အခန္​း(50)

24.5K 1.8K 12
                                    

Operation room ပြင္​့လာတာ​ေၾကာင္​့ ဆုလာဒ္​တို႔ ဆရာဝန္​နားကို ​သြားလိုက္​မိတယ္​

"Operation ​ေအာင္​ျမင္​ပါတယ္​ သခင္​​ေလး သတိရဖို႔ မရဖို႔က​ေတာ့ ဆက္​​ေစာင္​့ၾကည္​့ရမွာပဲ"

"​ေက်းဇူးပါ ​ေဒါက္​တာ"

"ရပါတယ္​ သခင္​​ေလး ဒါကြၽန္​​ေတာ္​တို႔တာဝန္​ပါ ခြင္​့ျပဳပါအံုး"

အစ္​ကိုမင္​းမင္​း ကိုအထူးလူနာႀကီးၾကပ္​ခန္​းထဲထားၿပီး​ေတာ့ ဆုလာဒ္​တိုျပန္​ထြက္​လာလိုက္​တယ္​

"သခင္​​ေလးတို႔ အိမ္​​ေတာ္​ျပန္​လိုက္​ပါလား မင္​းမင္​းန႔ဲ ​ေဝယံကို ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲ​ေစာင္​့ၾကည္​့လိုက္​ပါမယ္​"

"အဲဒါဆို အိမ္​​ေတာ္​ ခနျပန္​လိုက္​အံုးမယ္​ တခုခုထူးျခားတာန႔ဲ ငါ့ဆီဖုန္​းဆက္​လိုက္​ပါ"

"ဟုတ္​က့ဲပါ သခင္​​ေလး"

"သားႀကီး မ်က္​ႏွာမွာလဲ ဒဏ္​ရာ​ေတြန႔ဲ ခန္​႔ညီတို႔ ​ေျပာ​ေတာ့လုပ္​ၾကံခံရတယ္​ဆို ​ေပါ့ တို႔​ေတာင္​ ခုလိုက္​လာမလို႔"

အိမ္​​ေတာ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေပါ့န႔ဲ မယ္​မယ္​က အျပင္​သြားမယ္​့ပံုစံမ်ိဳးန႔ဲ ​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​

"ဟုတ္​တယ္​ ​ေပါ့ မ်ိဳးႏြယ္​စုအစည္​းအ​ေဝးအျပန္​ကို စီစဥ္​ထားတာ ​ေတာ္​​ေသးတယ္​ က​ေလးက လိုက္​လာလို႔ မင္​းမင္​းက​ေတာ့ ICU ထဲမွာ ပဲ႐ွိ​ေသးတယ္​"

"​ေပါ့​ေရာ အ​ေစာႀကီးျပန္​လာပါလား"

"ဟုတ္​တယ္​သား အဆင္​​ေျပသြားလို႔ ​ေပါ့ စီစဥ္​စရာ စီစဥ္​ၿပီးခ်က္​ျခင္​းျပန္​လာတာ"

"ဒါန႔ဲ မင္​းညီတို႔​ေျပာ​ေတာ့ ခုကိစၥမွာ တတိယအိမ္​​ေတာ္​က ပါဝင္​​ေနတယ္​ဆို"

"ဟုတ္​တယ္​ ​​ေပါ့"

"ႏွင္​းႏွင္​း ကသတ္​​ေသ သြားတယ္​ဆို"

"ဟုတ္​တယ္​​ ​ေပါ့"

"သား ဒီတခါ​ေတာ့ သား မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေစခ်င္​တယ္​"

"​ေပါ့"

"​ေပါ့ ​ေတာင္​းဆိုတာပါ ​ေပါ့တို႔မွာ ​ေဆြမ်ိဳး႐ွားတယ္​ ၿပီး​ေတာ့ တတိယအိမ္​​ေတာ္​ ပ်က္​စီးသြားရင္​ လူ​ေတြအမ်ားႀကီးထိခိုက္​သြားႏိုင္​တယ္​ သား ဒီတခါ​ေတာ့မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေပးပါ ​ေပါ့ သားဦး​ေလး​ေခၚၿပီး ဆံုးမထားလိုက္​ပါမယ္​"

mysterious fateWhere stories live. Discover now