Yeonjun önündeki tatlıyı kaşıklarken yüzündeki sırıtmayla önündeki tablete bakan Soobin'i sinirle izliyordu. Şuan güldüğü şey Yeonjun'un ona rezil olmasıydı ve onun güldüğü her saniye Yeonjun daha fazla utanıyordu.
"Ya Soobin! Gülme artık. Ben sen uyuduğun için kalkıp yemek yememiştim ondan karnımdan ses geldi senin yüzünden öyle olmuştu bir de gülüyorsun"
"Ben sana gülmiyorum bebeğim"
"Yalancı."
Önünü dönüp yarıladığı üçüncü sufleyi biraz itip arkasına yaslandı. Soobin'den intikam almak için bir plan yapacaktı.
------
"Sıkıldın mı"
"Çok sıkıldım. Sen de tabletle ilgileniyorsun sanki sevgilin o"
"Saatlerdir bana trip atıp yüzüme bakmadığın için tabletle ilgileniyorum"
"Sen de hiç gönlümü almaya çalışmıyorsun ama"
"Emin misin?" Soobin konuşmasının ardından Yeonjun'un istemesi ile uçaktaki tüm abur cuburları önüne sunmuştu. Çoğunun sadece paketi kalmıştı ve neredeyse yığıntı denebilecek bir kalabalık oluşmuştu.
Soobin'in bakışlarının ardından Yeonjun'un bakışları da oraya döndüğünde haklı olduğunu fark etmesiyle yüzü düşmüştü.
Soobin tekrar önündeki tablete döndüğünde intikamın zamanı olduğunu fark etmişti. Oturduğu yerden kalkıp Soobin'in önce yanına, bir kaç saniye sürekli kımıldanarak durduktan sonra kucağına oturmuştu. Ellerini beline saran adamın boynuna başını gömüp gözlerini kapattığında intikam düşüncesini unutmuştu bile.
"Yeonjun"
"Efendim"
"Kore'ye döndüğümüzde, fazla yoğun olacağım." kısa süre cevap almayı beklese de bir şey duymadığı için devam etti,
"Bir süreliğine" biraz duraksadı. "Şehir dışına gitmem gerekecek"
Yeonjun yaslandığı göğüsten uzaklaşıp Soobin'e baktığında ciddi ifadesini görmesi ile biraz gerilemek istese de kucağında olması buna engeldi. Onunla vakit geçirmeye fazlasıyla alışmışken gidecek olması.. Ayrıca henüz yeni sevgili olmuşlardı! Nasıl onu bırakıp gidebilirdi?
Şaka olmasını bekliyordu.
"Her fırsatımda geleceğim. Sadece bir kaç hafta, sonra her gün yanında olacağım"
"Sanki çok az bir süreyi söylüyorsun Soobin, bir kaç hafta çok fazla"
"Mecbur olmasam gitmeyeceğimi biliyorsun bebeğim."
"Gittiğimizde hemen mi gideceksin?"
"Yarın, sabah"
Yeonjun dolmaya başlayan gözlerini belli etmemek için başını tekrar boynuna gömdüğünde Soobin belindeki ellerini sıkılaştırıp saçlarına bir kaç öpücük bırakmıştı. O da gitmeyi istemiyordu ama gitmek zorundaydı.
"Bende gelsem olmaz mı?"
"Tek gitmeliyim"
"Ne için gidiyorsun ki"
"İş" değildi.
------
"Hoşgeldi- Yeonjun? Ağladın mı lan"
"Seni özlediğim için" Yeonjun Beomgyu'nun araladığı kollarının arasına girdiğinde Beomgyu ilk defa duyduğu ses ile kocaman gülümseyip ona sarılmıştı. Fakat Yeonjun'un fazlasıyla kırmızı duran gözleri bir kaç saatini ağlayarak geçirdiğini gösterirken Beomgyu arkadaki Soobin'e bakmış, gerilen yüz kaslarından bir sorun olduğunu fark etmişti.
"Sesin çok güzel bir dakika bile susarsan seni yumruklarım Yeonjun"
Yeonjun gülümseyerek geri çekilip Kai'ye de sarıldı. Taehyun ile sarılırken Soobin hala oldu yerde durup onları izliyordu. Beomgyu Yeonjun'un görmediğine eminken ne olduğunu sormuş fakat aldığı tek yanıt omuz silkilmesi olmuştu.
"Hadi çıkalım"
Kai Yeonjun'un bavullarını alırken Soobin en arkada, diğerleri önde ilerliyorlardı.
"Ne oldu?"
Beomgyu koluna girdiği Yeonjun'a yönelik sorduğunda Soobinden alamadığı cevabı ondan bekliyordu.
"Gidecekmiş"
"Nereye?"
"Şehir dışına, yarın"
"Niye ki"
"İş dedi"
"Şirkette öyle bir şey yok ki" Beomgyu pot kridgini bir kaç saniye sonra fark edip çevirmek için çabalasa da Yeonjun adımlarını biraz hızlandırmıştı.
Dolan gözlerini silerken Beomgyu ve Kai ikilisi de ona ayan uydururken Taehyun yavaş adımlarla Soobin ile yan yana yürümeye başlamıştı.
"Sigaran var mı?" yanından gelen ses ile bir süre sessiz kalmış, havaalanının içinden çıktıklarında da cebindeki sigara paketini ona uzatmıştı.
Soobin içinden çıkardığı dalı dudaklarının arasına yerleştirirken önünde yürüyen çocuğu izliyordu. Taehyun'un uzattığı çakmakla yaktığında derin bir nefes çekip dumanı bir süre ciğerlerinde hapsettikten sonra havaya bıraktı. Taehyun da yaktığı sigarasını içerken büyük bir sessizlikle otoparkın içinde ilerlediler.
-----
Sonunda kaos ya çok sıkılmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1