yapmışlardı ikisi birlikte bekleyecekti ilk karı küçük kız abisinin dibine girerek onu üç defa dürterek "Abi kalk abii çabuk ol" diye mırıldandı abisi homurdanarak yarım gözle "Sen neden ayaktasın kızım git uyu çabuk" dedi ama hâlâ uyuyordu küçük kız sinirle abisinin saçını çekmişti. Abisi acıyla doğruldu "Ne yapıyorsun kızım sen acıdı" demesiyle küçük kız kızgınlıkla "Sana kalk dedim abi dışarıya baksana ne var" demesiyle abisinin bakışları cama çevrildi gördüğü karla gülümseyerek "Kar yağmış neden daha önce uyandırmadın ki" demesiyle kız cidden mi gibisinden baktı. Abisi yataktan çıkarak "Hadi gel bahçeye çıkalım ama sessiz olmamız gerekiyor annem uyanırsa çok kızar" kız onu başıyla onayladı ve aşağı birlikte indiler.

Genç çocuk kız kardeşinin üstüne kalın şeyler giydirip kendisi de giyindi ikisinin içinde de saf mutluluk vardı kapıyı açıp bahçeyi çıktıklarında hava karanlıktı ama sokak lambaları havayı az da olsa aydınlatıyordu kız neşeyle kendini Karların içine attı ve gülerek "Abii bu çok güzel sende melek yapsana" demesiyle abisi basını iki yana salladı "Kızım ben kız miyim onu sadece kızlar yapar" demesiyle küçük kız "Hiçte bile" diyerek onu kolundan tutarak yanına çekti abisi yere düşmüştü daha doğrusu kendini yanına atmıştı ama küçük kız kendi çekti sanıyordu "Ahh çok soğukmuş hasta olacağız" dedi genç oğlan ama küçük kardeşi onu takmak yerine eğleniyordu ve birlikte kardan adam bile yapmaya başlamışlardı. Biranda kapının açılıp dışarı anneleri çıkana kadar "Çocuklar siz burada ne yapıyorsunuz delirdiniz mi hava buz gibi" demesiyle ikisi de birbirine yakalanmış suçuyla baktılar "Anne biz sadece karı kaçırmak istemedik üzgünüz" dedi genç çocuk annelerinin sert bakışları sönmüştü "Buraya gelin çocuklar içeri girelim yarın devam oynarsınız hadi" demesiyle ikisi de yorgunlukla peşinden gitti ikisi de çok üşüyordu anneleri onları yukarı çıkardı ve ikisi de üstünü değiştirdi.

Onlar yatakta otururken anneleri önlerine çökerek ikisinin elini tutmuştu "Bak oğlum sen kardeşine doğruyu göstermek zorundasın sen büyük olansın ama onun peşinden gidersen ikinizde hata yaparsınız o daha küçük bana söz ver Efken kardeşine hep doğru olan yolu göstereceksin" genç çocuk bu denilenlerle küçük kız kardeşine döndü ve geri annesine dönüp "Söz kardeşimi hep koruyacağım anne merak etme" dedi. Annesi "Kızım sende abinin sözünü dinleyeceksin tamam mı Hesnam siz ikiniz bir elmanın iki yarısısınız biriniz çürürse diğeri de çürür canlarım" küçük kız ve genç oğlan "Tamam anne söz" diye mırıldandılar anneleri tekrar
"İkinizi de çok seviyorum canlarım" diyerek onlara sarılmıştı o iki çocuk bilmiyorlardı ki ertesi gün hayatlarının birer buz parçası gibi dağılacağını.

Yosuna Bulanmış KaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin