Şarkı:
Sen ağlama (Sezen Aksu)
Çağılın anlatımıyla
Aşk neydi uzaktan bile sevebilmek mi o kişinin seni sevmediğini bildiğin halde yoksa vazgeçmek mıdır aşk şu an gelse seni seviyorum dese ne derse desin onunla gider yine de bir şey bulurdum ama o beni herkesi arkasında bırakarak kaçar gibi gitmeyi seçmişti. Mekandaki gürültü yüzünden Barmaid olan Kadının seslenmesi ile boş viski bardağındaki bakışlarım onu buldu "Doldurayım mı" diyerek gözleriyle bardağı işaret etti elindeki kuru besle bardak kuruluyordu siyah tarz bir makyaj yapmıştı siyah orta uzunlukta dalgalı atkuyruğu yaptığı saçları vardı bir de çekik açık kahverengi gibi duran gözleri vardı bu ışıkta belli olmasa da çekici duruyordu.
Ne kadar ilgimi çekmese de boş bardağı ona uzatarak "Sağ ol" dedim sadece elimden alarak yarım tebessüm etti viski doldururken "Bir derdin var belli buraya eğlenmeye değil efkarlanmaya gelmişsin biraz yanlış tercih sanki Bar ha" dediğinde etrafıma kısa bir bakış attım insanlar hareketli bir müzikle dans ediyorlardı ve bu gürültü az da olsa kafamı dağıtıyordu alttan ona bakarken "Derdim olduğunu da nereden çıkardın üstelik neden yanlış tercih olsun" alayla güldü ve bardağı önüme bırakıp iyice bana doğru eğildi yüzlerimiz karşı karşıyayken "Meyhane dururken burası mi cidden bari düşüncelerin susuyor mu" dediğinde bu sefer ben alayla güldüm. Viskiden bir yudum alarak "Emin ol daha iyi sen artık işine dönsene" bir şey demeyip ona seslenen müşteriye döndü.
Her hafta bir kez gelmek alışkanlık olmuştu artık bunu Efken'in anlamamasını umuyorum geçen seferki konuşmadan sonra bir daha açmamıştı bu konuyu bu benim işime geliyordu ne diyecektim kardeşine deliler gibi aşığım ama o gitti onu özlüyorum falan mı beni oracıkta dayak manyağı yapardı zaten korkumdan değildi aramızın bozulmasını istemiyordum tekrar onun sesini duyunca ona döndü bıkmış bakışlarım "Adin ne bu ara seni sık görmeye başladım burada" beklentiyle bakarken cevap verip vermeme arasındaki kalmıştım "Çok meraklısın" dediğimde güldü tezgaha yaslanıp "Öyle mi alt tarafı adını sorduk cevaplama iyi" diyerek gideceği sırada "Çağıl ya sen meraklı kız" dediğimde göz devirip kendine viski doldurdu ve kafasına dikip "Sofia ben şimdi neden Sofia diye soracaksın değil mi" demişti.
Öyle dercesine baktım sanki onunla konuştukça kafam dağılmaya başlamıştı „Olabilir" bakışlarını kaçırıp "Annem Amerikalı babam Türk tada ortaya ben çıkmışım işte eh sen beni boş ver de anlat bakalım neden hep tek gelip içip gidiyorsun" derin nefes alıp bakışlarımı bardağa çevirdim. "Sevdiğim kız uzaklara gitti bir de beni sevmiyordu en son açık oldu mu" dediğimde sesli şekilde " çok açık oldu söylemezsin falan sanıyordum" dediğinde bakışlarım onu buldu tekrar "Sen söyle neden barda çalışıyorsun" yüzünü buruşturup omuz silkip yaklaş işareti yaptığında anlamsızca baktım bu sefer o yaklaşıp kulağıma "Bedava içki olduğu için" dediğinde güldüm o da geri çekilip güldü "Ciddi olamazsın" dediğimde „Tabii ki de değilim sadece hoşuma gidiyor işte boş versene senin mesleğin ne" bunu söyleyemezdim gizlilik önemliydi "Özel bir meslek" dediğimde kaşlarını öyle mi gibisinden havaya kaldırdı "Asker polis falan mısın yoksa" dediğinde içtim sadece cevap vermek yerine "Boş versene seni çağıran var işine mi dönsen artık" alayla gülüp "Beni kovuyor musun sen yani öyle olsun bu arada tanıştığıma sevindim" diyerek diğer müşteriye ilerledi bense daha fazla durmamaya karar verip masaya parayı bırakıp deri ceketimi aldığım gibi insanların arasından geçerek çıktım.
Temiz hava iyi gelmişti esen hava beni biraz ayıltırken arka sokağa Park ettiğim motoruma gelmiştim kaskı kafama geçirip motora oturduğumda çalıştırıp gaza bastım boş sokakta eve doğru ilerliyordum. Mahalledeki evimizin önüne park edip Motordan indim kaskı çıkartıp kolumun altına aldım o sırada çalan telefonumla kapının önünde durup cebimden çıkarttım arayan kişiyi görünce açıp yanıtladım baş belasıydı tam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Action♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...