38

2.2K 233 262
                                    

Oy ve yorum sayıları çok az onları bieaz sey mi etsek diyorum

-----—-

Yeonjun camdan bakarken sayıları fazlasıyla artan korumalarda gözlerini dolaştırıyordu. Evden çıkma planları tamamen iptal olacak gibi duruyordu fakat gitmek istiyordu.

Kai çoktan gitmişti, evin içine bile doluşan korumalar yüzünden çok rahatsız hissediyordu.

"Şey bakar mısınız.. Niye bu kadar çok kişi geldi acaba"

Kai'nin yokluğunda kişisel korumalığından sorumlu olan kişiye yönelik sorduğunda adam cevap vermemiş, iki adım gerisinden ilerlemeye başlamıştı.

"Sizinle özel bir şey konuşsam olur mu, beş dakika sadece"

"Peki efendim"

Evin içinde biraz daha ilerleyip korumaların daha az olduğu bir yere geldiğinde etrafı kontrol ettikten sonra adamın yüzüne döndü.

"Ben.. Soobin için bir sürpriz hazırlayacağım. Biriyle görüşmem gerekiyor ama"

"Evden çıkmanız ve biriyle görüşmeniz imkansız efendim"

"Ama lütfen ya, bak hiçbir şey olmayacak gerçekten"

"Hayır efendim. Bay Choi'nin kesin emri var"

"Ya sen ne kadar kötü kalpli bir insansın! Tamam bak işin gereği sert olabilirsin ama hiç insafın yok mu? Hiç aşık falan olmadın mı mesela, aşık olduğun kişi için büyük fedakarlıklar yapmadın mı"

"Benim özel hayatımdaki olaylar buradaki durumdan bağımsızdır efendim"

"Hayır bağımlıdır, ben ona sürpriz hazırlamak istiyorum, bak korumalar olsun. Hatta şey falan yok mu böyle acil durum olunca basmak için düğme, ondan verin bana. En ufak bir aksilik hissettiğim an gelmeniz için basarım"

"Mümkün değil efendim"

"Mümkündür ya hadi bak düşün sen bunu. Yemek yiycem ben kararını ver o zamana kadar"

Yanından uzaklaşırken bir yandan da kabul etmesi için dua ediyordu. Bir kaç saati kalmıştı ve gidip gitmeyeceği bile belli değildi.

"Karar verdin mi?" diye sorarken bir yandan da elindeki kurabiye kutusunu açıyordu.

"Buluşacağınız kişinin isim ve soyisim bilgilerini almalıyım. Güvenilir biri mi bakalım"

Evet, şimdi her şey suya düşecekti.

"Ne gerek var ki"

"Var efendim"

"Ben sana birazdan söylerim"

"Peki"

Masaya otururken bir yandan da telefonunu almıştı. Soobin'e mesaj attıktan sonra Hwasa denen kadının görüldü olarak kalan mesajına tekrar baktı. Gitmek konusunda hala çok kararsızdı, Soobin ona kızabilirdi ama gitmeyi istiyordu. Soobin hakkında daha çok şey öğrenmeyi istiyordu.

Titreyen telefon ile irkildiğinde hızla telefonu eline alıp Soobin'den gelen aramayı cevapladı

"Güzelim, nasılsın"

"Iyiyimm sen nasılsın"

"Ben de iyiyim"

"Soobin, neden bu kadar çok koruma var"

"Öyle gerekti güzelim, rahatsız mı ediyorlar seni?"

"Hayır, sadece evin her yerindeler de o yüzden"

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin