37

2.4K 212 255
                                    

Onceki bölümde olan fotoğraf sorununu hallettim, koydum fotoğrafları bölüme tekrar bakıp burayı okuyun isterseniz

---

Taehyun, Kai ve Beomgyu gülerek sohbet ederken ben gerginlikle bacağımı sallıyordum. Sabah şu Hwasa denen kişiden gelen mesaj yüzünden çok gergin hissediyordum. Ne yapacağımı bilemiyordum. Soobin'in onu sevmediğini biliyordum ama anlatacağı şeyleri de merak ediyordum.

"Yeonjun? Neyin var bugün" Taehyun arkasına yaslanırken sorduğunda hızlıca toparlanmaya çalışıp ona döndüm.

"Soobin'i özledim.. Ondan"

"Üzülme ya, o da dayanamıyor zaten senden uzakta kalmaktan hiç memnun değil." tekrar konuştuktan sonra ağzına önündeki çerezlerden atmıştı.

"O kancık kadın benimle aynı yerde otursa ben de memnun olmazdım" Beomgyu oturuşunu dikleştirip önündeki kaseye uzanmıştı.

"O kadın dediğiniz kişi kim"

"Şu eve gelen or-"

"Öhöm" Taehyun'un öksürüğü ile susup göz devirmişti.

"O işte"

"Soobin'in neyi oluyor ki"

Bir kaç saniye Taehyun'a bakıp onay aldığında bir yandan da ona sırnaşıyordu.

"Üvey ablası ama tam bir o- yani gıcık bir insan"

"Neden böyle düşünüyorsunuz, yani bir şey mi yaptı."

"Bunlar bizim değil de Soobin'in sana anlatması gereken şeyler Yeonjun. Ona sorarsın" Taehyun lafa atıldığında başımı sallayıp arkama yaslanmıştım

"Uno getirdim hadi oynayalım"

------

Kai önüme kahve bırakırken yarın akşam o yere gidip gitmeyeceğim hakkında düşünüyordum. Gidecek olursam kimseye söylememem gerektiğine dair bir mesaj yazmıştı. Diğerlerinin anlattığına göre kötü biri olduğu için bu konuda kafam çok karışıktı.

"Neyin var" önündeki kahveyi karıştırmayı bırakıp bir süre duraksadım.

"Şu kadını, rüyamda gördüm"

"O ne alaka lan"

"Bana bir şeyler anlatacağını söyleyip yanına çağırıyordu"

"Sen ne yapıyordun"

"Düşünüyordum, gitsem mi gitmesem mi diye. Sen olsan ne yapardın?"

"Ben olsam.." biraz duraksayıp düşündükten sonra, "Ben olsam bir yanım gitmeyi çok istese de muhtemelen gitmezdim çünkü Soobin de, biz de onu sevmiyoruz. Öğrenmen gereken bir şey olsa ondan değil Soobin'den öğrenirsin zaten. Güvenilir biri de değil"

"Merak tüm bunların önüne geçmez mi"

"Belki"

"Anladım"

"Garip rüyaymış"

"Evet"

"Bu arada, ben yarın Soobin'in yanına gideceğim . Sabah çıkarım, iki gün kalmam gerekebilir"

"Neden ki"

"Yarından sonraki gün annesinin yıl dönümü. Tören yapılacak muhtemelen. Ona katılacağım. Seni korumak için başka koruma gelecek"

"Peki" belki de bu bir fırsattı. Gitmem için bir işaret olma ihtimali vardı.

"Soobin'i aramaya gideceğim"

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin