Elimdeki boş kutuya dosyaları düzerken bir yandan da Kai'yi dinliyordum. Herkesi toplamış, flörtünü -aslında sugar daddysi denebilir- anlatıyordu. Yeonjun onu büyük bir dikkatle dinlerken Soobin onun saçlarıyla oynuyor, masaya uzattığı ayağını sallıyordu.
"Tanıyorum ben o adamı"
"Yani?"
"Yani, bilemedim ya yaş farkı var ya"
"Of senle Yeonjun arasında da var?"
"Onayladım"
"Beomgyu otursan artık, ben toparlarım sonra onları"
"Bitti zaten"
Son dosyayı da kutuya yerleştirip kendimi koltuğa bıraktım. Taehyun da sigara içmeye gittiği balkondan gelip yanıma yerleştiğinde başımı omzuna yaslayıp gülerek sohbetlerini dinledim. Gerçekten mutlu ve huzurlu hissediyordum. Geçirdiğim tüm zor zamanlar buna, bu ana, bu insanlara değmiş gibi hissediyordum. Onlarla tanışana kadar yaşadığım berbat duyguların, başarısız olduğum intihar girişimlerinin hepsinin sonunda güzel bir şeylere sahip olmak çok iyi hissettiriyordu.
"Uyumak istiyorsan kalkalım"
"Burada uyumak istiyorum"
Taehyun omzuma attığı koluyla saçlarımı okşarken Soobin'in Yeonjun'a söylediği şeylere karşı gülüşümü tutmamış, kıkırdamıştım. Böyle bir anın içinde olmakta, farkında olmakta dünyadaki en güzel hislerden biriydi.
Zihnimi uykuya teslim ettiğimde son duyduğum Taehyun'un 'bebek' diyişi olmuştu.
--------
"UYANIN LAN"
Evdeki büyük gürültü beni yataktan sıçratırken Soobin küfürler eşliğinde ayaklanmış, yerdeki kıyafetlerinden eşofmanını ve iç çamaşırını alıp üzerine geçirdikten sonra kapıyı açmıştı.
"Oğlum insan bir havalandırır şu odayı bok gibi kokuyor"
"Sabah sabah bela mısın Kai?"
"Lan yarın kahvaltıya pikniğe gidiyoruz demedik mi"
"Böyle bağırarak mı uyandırıyorsun"
"Ben beşte kalktım kardeşim, kalkın hazırlanın"
"Tamam git geliriz biz"
"Yarım saate hazır olun"
"Defol Kai, enerjiye bak sabah sabah"
Kai odanın önünden ayrılırken Soobin beni kucaklayıp banyoya yönelmişti. Ben omzundaki yara izini öperken banyoya varmıştık.
"Ağrın var mı?"
"Çok az"
"Duştan sonra krem sürelim, bir şey kalmaz"
Hızlıca yıkanıp yarım saat içinde hazır olmuştuk. Odadan çıkarken bir yandan nemli kalan saçlarıma söyleniyor, bir yandan da boynuma öpücükler bırakıyordu.
"Manitam da geliyor, salak salak davranmayın"
Kai bizi uyarırken(?) Soobin kafasının arkasına sertçe tokat atmış, "ne ara büyüdün de bizi uyarıyorsun lan" diye söylenmeyi de ihmal etmemişti. Kai'yi küçük kardeşi olarak gördüğünü buradaki herkes çok iyi bildiğinden gülüp geçmiştik.
"Kainin niye beşte kalktığı belli oldu" dedi Beomgyu"
"Sizinde niye beşte kalkamadığınız seslerden belli oluyordu canım, ben bir şey dedim mi? Çıt çıkarmadım. Sözde uyumuş gitmiştin çatır çutur sabaha kadar kafa kalmadı"
"Boş diyince de Kai"
Arabaya yerleşirken diğerleri şirket hakkında konuşmaya başlamıştı. Kai telefonla konuşurken ben de telefonumu radyoya bağlayıp rastgele bir şarkı açmıştım.
"Of şu Yeonjun'un şarkıları seçememesi de deli ediyor beni"
Beomgyu telefonu elimden alıp antifragile açıp dans etmeye başlamıştı. Taehyun ona gülerken su şişesini mikrofon yapıp mini bir konser vermeye başlamıştı. Kai'nin konuşması onun sesiyle bölünürken herkes gülmeye başlamıştı.
--------
😱BEN😱BOLUM😱
deprem falan yüzünden uzun bir süre toparlanamadım, sonra da ilhamım hiç yoktu oyle yani
VE SON DÖRT BOLUM ARKADAŞLAR 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1