28.Bölüm

148 11 0
                                    

İyi okumalar...

"Allah'ım çok güzel oldun."

Elvina'nın dediğine gülümsedim. Gerçekten biraz güzel olmuştum. İlk defa kendimi bu kadar güzel görüyorum desem yeridir.

Kuafördeydik. Akşama nişan vardı ve birazdan fotoğraf çekimine gidecektik. O gün aldığımız tül elbiseyi giymiştim. Saçımı su dalgası yapıp belimdeki çiçek renklerinde de taç takmışlardı. Baya içime sinmişti. Elvina da yanımdaydı...

"Oy maşallah guzuma. Çınar'larım da geliyolamış."

Emine Nine'nin kapıdan girmesiyle ayaklandım. Yanına gidip elini öptüm. Elime vurdu gülen yüzüyle.

"Elvina, gız ne bu güzellik? Gel bakıverem sen de."

Elvina da gülümseyerek yanına gidip elini öptü ve sarıldılar. Eh alışması lazımdı ufaktan. İkinci kayınvalidesi gibi birşey olacaktı.

Elvina'nın giydiği elbise de... O gün küs bir şekilde eve dönmüştük. Sonra bir hafta geçmeden abim gidip Elvina'nın beğendiği elbiseyi almıştı. Elvina abimin fikrini aldığında abim giymesini istediğini söylemişti. Böylece ortak bir karara varmışlardı birbirlerini üzmeden.

Kapı sesi duyduğumda arkamı döndüm. Annem kuaför odasından çıkmıştı. Beni baştan aşağı süzdükten sonra ifadesiz yüzüyle koltukların birine oturdu.

Umrumda değildi.

"Fotoğraf çekimine kim kim gidiveceniz?" dedi Emine Nine.

"Elvina, abim, Çınar ve ben. Sen de gelsene." dedim gülerek.

"Ne işim var gızım benim orda? Eğlenin siz."

Israr etmeyerek onayladım onu. Ah, Çınar... Bir an önce gel de göreyim seni. Takım elbise içinde kim bilir nasıl olmuşsundur...

Ben eski yerime oturup tırnaklarımla oynamaya başladım. Elvina ile Emine Nine de Elvina'nın mesleği ile ilgili konuşuyorlardı.

"Ya sevdirtme ayakkabını. Yürü kızlar bekliyor."

Çınar'ın sesiyle ayaklandım yine. Ay gelmişti gerçekten. Kapıya dönük bir şekilde gelmesini bekledim. Kapıyla bakışıyorduk...

Tülü açmasıyla kalbimin teklemesi aynı zamanda gerçekleşti. O ne endamdır...

Direkt duraklamıştı beni görünce.

"Hay... yürü lan."

Abimin iteklemesiyle bir iki adım ilerledi. Arkasından abim girince ona baktım gülümseyerek.

"Oha. Defne, bu...

Abim de baya iyi olmuştu bu arada. Ama o lacivert takım elbise giymişti Elvina ile uyumlu olmak için.

"Gızı görüverince dondunuz he geliverin gari durmayın orda."

Emine Nine'nin uyarısıyla ikisi de hareketlendi. Çınar bana doğru geldikçe ben ölüme yaklaştığımı hissediyordum sanki. Bu kalp atışı neydi böyle...

Tam karşımda durdu, dudakları hafif kıvrıldı.

"Defne."

Yüzümü inceliyordu... Annemlerin bizi izlediğinden haberi var mıydı bu adamın?

"Efendim?" dedim kısık sesimle.

Başını eğip ellerimi tuttu. O sırada abimin boğaz temizleme sesi geldi.

"Ee fotoğraf çekimine gitmiyor muyuz? Burada mı kalacağız?"

Çınar yüzüme bakmadan başını salladı.

ABİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin