Uzun süreden sonra herkese Merhaba canlarr
Artık okumaya geçe bilirsiniz iyi okumalar
<3Söz alıntıdır!
♣️
Yolculuk sessiz geçiyordu onun Dodge charger 1970 model arabasıyla gidiyorduk açıkçası arabası çok hoşuma gidiyordu bu konulara abim sayesinde hâkim olduğumdan modeli anlamak da zor değildi. Bir dakika ya bu davet gemi Daveti olacağını söylemişti ama burada deniz yoktu ki kaşlarım bu detayla çatmıştım ve bu yol bana bir yerden tanıdık geliyordu kendime söverek hızla ona doğru döndüm "Aclan bu davet nerde olacak ve biz nereye gidiyoruz şuanda" diye sormamla bana bir bakış atarak bir eliyle direksiyonu tutarken diğeriyle burnunu kaşıyarak "Havalimanına gidiyoruz Hesna nereye olacak davet İstanbul' da olacak şartlar bunu gerektirdi sorun ne" demesiyle sırtımı koltuğa yaslayarak ofladım "Sorun ne söylesene alt tarafı bu detayı söylemeyi unutmuşum" demesiyle ona yandan bakış atarak önüme döndüm "Sorun nemi kafana göre beni bir yerlere götürmeye çalışman " dememle başını iki yana sallayarak "Yok öyle bir şey aklımdan çıkmış yorma bizi güzelim yapma şunu" alayla gülerek "Ne ben mi yoruyorum seni seninle zorla gittiğimin farkındasın Aclan değil mi birde beni kışkırtmaya çalışma bu sözlerinle" o bana dönmeden " Öyle olsun Hesna şimdilik" gergince kollarımı göğsümde birleştirdim. Aklıma çok fazla takılan şey vardı belki de bu davette yardım istesem işe yarardı çok saçma kimsenin beni ciddiye alacağına bile inanmıyorum.
Hep aklımda olan soruyu sormaya karar vererek uzun sessizliği bozdum "Bügeyle konuşmadım ya polise giderse benim için endişelenmiştir o korkmuyor musun bundan" dememle ona bakıyordum debaşını hafifçe iki yana salladı "Sence oradan korkuyor gibimi gözüküyorum Büge bir şey yapamaz ben ona senin telefonundan mesaj attım bir şey yapmaması için sonrada ona yazamayacağını falan yazdım bu davetten sonra bu işi kökünden halletmem gerek ya onu ikna edersin benimle kalmak istediğine yada-" karşısında sinirlerime engel olamazken daha fazla devamının duymak istemediğimden lafını bölerek " Yada onu öldürülsün değil mi senden beklendik bir hareket Karaman" buna karşılık olarak bana bir bakış atarak geri önüne döndü. Sesinde anlamdıramadiğim bir sitemle "Çözmüşsün bakıyorum da beni bu bir ay da. Notumu da çok iyi vermişsin bravo sana sevgilim" dediğinde bir hah nidası döküldü dudaklarımın arasından ne zannediyordu ki kendisinin bir melek oluğunu falan mı bazen onu anlamak cidden çok zor oluyordu. Sonrası ise sonsuz sessizlik zaten varmamıza az kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosuna Bulanmış Karalar
Action♣️ "O ne öyle" merakla sorduğumda bana doğru siyah dosyayı uzattı "Sözleşme oku" dediğinde donup kalmıştım bedenim buz tutmuştu sanki ne sözleşmesinden bahsediyordu bu. Dosyayı alıp titreyen elimle açtım içinde A4 kağıtta başlık olarak Sözleşme Kura...