Ya bölümü istiyorsunuz ama yorum yapmıyorsunjz kiriliyom 😔
Soobin
Odamın kapısının çalması ile kafamı önümdeki belgelerden kaldırdım. Aynı satırı ellinci defa okuyup yine de anlamamıştım. O kafamdayken nasıl yapabilirdim ki?
Kapı tekrar tıklatıldığında gerçek dünyaya döndüm, gel dedim ve içeri Kai girdi.
"Beni çağırmıştınız"
"Hosgeldin Kai yardımına ihtiyacım var. Ama şuan çalışanım değil de arkadaşımsın gibi konuşalım. Beni iyi tanıyorsun sonuçta."
"Soobin zaten arkadaşınım gerizekali. Aynı okulda okuduk, yakın arkadaştık, sen zengin oldun ben de mal gibi ortada kalmayayım diye beni şoför olarak aldın ya hani"
"Doğru ama konumuz bu değil"
"Ne konumuz"
"Yeonjun"
"Ne olmuş Yeonjun'a"
"Onu evden göndermeyi düşünüyorum"
"Niye lan"
"Uzak durmam gerek ondan"
"Lan"
"Beni anlayabilirsin diye düşünüyorum"
"Anlıyorum da, Yeonjun çok farklı"
"Hiçbir insan farklı değildir"
"Soobin, o çok saf biri, sen de gayet farkındasın seni aldatmaz, üzmez"
"Ama bana aşık olmaz da..
Aramızda bir duvar var Kai, o benim çalışanım. Ne kadar yakın olsakta aramızdaki mesafeyi aşmıyoruz ikimiz de. Dışarıdan nasıl duruyor bilmiyorum ama dip dibe bile olsak aramızda bir mesafe var ve ben bunu çok sert biçimde hissediyorum"
"O zaman ona bu duvarı kaldırmak istediğini söyle. Biliyor musun bence o sana kolayca aşık olur."
"Bu nereden çıktı"
"Gün boyu seni düşünüyor. Alışverişe falan çıkınca hep senin içinde bir şeyler beğeniyor bazen alıyor ama sana vermeye utanıyor senin paranla sana hediye aldığı içinmiş"
"Aptal çocuk" yüzüme bir sırıtma yerleşmişti. Telefonuma gelen bildirim ile ekranı açtım, Yeonjundan gelmişti.
Bu akşam erken gelebilir misin?
Senin için bir şey hazırladım
Gelirim
Ne zaman gelirsin
Ne zaman geleyim
Bir saat sonra olur mu
Olur
Tamam o zaman görüşürüz
Görüşürüz
"Yeonjun mu"
"Evet"
"Belli oluyor ağzının kulaklarına varmasından"
"Kai!"
"Sustum"
"Hadi evine git dinlen bugün yarın görüşürüz"
"İyi günler canım arkadaşım."
"Sanada"
Kai benden küçüktü, okula geldiği gün dayak yemekten kurtarmıştım. O günden sonra yakın olduk. Notları kötü olduğu için bir iş bulamamıştı. Ben de onu işe almıştım. Zor zamanlarımda onunla konuşurdum. Bu beni biraz da olsa rahatlatırdı.
Yeonjun'un sürprizini çok merak ediyordum. Nasıl bir sürpriz hazırlayabilirdi ki?
"Almam gereken bir şey var mı" yazıp mesajı gönderdim, kalan birkaç işimi halledip şirketten çıktım.
___
Bir günde üç bölüm hiç benlik hareketler değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1