13

7.6K 513 807
                                    

Soobin

Boynundan yavaş yavaş aşağı inerken minik iniltileri kulağıma doluyordu. Bir elimi tişörtünün eteklerine atarken amacımı anlayıp doğruldu birkaç saniyeliğine ayrı kaldı bedenlerimiz. Esmer teninde izlerimi görmek çok güzel olacaktı.

Tişörtünü çıkartır çıkartmaz dudaklarımız tekrar birbirini bulmuştu. Altımdaki çocuk olağanüstüydü. Sadece ona bakmak bile nefesimi keserken onunla sevişirken ne hale geleceğimi merak ediyordum.

Islak bir sesle birbirimizden ayrılırken Yeonjun'un bayık bakışlarında takılı kaldım. Sadece öpüşmemize rağmen dağılmıştı.

Kendi gömleğimi hızlıca bir kenara fırlatıp elimi onun kemerine sardım. Pantolununu çıkartıp gömleğin yanına attım. Oldukça hızlıydık. Tekrar boynunu emeceğim sırada elini göğsüme koymuş durdurmuştu beni. Gözleriyle yukarı katı işaret ederken odaya çıkmak istediğini farkettim.

Tek hamlede onu kucağıma alırken elleri boynumu sardı. Boynuma minik öpücükler bırakıyordu. Merdivenlerden çıktıktan sonra odamın olduğu kata vardık.

Kapıyı tek elimle açarken Yeonjun'u kucağımdan indirdim. Kapıyı kapatıp ona döndüğümde dizlerinin üstünde olduğunu gördüm. Yüzündeki sırıtış genişlerken dizleri üstünde bana yaklaştı. Benim elim çoktan kemerimi bulurken durdurdu beni. Eliyle kendisini gösterdi. O yapmak istiyordu. Benim sürtüğüm cidden iyiydi.

Kemerimi açtıktan sonra düğmemi de çözerken acele ediyordum. Pantolonu bacaklarımdan atıp ona döndüğümde aç bakışlarıyla karşılaştım. Yalnızca boxerin üstünden gördüğü aletimle bile bu hale gelebiliyordu. Boxerimi da aşağı indirirken dudaklarını ıslattı diliyle.

Eline alıp birkaç kere sıvazladı. İnleyip başımı geriye attım. Ellerim onun saçlarını buldu. Sıkıca tutup kendime yaklaştırırken aklım yerinde değildi. Bunu yapacak olması imkansız geliyordu bana. Bu halde olmamız...

Sonunda erkekliğimi sıcacık ağzına aldığında boğuk bir inleme bıraktım. "Sikeyim Yeonjun, ağzın sıcacık."

Dayanamayacak hale geldiğimde onu zorla uzaklaştırdım kendimden. "Yatağa geç. Üstünde tek bir kumaş parçası dahi kalmasın." Dedim çekmeceyi açıp. Kayganlaştırıcı ve prezervatifi alıp yatağa döndüğümde Yeonjun tam istediğim şekilde bekliyordu. "İşte böyle sürtüğüm."

Kayganlaştırıcıyı alıp elime yayarken konuştum. "Arkanı dön. Kalçanı havaya kaldır." Anında dediklerimi yapması hoşuma gidiyordu.

Dar deliği benim için kasılıyordu. Bunu bilmek göğsümü kabartıyordu. Sadece göğsümü değil tabi. "Kendini kasma. Olabildiğince rahat ol." Dedim. Hızlıca başını salladı.

Orta parmağımı deliğinin çevresinde döndürmemle dudaklarından bir inleme kopup doldu kulaklarıma. Çok hassastı. Bacakları benim için titriyordu. Eğer konuşsaydı içine girmem için yalvaracağına emindim. Tek parmağımı içine göndermemle bedeni birkaç santim ilerledi. Belini sıkıca tutup geri çektim kendimi. İkinci parmağımı da eklediğimde daha yüksek sesli inledi.

"Seni sürtük. Sadece iki parmağımla bile bu haldesin."

Deliği parmaklarımı sımsıkı kavrıyordu. Çok dardı ve sıcacık.

Üçüncü parmağımı da dahil edip makas hareketleri yapmaya başladım. Bir süre sonra acı yerini zevke bırakırken inlemeleri daha sık duyulmaya başlamıştı.

Hazır olduğunda karar verdiğimde dişlerimle prezervatif paketini açtım. Parmaklarımı deliğinden çekmemle kaşları çatılmıştı. Hızlıca arkasına dönünce ona göz kırptım. Al yanaklarına geri önüne döndü.

"Yüzünü görmek istiyorum." Dedim. Sırtüstü dönüp bakışlarını gözlerime kilitledi. Bacaklarını belime sarıp kalçasını havaya kaldırdım. "İlk başta biraz acıyabilir ama geçecek hemen."

Kendimi yavaşça içine ittirirken avucunu ısırmaya başladı. Cidden canı yanıyor olmalıydı. Uyluklarını okşayıp onu sakinleştirdikten sonra aletimi hızlıca içine ittirdim. Başı geriye yatarken dudakların acı dolu bir inleme çıktı.

"Şşt, geçecek şimdi." Dedim. Dediğim gibi de olmuştu. Zevk almaya başlamıştı.

O zevk almaya başladığı gibi hareketlerimi hızlandırdım. Gözlerinden yaşlar akıyordu.

Birkaç saniyeliğine içinden çıkıp sırtımı yatak başlığına yasladım. Hemen gelip kucağıma otururken üstümde zıplamasına yardımcı oldum.

Artık sonlara yaklaşırken elimi uzunluğuna sarıp çekiştirmeye başladım. İki taraftan aldığı zevkle büyük bir inilti bırakarak kendini elime bıraktı. Sıra bendeydi.

İçinden çıkıp aletimdeki prezervatifi çıkardım. Vücudunu izleyip kendimi çekerken aldığım zevkle kendimi onun göğsüne bıraktım.

İkimizde yorulmuştuk. Ama değerdi. Onun esmer bedeni benim içindi. O yalnızca benimdi. O benim sürtüğüm olmak için doğmuştu.

----

merhaba merhaba ben webhyun_ bebisim istedi kiramadim size smut yazdim bol bol oy atin yorum atin ese dosta onerin veeee benim ficlerime de bakin yavrularim reklam yaptim ayip biraz ama icimden geldi anasini satayim

size bol bol öpücükler

Arkadaşlar hayır dualarınızi Ayca'ma edin ve ona da cok tesekkur edin etmeyeni döverim ha gidin onun ficlerini de okuyun çok güzeller mis

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin