အခန္​း(55)

22.5K 1.6K 41
                                    

႐ွမ္​းျပည္​နယ္​ရ႕ဲ တတိယစံအိမ္​​ေတာ္​မွာ ဦးစိုင္​းလင္​းတ​ေယာက္​ ​ေဒါသတႀကီး သူ႔မိန္​းမ ​ေဒၚသက္​ကလ်ာကို ​ေအာ္​ဟစ္​​ေန​ေတာ့တယ္​

"အဲ​ေလာက္​ ​ေငြအမ်ားႀကီး ငါက ဘယ္​ကသြား႐ွာရမွာလဲ ​ေလာင္​ကစား​ေတြ မလုပ္​ပါန႔ဲ ခနခန ​ေျပာ​ေနလဲမရဘူး ခု​ေတာ့ဘယ္​လိုလုပ္​ၾကမလဲ"

"ပထမစံအိမ္​က သြားအကူအညီ​ေတာင္​းၾကည္​့ရ​ေအာင္​​ေလ"

"ဟိုတခါကိစၥၿပီးကတည္​းက အစ္​ကို​ေတာ္​က ငါတို႔အိမ္​​ေတာ္​ကို ​ေစာင္​့ၾကည္​့​ေနတာ ဝင္​​ေငြ​ေတြကို လည္​း ပိတ္​ပင္​လိုက္​တယ္​​ေလ ငါက ဘယ္​မ်က္​ႏွာန႔ဲ သြား​ေတာင္​းရမွာလဲ"

"ဒါန႔ဲ ႐ွင္​့တူ​ေတာ္​​ေမာင္​ သခင္​​ေလးက က​ေလးရ​ေတာ့မယ္​ဆို သူ႔ၾကင္​ယာ​ေတာ္​​ေကာင္​​ေလးက ကိုယ္​ဝန္​ရ​ေနၿပီလို႔အသံၾကားတယ္​"

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ အဲဒါမ်ိဳးႏြယ္​စုတခုလံုးသိ​ေနတာပဲ"

"ဒါဆို က်ိန္​စာက ျပယ္​သြားၿပီ​ေပါ့"

"ဟုတ္​တယ္​ တူ​ေတာ္​​ေမာင္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အ​ေပၚမွာ​ေတာ့ ျပယ္​သြားၿပီတ့ဲ ​ေမြးလာတ့ဲက​ေလးမွာ ပါမပါ​ေတာ့မသိ​ေသးဘူး"

"ကလ်ာ ​ေမြးလာတ့ဲ က​ေလးကို စိတ္​မဝင္​စားဘူး"

"မင္​းဘာလုပ္​အံုးမလို႔လဲ ကလ်ာ ပထမတခါတုန္​းကလဲ"

"ကလ်ာ လုပ္​​ေနတာ ကလ်ာမိသားစု​ေကာင္​းစားဖို႔အတြက္​​ေလ ဒီမွာ အဲၾကင္​ယာ​ေတာ္​ဆိုတ့ဲ အ​ေကာင္​သာမ႐ွိရင္​ ခုခ်ိန္​ ကလ်ာ့ သမီး​ေလးစႏၵာက မ်ိဳးႏြယ္​စု သခင္​မျဖစ္​​ေနမွာ အဲဒါ​ေၾကာင္​့ ကလ်ာက ကလ်ာ သမီးမျဖစ္​ရတ့ဲ ဆႏၵ​ေလးကို အ​ေကာင္​အထည္​​ေဖာ္​​ေပးမလို႔"

"ဘယ္​လို ​ေမ​ေမ"

"ဒီလို​ေလ သမီးရ႕ဲ အဲအ​ေကာင္​မ႐ွိ​ေတာ့ရင္​ သခင္​​ေလးကို မ်ိဳးဆက္​အတြက္​ ၾကင္​ယာဖက္​ ထပ္​႐ွာ​ေပးမွာပဲ​ေလ အဲခ်ိန္​က်ရင္​ သမီးက အရင္​ကတည္​းက မ်ိဳးႏြယ္​စုက သတ္​မွတ္​ထားတ့ဲ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ဆို​ေတာ့ အလိုအ​ေလ်ာက္​"

"ဟာ ​ေမ​ေမက ​ေတာ္​လိုက္​တာ"

"မင္​းတို႔ သားအမိႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေပါက္​ကရ​ေတြ​ေလ်ွာက္​မလုပ္​န႔ဲ​ေနာ္​ ငါ့တူထိခိုက္​မယ္​့ကိစၥ ငါလက္​မခံႏိုင္​ဘူး"

mysterious fateWhere stories live. Discover now