Not:bölümde smut yok smutcuk minicik bisi var
Soobiiinn
Neredesin
Beş dakikaya oradayım
Şampanya almamı ister misin
Yok almana gerek yok
Tamam
Eve vardığımda arabayı park edip içeri girdim, çok merak ediyordum.
Işıklar kapalıydı. Ev karanlığa gömülmüştü. Ben içeri doğru yürürkenn Telefonuma mesaj gelmişti.
Sana teşekkür edeceğim
Koltuğa oturup bekleyebilir misin?
Hasiktir
Boku yemiştim işte
Lan Yeonjun ben senden kaçmaya çalışırken neden bana bunu yapıyorsun?
İçeri girip koltuğa oturdum, masada minik bir mum yanıyordu, yanında şampanya ve bir kaç içki vardı. Bir kaç çeşit kurabiye ve çerez vardı.
Tekrar mesaj atıp gözlerimi kapatmamı söyledi.
Koltukta arkama yaslanıp gözlerimi kapattım. Önce bir kaç tıkırtı duydum, ses gittikçe yaklaştı ve sonra kucağıma bir ağırlık hissettim. (Hasiktir2)
Kollarını boynuma sarmıştı ve ben hala gözlerimi açamıyordum. Dudağıma yapıştığında gözlerim fal taşı gibi açılmıştı (hasiktir3)
Geri çekilip nefes aldı ve tekrar öptü. Bu sefer karşılık verdim, ellerimi beline sarıp sertçe öpmeye başladım. Dillerimiz birbirine değiyordu, dudakları kanamaya başlamıştı.
"Siktir"
Geri çekildiğinde yüzünde utangaç bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Çok şey söylemek istiyordu ama yapamiyordu bunu fark edebiliyordum.
Beden dili ile bana doğru düzgün teşekkür edemediği için teşekkür etmek istediğini ve bu zamana kadar işini düzgün yapamadığı için böyle bir şey yapmak istediğini anlattı sorun olup olmayacağını sordu.
O böyle bakarken nasıl olabilirdi ki?
"Çok güzelsin bebeğim" diye fısıldayıp dudağına kısa öpücükler bıraktım. Koltuğa uzanmasını sağlayıp boynuna yöneldim bu gece çok iyi geçecekti.
____
Beni fazla gaza getirdiniz!!!
canım askim okurlarım üzülmesin diye bugün dört bölüm attım yazabilirsem smutu da en kısa sürede atmaya calisirim 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1