20

4.1K 316 186
                                    

Bolum smut

----

Ağlamak istiyordum. Gecenin köründe uyanmıştım ve tekrar uyumak zor geliyordu. Muhtemelen erken uyuduğumdan yeterince iyi aldığım uykum bitmişti. Üzerine sapık rüyalarım yüzünden uyanmıştım.

Soobin'in yüzüne nasıl bakacağım hakkında bir fikrim yoktu. Utançtandı bu duygu.
Ayrıca üzerime aniden çöken ağlama isteği bunu düşünüp durmama ve bununla bağımlı olarak ağlama isteğimin artmasına sebep oluyordu.

Yataktan kalkıp odamdan çıktım, mutfağa indiğimde balkondaki Soobin'i fark ettim.

Gömleğinin kollarını yukarı sıyırmış ve damarlı kollarını ortaya çıkarmıştı. Uzun parmaklarının arasında tuttuğu sigarayı dudaklarının arasına koyup içine çekiyor, ardından çıkarıp gri dumanın rüzgarda kayboluşunu izliyordu.

Bu hareketleri bana rüyamdaki şeyleri hatırlatınca anlık dürtüme engel olmayıp yanına ilerledim.

Beni gördüğünde biten sigarasını küllüğe bastırdı. Hala düzgün olan saçları ve değişmemiş kıyafetinden anladığım kadarıyla uyumamıştı.

"Bebeğim? Ne oldu"

Ya ne olacak rüyamda beni becerdigin için uyandım.

Tabiki bunu bilmeyeceti. Omuz silkip yaklaştım. Ellerimi boynuna sarıp az önce sigara içerken dikkatimi çeken dudaklarına kapandım. Her şeyi anlık dürtülerle yapıyordum. Hala uyku sersemiydim ve açılmamış zihnim her şeyi yapmaya müsaitti..

Dudaklarım hareketlenmeye başladığında kendini dizginlemek için çabalıyordu. Benim hızlı hareketlerime karşın yavaş olmaya çalışıyordu.

Beni hafifçe kendinden uzaklaştırdığında gözlerinde şaşkınlık görmüştüm. Onu öpmeme mi şaşırmıştı. Şaşıracak bir şey yoktu ama?

Tamam, gecenin bir saatinde aniden onu öpmem normal sayılmazdı ama şaşıracak bir şeyde yoktu.

Parmaklarımı parmaklarının arasından geçirip tekrar dudaklarına kapandım. Bu sefer  karşılık verdiği öpücük her saniye derinleşiyordu.

"Odaya çıkalım" kalçamdan destek vererek beni kaldırdığında bacaklarımı beline sarıp boynuna yöneldim. Islattığım dudaklarımı sürdükten sonra yalayıp öptüm. Her hareketimde nefesleri bedenine tıkılıp kalıyordu, her saniye gerilen vücudunu hissetmek beni de çokça geriyor ve heyecanlandırıyordu.

Çoktan odaya vardığımızda beni yatağa bırakıp üzerime eğildi. Dudakları dudaklarımı ezerken parmakları tişörtümü sıyırdı, göğüslerimde hissettiğim parmakların ardından göğüs uçlarıma baskı uyguladığında ağzının içine inledim.

Geri çekilip üzerimdeki tişörtten kurtuldu. Çenemde başlayan öpücükleri boynuma ve ardından karnıma indi.

Kısa süreliğine geri çekilip gömleği ve pantolonundan kurtuldu. Benim altımdakilerinden de kurulduğunda bu sefer sakin bir öpücük başlattı. İkimizi de yormadan başlamaya niyeti vardı sanırım.

Çok kısa süren öpücükten sonra uzun parmaklarını ağzıma yasladı. Yalamaya başladığımda diğer eliyle de saçlarımı okşadı.

"Acıyabilir ama geçecek hemen"

Ağzımdan çektiği parmaklarından birini girişime yaslayıp yavaşça içime ittirdi. Kasılan bedenimi ona tutunup sakinleştirmeye çalıştırdım. Bir kaç gel gitten sonra ikinci parmağı da içime girince hareketleri sertleşti.

Beklemediğim bir anda, saniyeler hatta belki de saliseler içinde kendini içime ittirdiginde aniden gelen acıyla gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Acı yüzünden  dolan gözlerimden inen yaşlara engel olmadan kalçamdaki sızının geçmesini bekledim.

Yüzümün her yerine bıraktığı öpücüklerle sakinleşmemi beklerken sabırsızlıkla kasılan vücudunu hissedebiliyordum. Buna rağmen benim için bekliyordu.

Acı azalıp zevk vermeye başladığında zaten bana yakın olan yüzünü öptüm.

"Geçti mi" kafamı sallayıp onu onayladım. Gözleri parlamıştı resmen.. İçimde git geller yapmaya başladı. Her saniye daha da hızlanıyor ikimizin de nefeslerinin kesilmesine sebep oluyordu.

Zaten boşalmak için fırsat arayan bedenim parmaklarının aletimi kavraması ve bir kaç kez çekiştirmesi ile kendini bırakmıştı.

O da içime geldiğinde ikimize de yetmeyen bu seksin sabaha kadar süreceğini fark etmiştim. Kesinlikle şikayetim yoktu..

----

Hiç içime sinmedi ama zaten iyi smut yazamadığımı söylemiştim olmadıysa üzgünüm.

Geç yazdım çünkü ilk yazdığım bölüm silindi, ardından okul falan gelince pek iyi olmadığımdan yazmakta zorlandım umarım biraz da olsa olmuştur.

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin