4

8.1K 702 626
                                    

17 gün. Tam 17 gün olmuştu.

Artık buraya alışmıştım. Soobin ile ilgili kuralları ve bilgileri neredeyse öğrenmiştim.

Cinsel bir temasta bulunmamıştık henüz. Ama birkaç gündür banyosundan duyduğum inleme seslerine bakarsam yakın zamanla olacaktı.

Korkmuyor değildim ama en başından beri yapmam gereken iş buydu. Ve alışmam için bana fazlasıyla vakitte sunmuştu.

Bugün alışverişe çıkabileceğimi söylemiş ve kartını vermişti. Masanın üzerineki karta bakıp yatağın üzerindeki tişörtlerden birini secmeye çalıştım. En sonunda siyah olana karar verip üzerime geçirdim.

Kemerimi duzeltim ve son dokunuşlarımı yaptım. Masanın üzerindeki kartı aldım ve çıktım.

Buradaki diğer kişilerle de yakın olmuştum artık. Özellikle şoförüm Huening ile.

Kısa süre içerisinde alışveriş merkezine varmıştık . Beraber yukarı çıktık ve sık gittiğimiz mağazalardan birine gittik.

Artık onun parasıyla bir şeyler alırken çekinmiyordum. Alışmıştım. Çünkü beni sık sık (iki günde bir) bir şeyler almam için gönderiyordu.

Alışveriş merkezinde işimiz bittiğinde ikimizin eli de poşetlerle dolmuştu. Soobin için de bir şeyler almıştım.

Onun parasıyla ona almış olabilirdim ama yine de ben seçip beğenmiştim.

O gün söyledigi şey için benden özür dilemişti. Zaten sonradan sarhoş olduğunu fark etmiştik.

Artık Beomgyu ve Taehyun ile de yakındım. Arkadaşları gibiydim. Soobin onlarla aramdaki samimiyete bir şey demiyordu bu beni mutlu ediyordu. Beni kısıtlama ihtimali var diye düşünmüştüm. Ama öyle olmamıştı.

Alisverisimiz yaklasik iki saat sürmüştü. Tüm mağazaları gezmiş hepsinden bir şeyler almıştık.

İşimiz bitmişti ve arabaya binmiştik. Kai telefonla konuşup öyle binmişti. Şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.

"Soobin Bey'in yanına gitmek ister misiniz" diye sordu.

Telefonuma fark etmez yazıp gösterdim.

Kafasıyla onayladı ve arabayı sürmeye başladı, eve sürmüyordu bundan da Soobin'in yanına gittiğimizi anladım.

Yarım saat içinde şirkete vardık. Huening eve gidecekti ve ben de Soobin'in yanına gidecektim.

Odasına girdiğimde önündeki belgeyi imzalayıp yanındaki kızı odadan gönderdi.

Masanın önündeki sandalyelerden birine oturup telefonumu çıkardım. Mesajla konuşuruz diye düşünmüştüm.

"Yakınıma otur" dedi

Oturacak yer yoktu ne yapmamı bekliyordu? Kucağına mı oturacaktim?

"Oturabilecegim en yakın yere oturdum zaten" yazıp mesajı gönderdim

"Hayır, yanıma gel" dedi.

Ayağa kalktım ve yanina gittim. Sandalyesini geriye çekti, bana döndü. Kemerimden tuttu ve beni üzerine doğru çekti.

"Kucağıma otur" dedi.

Evet kucağına oturacakmışım.

Elini çekti ve benim oturmami bekledi. Çok utanıyordum.

"Seni bekliyorum Yeonjun"

Derin bir nefes alıp kucağına oturdum çok gericiydi. Ellerini belime sardı. Ve "aferim" dedi.

-

Bolum sonda çok garip bir yere gitti ama diğer bölüm smut 😔💞

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin