5

7.8K 642 366
                                    

Bölüm smut değil

Öhöm iyi okumalar

Yataktan kalkmayacak hale gelmiştim. Soobin arada gelip beni kontrol ediyor cevabını bilmesine rağmen canımın yanıp yanmadığını sorup duruyordu.

Dün saatler süren bir seksten sonra uyuyup uyanmıştım ama acıdan geberecek haldeydim.

O kadar kötüydü ki arada ağladığım bile oluyordu.

Soobin dün sevisirken bana çok güzel sözler söylemişti. Hiç beklemiyorken aniden söylüyordu. Bugün de benim için çok fazla endişelendiğini fark etmiştim.

Eh hoşuma gitmişti.

"Krem sürelim mi"

Bunu yaklaşık 23. Soruşuydu ve en az 10 kez sürmüştü ama bir şeye yaramıyordu.

Kafamı hayır anlamında salladım.

"Son tamamlamam gereken bir kaç belge var. Gidip onları bitireyim sonra yanından ayrılmayacağım"

Yine başımı salladım. O gittikten sonra gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

---

Uyandığımda Soobin de yanımdaydı. Saat muhtemelen gecenin bir yarisiydi. Hava kararmıştı. Soobin yanımda uyuyordu, bir eli saçlarımın arasındaydı.

Kımıldamadan ona baktım (kafasını kaldırıyor) çünkü kımıldarsam uyanirdi. Dün hariç Soobin'i ilk defa bu kadar yakından görme fırsatım olmuştu. Göz altları her zaman kırmızıydı. Buraya geldiğimden beri hiç yeterli uyuduğunu da görmemiştim. Muhtemelen bu yüzden hep kızarık göz altları olurdu. Ama bu ona yakışıyordu. Garip bir şekilde sırıtmıyordu.

Gözleri yavaş yavaş açıldığında dikkatim başka yerdeymiş gibi yaptım.

"Ben de uyuyakalmışım. Hala ağrın var mı"

Kafamı bu sefer hayır anlamında salladım. "güzel" diyip kalktı. "Ben şimdi yemek hazırlayacagim. Gel sen, eğer gelemezsen mesaj at ben seni gelip alırım."

Kafamı sallayıp gidişini izledim.

____

Geçiş atlayış hoplayis bölümu gereksiz bir bölümdi şimdi bana aşırı iyi sövün bu kadar bekledik bu bölüm için miydi diye ama smut asla olmadı yazmayı da baya denedim ama olmadı. Biraz daha bölüm atmazsam beni sikeceginiz için de şey yaptım.

Bu kitaba biraz kaos falan lazım ya

Öpüyorum bir iki ay sonra bolum atarım seviliyorsunuz 😘😘

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin