22

3.3K 311 233
                                    


Odanın kapısını kilitledikten sonra uzun süredir saklı duran poşetleri boşaltmaya başladım. Artık bunları kullanmak istiyordum.

Çıkardığım şeylerin bazılarını valize koyarken bazılarını da tekrar poşetlere koyuyordum. Yaklaşık on beş tane olan poşetlerin hepsine bu işlemi yaptıktan sonra yarısı dolmuş valizimi kenara aldım. Poşetleri tekrar aldığım yere koyup dolabı kilitledim ve kapının kilidini açtım. Elimdeki valizi yatağın üstüne koyup yerleştirdiğim şeylerin üstünü örtecek bir kaç kıyafet koydum. Üstüne de makyaj malzemelerini koyup valizi doldurdum.

Aşağıdan gelen araba sesini duyduğumda Soobin'in sonunda geldiğini anladım. Saatlerdir onu bekliyordum.

Valizi yatağımın altına saklayıp odadan çıktım. Aşağı indiğimde o eve yeni giriyordu.

"Güzelim" kollarını bedenime sarıp boynuma bir kaç öpücük bıraktı.

"Of Soobin git sonra yiyişirsiniz" Beomgyu Soobin'e ittirip bana sarıldığında sarılmasına karşılık verdim. Gideceğimiz için beni ziyaret etmeye gelmişlerdi muhtemelen.

"Ayyy sen konuşunca gün boyu dedikodu yapıcaz. Çok heyecanlıyım"

Gülümseyip ona daha sıkı sarıldım. Heyecanımı kelimelerle anlatmak mümkün değildi.

"Yemek hazır"

Kai'nin seslenmesi ile ayrılıp sofraya geçtik.

-----

Yemeği çoktan yemiş, hep beraber oturuyorduk. Soobin'e biraz uzak oturmuştum çünkü gizli ve özel bir işim vardi.

Soobin, Kai ve Taehyun şirketle ilgili bir şeyi konuşmaya başladıklarında yanımdaki telefonu alıp Beomgyu ile olan sohbete girdim.

Yeonjun

Pist

Bak bi

Beomgyu

Söyle askim

Yeonjun

Bisi diycem

Ama aramızda

Beomgyu

Tabi aramızda

Yeonjun

Ay dur nası soyluycem

Wey

Ben şey yaptım

Bir kaç kıyafet aldım da

Ama yani

Ohm

Şey gibi biraz

Nasıl desem

Beomgyu

De Bir şekilde

Yeonjun

Dur söylüyorum açık acik

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin