31

3.5K 277 358
                                    

Yeonjun önündeki tabağı Soobin'in zorlaması ile bitirip masadan kalktı. Koltuklardan birine yayıldığında Soobin de bulaşıkları toparlıyordu.

Bir süre onu izledi. Son bulaşığı da makineye koyup kapağını kapattı ardından ellerini yıkadı ve kuruladı.

"Hediyeleri açalım mı?"

"Açalım"

Soobin odaya giderken uzandığı yerde doğrulup onu bekledi. Bir kaç saniye sonra geri dönmüştü.

"Al bakalım. Asıl hediyemi akşam vereceğim ama"

"Bunlar da senin hediyelerin."

Ellerindeki poşetlerin yeri değişti. Paketler açıldı. Yeonjun kupayı görünce ufak bir çığlık atmıştı. Çok tatlı görünüyordu!

Soobin ise büyük olanı açmış, içindeki iki aynı kıyafete bakıyordu.

"Onların biri sana, biri de bana. Aynı aldım uyumlu oluruz diye"

"Çok güzel olacak"

"Deneyelimm. Diğerini de açsana"

Soobin küçük paketi açarken Yeonjun büyük olanı açmıştı. Çok tatlı bir kazak vardı. Krem rengiydi, üstünde küçük ayıcık desenleri vardı.

"Çok güzel şeyler seçmişsin!"

"Sende öyle"

Soobin elindeki kol düğmelerine bakıp gülümsedi. Yeonjun'un zevki çok güzeldi.

"Akşam bende sana bir hediye veririm"

"Ver bebeğim. Ne yapalım şimdi?"

"Kıyafetleri deneyelim. Sonra biraz yürüyüş yaparız. Akşam olunca da yemeğe gideriz"

"Tamam öyle yapalım"

------

"Dudağımın haline bak ya"

"Beğenemedin mi"

"Beğendim ama hem kanatmışsın hem de şişmiş"

"Bence gayet güzel. Boynunda da izlerim dolu. Öyle bakamazlar artık sana"

"Kıskandın mı cidden"

"Sinirlendim Yeonjun."

"Onu anlamak kolaydı zaten. Adamı dövmeye çalışmak ne Soobin"

"Sana hayvan gibi bakmasında sorun yok ama"

"Ben öyle bir şey mi dedim"

"Hazırsan çıkalım hadi geç kalacağız"

"Hazırım hadi gidelim"

Yeonjun boynundaki kızarıklıklara söylenerek odadan çıkarken Soobin öfkesini atmaya çalışıyordu. Sakin sakin yürüyüş yaparken bir adam Yeonjun'a dik dik bakmaya başlamıştı. Soobin'in sabrı kısa sürede taşınca adama saldırmaya çalışmış, bir kaç kez yumruklamış sonra da zorla ayırılmıştı.

Eve dönünce Yeonjun'un bedenini kendine ait olduğunu hatırlatacak izleri ile doldurmuştu.

"Çok kızarmış"

"Acıyor mu"

"Çok değil"

"Öpeyim"

"Öp bari"

Soobin tüm kızarıklıkları tek tek öptükten sonra evden çıktılar. Arabaya gidene kadar el ele kalmışlardı.

Kısa sayılabilecek bir yolculuktan sonra bir kaç katlı bir restoranın önünde durdular. Soobin arabayı valeye teslim ettiğinde birlikte içeri girdiler. İçerisi şık hazırlanmış bir sürü insanlarla doluydu.

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin