Bölümün başına minicik smut var "---" olan kısma kadar
Soobin erkekliğini benimkine bastırdığında ağzımdan kaçan inlemeye engel olmamıştım. Bacaklarımı kaldırmasina izin verip beline sardım. İkimizi de derin bir öpücüğün içine çekerken dilini ağzımın içine yolladı.
Ağzının içine inlediğimde kalçamdaki elini hareket ettirip geri çekildi.
"Şuan seni becermeyi çok istiyorum bebeğim ama biraz ertelememiz gerekiyor" tüm heveslerimin boşa çıktığını belli etmeden gülümsedim. Bozuntuya vermemek en iyisiydi.
Beni kucağından indirip geriye doğru gittiğinde uzaklaşmasına izin vermeden önünde diz çöküp pantolonunun kemerini açtım. Düğmeyi ve fermuarı da açtıktan sonra çamaşırı ile birlikte dizine kadar indirdim. Dikleşmiş olan aletini kavrayıp bir kaç kez sıvazladım. Dilimi yavaş yavaş ucuna değdirmeye başladığımda elleri saçıma geçti.
Bir kaç kez tamamını yaladıktan sonra ağzıma aldım. Soobin'in yönlendirmelerine uyarak aletini uzun uzun emdim. İnlemeleri daha fazlasını istememe sebep olurken boğazıma değen alet bir yandan da kusacak hissetmeme sebep oluyordu.
"G- geliyorum" kısık sesini duyduğumda elimle sıvazlayıp tamamen rahatlamasını sağladım.
"Ödülünü gece çok güzel bir biçimde alacaksın bebeğim"
Çenemden tutup kalkmam için beni yönlendirdiğinde ayaklandım.
"Seninkini de halledelim" aslında niyetim odama gidip kendi başıma halletmekti ama Soobin'e bırakmak daha cazip bir teklifti.
---
Duş alıp işimizi hallettikten sonra giyinip evden çıkmıştık. Yaklaşık yarım saatlik bir yolculuğun sonunda büyük bir hastaneye gelmiştik. Gelme amacımızı sorguladığım sırada Soobin çoktan inmiş hatta kapımı da açmıştı.
Beni arabanın dışına çakıp kapıya yasladı. "Konuşmayı ne kadar çok istediğini biliyorum bebeğim. Konuşabilmen için her şeyi yapacağım. Önce ses tellerinde bir zarar olup olmadığına bakacağız. Sadece psikolojik mi yoksa fiziksel bir problemde var mı diye"
Hissettiğim duygu karmaşası ile dolan gözlerime engel olamamıştım.
"Şşştt güzelim, ağlamak yok şimdi." bir elini belime sarıp diğeriyle de saçlarımı okşadı. Başımı omzuna koyup burnumu çektim.
"Hadi gidelim yeterince beklettik zaten doktoru"
Hastanenin içine girdikten sonra asansöre binip beşinci kadın düğmesine bastı. Bizden bir kat yukarıda binen hemşirelerin Soobin'e bakıp fısıldaşmaları sinirimi bozmuştur. Yanında ben vardım ve terbiye bilmiyor gibi onun hakkında fısıldaşıp duruyorlardı. (boşuna bakma tapusu bende)
Soobin'in umursamaz tavrı daha çok sinirlenmeme sebep olurken onun asıl sahibinin kim olduğunu göstermem gerektiğini düşünüyordum.
Büyük bir gürültü ile duran ve ışıkları sönen asansör korkmama sebep olsa da bu benim için iyi bir fırsattı.
Kendimi Soobin'in göğsüne bastırıp sarıldım. Kokuyor gibi görünmeliydim."Korktun mu?" başımı salladığımda saçımı okşamaya başlamıştı diğer elinde tuttuğu telefondan birini aradı, asansörün kapısına vurup yardım için bağıran kızları görmezden gelip olduğum pozisyona odaklandım. Korkidan Soobin'i unutmuşlardı aptallar.
Gözlerimi kapatsam pat diye uykuya dalacağıma emindim. Hem yorgundum hem de Soobin'in göğsünde olmak çok rahat hissettiriyordu.
"Geliyorlar şimdi açmaya" bir kaç dakika sonunda gürültü ile açılan asansörden indiğimizde bir kaç adama emir verip merdivenlere yöneldi. Bir katı çıktıktan sonra uzun koridorun sonundaki odaya girdik -daldık demek daha doğru-.
"Böyle fazla relax oldu, kapıyı kırıp girseydin?"
Orta yaşlı adamı umursamadan koltuğa oturdu.
"Yeonjun, bahsetmiştim"
Eğilip selam verdiğimde gülümsedi.
"Hoşgeldin Yeonjun. Ne kadar kibarsın, Soobin gibi bir öküzü sen adam edebilirsin zaten"
"Bay Kim"
"Bir şey demedik. Daha önce psikolojik destek aldın mı?" uyarıcı sesine aldırmayan adam bana döndüğünde başımı salladım. Konuşmadığım için terapi çok zor geçmişti ve bir iki seanstan sonra bırakmıştım.
"Bir kaç raporunu inceledim. Ses tellerinde hasar varmış. Biraz inceleyeceğiz"
----
Yaklaşık bir saattir oda da geziyor ve bir şeyler yapıyorduk. Hem yorulmuş hem de sıkılmıştım.
Soobin oturup keyif yapıyorken benim böyle sürünmem adil değildi.
"Son iki tane"
Boğazıma tuttuğu makineyle bir şeyler yaptıktan sonra bittiğini söylemişti.
"Seni yordum kusura bakma. Soobin en iyi şekilde incelememizi istediğinden"
Gülümseyip adamla beraber yürümeye başladım. Elindeki kağıda bir şeyler yazıyordu. Benimse şuan tek isteğim uykuydu.
"Soobin ile genede beden dili ile anlaşıyorsunuz sanırım. Annesi bir süre konuşamamıştı, o zamanlar öğrendi beden dilini. Zaten ondan bir süre sonra da vefat etti kadıncağız"
Soobin'in ailesi hakkında ilk defa bir bilgi almıştım, bir de şu kadın, üvey ablasıydı. Daha fazlasını merak etsemde o anlatmadan öğrenemezdim.
Odaya girdiğimizde. Telefonla konuşan Soobin ayaklandı.
"Fazla uzun sürmedi mi"
"Sanki keyfimizden Soobin. Raporları inceleyip sana bilgi vereceğim gidebilirsiniz şimdi."
Odadan ayrıldığımızda artık gözlerimden uyku akıyordu. Saat henüz çok geç olmasa bile çok yorgun hissediyordum.
"Yorulmuşsun" başımı sallayıp ardından asansöre bindiğimde duvara yaslanıp gözlerimi kapattım.
"Geldik"
Gözlerimi tekrar açtığımda otopark katına gelmiştik. Arabaya binip ilerlemeye başladıktan kısa süre sonra uykuya dalmıştım.
---
Sonraki bölümde sevisirler üzülmeyin
VE YEONJUN ARTIK KONUSUCAKKK HEYECANLI MİYİZ GECLER BEN COK HEYECANLIYIM COK GÜZEL BISIELR GLEIYOR CUNKU
Smut olacağını duyunca yaşanan mutluluk
Yeonjun'un konuşacağını öğrenince sonunda amk yorumu yazdıktan sonra dark moddaki watty ekranına yansıyan görüntüleriniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1